Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 116 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vplyv emócií na spokojnosť a lojalitu návštěvníkov destinácií Českej republiky
Šteflíková, Dominika
Závěrečná práce se zabývá vybranými pozitivními a negativními emocemi a jejich vlivem na spokojenost a loajalitu návštěvníků v destinací České republiky. Cílem je zhodnocení vybraných emocí na spokojenost a loajalitu návštěvníka a na základě výsledků navrhnout doporučení, která by mohla vést ke zvýšení spokojenosti a loajality. Teoretická část je věnována problematice cestovního ruchu a emocím, i ve spojitosti se spokojeným a loajálním návštěvníkem. Praktická část obsahuje vyhodnocení dotazníkového šetření na základě statistické metody Spearmanova koeficientu korelace a interpretaci výsledků.
Vliv motivace na loajalitu zaměstnanců ve firmě působící v odvětví služeb
Riedlová, Petra
Riedlová, P. Vliv motivace na loajalitu zaměstnanců ve firmě působící v odvětví služeb. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato závěrečná práce se zabývá motivací zaměstnanců, jejich spokojeností a loajalitou. Za pomoci dvoufaktorové teorie F. Herzberga, informací o aktuálním motivačním programu vybrané firmy a provedeném šetření mezi zaměstnanci jsou navržena doporučení pro zefektivnění motivace a udržení si spokojených pracovníků. První část je věnována literární rešerši, která se týká firemní kultury, motivace, motivační teorie, motivačních nástrojů a odměňování. Druhá část práce je věnována výzkumu a stanovení doporučení.
Spokojenost a loajalita zákazníků v gastronomických podnicích
Chornous, Alina
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti a následní loaja-litou zákazníků v gastronomických podnicích Jižní Moravy. Dalším cílem práce je zjištění změn v chování zákazníků v důsledku pandemie Covid-19. Pomocná data pro analýzu problému jsou sbíraná prostřednictvím dotazníkového setření a vy-hodnocena pomocí IPA analýzy a statistických metod. Po analýze nasbíraných dat pro zvýšení spokojenosti zákazníků je předložen návrh řešení krizových aspektů gastronomických podniků.
Péče o zákazníky ve vybrané marketingové agentuře
Kovář, David
Kovář, D. Péče o zákazníky ve vybrané marketingové agentuře. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníků nejmenované marketingové agentury. Výzkum je proveden pomocí dotazníkového šetření u významných klientů marketingové agentury. Dotazníkový výzkum měl návratnost přibližně 30 %. Následně je provedena anonymizovaná rešerše péče o zákazníky u třinácti konkurenčních marketingových agentur. Na základě výsledků obou výzkumů vznikají doporučení pro zvýšení kvality péče ve vybrané marketingové agentuře. U doporučení byly vyčísleny náklady pro lepší určení priorit zapracování. Na základě provedených výzkumů vyšlo najevo, že zkoumaná marketingová agentura má až na výjimky spokojené zákazníky a její servis má vysoký standard. Slabé stránky marketingové agentury jsou rychlost, práce se sociálními sítěmi a nevhodný výběr některých předností pro prezentaci k zákazníkům. V porovnání s konkurencí naopak marketingová agentura disponuje výhodou v nabízené komplexnosti služeb a edukací klientů.
Vnímání hodnoty značky klubu HC Sparta Praha jejími fanoušky
Tománek, Dominik ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Vnímání hodnoty značky klubu HC Sparta Praha jejími fanoušky Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit, jak fanoušci klubu HC Sparta Praha vnímají hodnotu této značky. Výzkum bude proveden na základě kvantitativního výzkumu, jenž bude prováděn konkrétně metodou elektronického dotazování. Metody: Samotná diplomová práce vychází z teoretických poznatků souvisejících s daným tématem, konkrétně tématem brand equity, a pro zjištění vnímání hodnoty značky HC Sparta Praha je použit marketingový výzkum založený na kvantitativním způsobu dotazování, konkrétně se jedná o dotazování elektronické. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že fanoušky klubu HC Sparta Praha jsou v drtivé většině muži, z nichž velká část klub podporuje více jak 10 let. Tato skupina fanoušků je k tomuto klubu velmi loajální, což se projevuje jak v četném navštěvování domácích utkání HC Sparta Praha, nákupu merchandisingových předmětů, tak v neposlední řadě také ve skutečnosti, že být fanouškem klubu HC Sparta Praha pro ně představuje nejdůležitější důvod, z kterého domácí zápasy HC Sparta Praha navštěvují. Naopak dle zjištěných výsledků se jako největší současný problém klubu HC Sparta Praha jeví budování jeho nové mladší fanouškovské základny. Klíčová slova: brand equity, image, loajalita, merchandising, zákazník, fanoušek
Zaměstnanecké výhody a návrh na jejich rozvoj v oddělení inženýringu vybrané společnosti
Tálský, Ondřej ; Millerová, Renáta (oponent) ; Dohnal, Mirko (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje způsobu odměňování zaměstnanců pomocí benefitů ve vybrané společnosti. V teoretické části jsou zkoumány vlivy prostředí na odměňování a jednotlivé aspekty benefitů. Praktická část vyhodnocuje trendy na trhu benefitů a zkoumá aktuální situaci ve společnosti Thermo Fisher Scientific Brno s.r.o. pomocí dotazníku, analýz a rozhovoru s vedením společnosti. Dále také zkoumá možnosti systému cafeteria, který slouží k flexibilnímu rozdělování benefitů podle potřeby jednotlivých zaměstnanců. Návrh pak předkládá přínosy systému cafeteria, způsob implementace aktuálních i nových benefitů do tohoto systému a náklady na něj.
Výzkum spokojenosti fanoušků vybraného fotbalového klubu
Navrátil, Daniel ; Kaprálková, Michaela (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Výzkum spokojenosti fanoušků vybraného fotbalového klubu Cíle: Cílem bakalářské práce je zjistit, jaká je spokojenost a loajalita fanoušků fotbalového klubu Sparta Praha, a následně rozdělit fanoušky do segmentů podle věkových kategorií. Praktickou implikací je potom zjistit, co je pro tyto segmenty důležité, aby klub mohl předcházet jejich nespokojenosti, popř. zajistit jejich spokojenost. Metody: Pro získání relevantních dat byl využit kvantitativní výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření. Dotazování probíhalo elektronickou formou. Výsledky: Z provedeného výzkumu a jeho výsledků vyplívá, že jednotlivé segmenty klubu mají v určitých oblastech rezervy, které se dají využít pro zlepšení. Klíčová slova: sportovní marketing, kvantitativní výzkum, dotazování, loajalita, spokojenost fanoušků
Kvalita tělovýchovných služeb Relax sport klubu Teplice
Zástřešek, Michal ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Kvalita tělovýchovných služeb Relax sport klubu Teplice Cíle: Hlavním cílem práce je zhodnocení kvality tělovýchovných služeb nabízených v Relax sport klubu Teplice. Druhotným cílem bude, na základě výsledků průzkumu, specifikovat problematické body. Toto zjištění může vedení Relax klubu využít pro zlepšení nabídky svých služeb a tím zvýšit spokojenost svých zákazníků. Metody: V práci byla využita metoda písemného dotazování, které využilo Likertovu škálu pro zpracování analýzy páté mezery Gap modelu kvality služeb. Byla využita modifikovaná verze metody měření kvality služeb SERVQUAL, která rozšířila původní pětidimenzionální model na 7 dimenzí. Přidané dimenze cena a nabídka služeb byly využity z důvodu zaměření fitness klubu na rozsáhlou nabídku služeb pro široké spektrum zákazníků. Výsledky: Pomocí průzkumu byly identifikovány mezery mezi zákaznickým očekáváním a vnímanou hodnotou, pomocí kterých byly identifikovány problematické oblasti kvality služeb Relax sport klubu Teplice. Výsledek průzkumu byl pozitivní. Nejhůře hodnocené byly dimenze hmotné zajištění s váženým SERV-skóre -2,85, dimenze spolehlivost měla skóre -3,88 a odpovědný přístup -3,25. Průzkum odhalil problém v komunikaci mezi Relax klubem a jeho klienty. Pozitivně byla hodnocena hlavně široká nabídka služeb, přístup...
Prvky komunikace pro zvýšení loajality zákazníků
JIRÁŇOVÁ, Helena
Tato diplomová práce se zabývá prvky komunikace pro zvýšení loajality zákazníků. Cílem práce je navrhnout změny v komunikaci se zákazníky a využívání komunikačních prvků s cílem posílení věrnosti vůči vybrané prodejně. Vybraná prodejna je Jednota družstvo spotřebitelů v Kaplici. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část popisuje termíny loajálního zákazníka, marketingovou komunikaci jako podporu prodeje, komunikace v místě prodejně, přímý marketing a v poslední části družstevnictví. Praktická část je druhá část diplomové práce. V této části je dotazníkové šetření. Data byla sbírána dotazníkem, kterého se účastnilo 251 respondentů. Respondenti byli rozděleni podle věku, pohlaví, vzdělání, počtu lidí v domácnosti a socio-ekonomické situace. Výsledky dotazníkového šetření ukazují například to, největší část zákazníků nakupuje potraviny v prodejnách třikrát týdně. A nejvíce zákazníků jsou součástí věrnostních programů a používají věrnostní kartu s jejími benefity. Pokud zákazníci nepoužívají věrnostní kartu, tak z důvodu toho, že benefity pro ně nejsou zajímavé. Návrhy doporučení jsou napsány v poslední části diplomové práce. Jedním z návrhů je vytvoření mobilní aplikace pro zákazníky Jednoty Kaplice.
Obsah povinnosti jednat s péčí řádného hospodáře
Brůnová, Marie ; Tomášek, Petr (vedoucí práce) ; Horáček, Tomáš (oponent)
Obsah povinnosti jednat s péčí řádného hospodáře Abstrakt Tato diplomová práce se zabývá obsahovou náplní dílčích povinností, které se souhrnně nazývají "péče řádného hospodáře". Žádná z povinností, které jsou v práci rozebrány, a které tvoří názvy jednotlivých kapitol nestojí osamoceně, nýbrž je nutné poměřovat je v jejich vzájemné souvztažnosti, jako celek. K tomu, aby povinná osoba dostála povinnosti péče řádného hospodáře, musí dojít ke kumulativnímu splnění všech dílčích povinností, které jsou v textu práce rozebrány, a to u každého právního jednání, které taková povinná osoba činí. Práce se dělí na pět hlavních částí. První část se zabývá historickým exkurzem, který dokresluje vývoj institutu péče řádného hospodáře, dále je zde vymezen okruh osob, které jsou takovou povinností v rámci výkonu své funkce obtíženy. Nastíněn je zde i procesní institut důkazního břemena a s tím související otázka, zda-li je povinnost péče řádného hospodáře povinností zákonnou - subjektivní, nebo smluvní - objektivní. Druhá část je zaměřená na povinnost loajality a popisuje přístup k chápání zájmu obchodní korporace. Konečně se tato část zabývá i otázkou, zda povinnost loajality přetrvává i po zániku funkce člena voleného orgánu. Třetí část se váže na téma výkonu funkce na základě potřebných znalostí. V této části je dále...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 116 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.