Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  předchozí11 - 17  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
A/B testování a jeho využití v e-obchodech
Pilík, Tomáš ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Šebesta, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se metodami testování použitelnosti webových aplikací s akcentem na metodu A/B testování v kontextu s e-obchody v České republice. Úvodní část shrnuje přehled nejpoužívanějších testovacích metod. Koncentruje se na jejich základní charakteristiky a způsob jejich provedení. Po uvedení podrobných údajů o metodě A/B testování je pozornost věnována jejímu použití. Hlavní část práce se zaměřuje na jednotlivé aspekty metody A/B testování a popisuje metodu podporující rozhodování o investici do této testovací metody. V neposlední řadě je zde příto-men i obecný stručný manuál umožňující laikovi provést A/B testování svého projektu. Tato část je využitelná především pro provozovatele e-obchodů. Akcentování důležitosti testování projektů a podrobný popis jedné z vhodných metod včetně poskytnutí návodu na její praktic-ké použití je hlavním přínosem této práce.
Model metrik elektronického obchodu Mall.cz
Tichý, Ondřej ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Táborský, Michal (oponent)
Cílem diplomové práce je návrh modelu metrik pro společnost Internet Mall, a.s., která podniká v oblasti prodeje zboží přes internet. Druhým cílem je praktická ukázka výstupů pro vybrané metriky s využitím nástroje Business Intelligence (BI). Pro návrh modelu byl zvolen koncept Balanced scorecard (BSC), představující systém měření a řízení podnikových aktivit. Koncept byl doplněn o studie zabývající se rozšířením BSC pro oblast e-commerce. Tyto zdroje posloužily primárně jako inspirace. Hlavní podněty vzešly z konzultací se zástupci společnosti Internet Mall. Cíl praktické části byl realizován na třech vybraných metrikách uplatněním BI analýzy. Byl prezentován jak postup technické implementace modelu metrik, tak konečný výsledek celého snažení, analytické reporty pro vedení společnosti.
Ochrana spotřebitelů při nakupování prostřednictvím internetu.
Heřmanová, Renata ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Kořánová, Helena (oponent)
Cílem této práce je vymezit nerovnost mezi spotřebitelem a prodávajícím, která stále přetrvává i přesto, že je již nakupování přes internet rozvinutou činností. Je potřeba dozvědět se podle právní legislativy na co má spotřebitel právo a s tím i související povinnost. Spotřebitel je většinou jedinec, kterému chybí dostatečné informace nebo ani nezná potřebné zdroje, kde informace sehnat. Někteří prodejci toho zneužívají a na to bych chtěla ve své práci dát velký důraz. Ochrana spotřebitele je i ve vysoce vyspělém obchodování velice důležitou součástí nákupu. Neboť nákup přes internet je rychle rostoucí trend, který zanedlouho předčí i očekávání těch největších optimistů.
Platební metody v českých e-obchodech B2C
Řehoř, František ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Zaoral, Ondřej (oponent)
Tato práce se zabývá současnými možnostmi a trendy při platbách mezi obchodníkem a zákazníkem v českých e-obchodech B2C. Zprvu se práce věnuje specifikaci jednotlivých skupin platebních systémů, dále je pak práce zaměřena na konkrétní platební systémy nabízené na trhu. Pro jejich popis a srovnání jsou zvolena kritéria, která následně umožňují jejich snadnou konfrontaci. Práce detailněji popisuje platební brány, které nabízejí obchodníkovi více platebních možností v rámci jedné integrace. Pomocí dotazníku jsou pak zjištěny zkušenosti a preference lidí při platbách za zboží a služby na internetu. Cílem práce je umožnit, jak obchodníkovi tak zákazníkovi, zorientovat se v dané problematice. Po přečtení této práce by obchodník měl být schopen rozhodnout, jaké platební systémy jsou vhodné či naopak nevhodné pro jeho e-obchod. Naproti tomu zákazník by měl být schopen vybrat pro něj co nejvhodnější variantu platby.
E-marketing strategy for introducing peruvian products in selected European country
Tejada Rodriguez, Adriana Cecilia ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Díky tomu že se Internet stal běžnou součástí našich životů, způsobil tím na světě revoluci. V současné době, rychlost a rozsah, s níž lidé mohou komunikovat dosáhla nepředstavitelné úrovně, což významně ovlivňuje naše chování a způsob podnikání. Tato práce si klade za cíl objasnit, jak se s příchodem Internetu změnily obchodní modely; představí jeden z nejnovějších e-byznys modelů - "internetový obchod" a jeho e-marketingový plán. Dalším cílem je vypracovat projekt, ve kterém je tento e-byznys model použitý k zavedení peruánských výrobků na belgický trh a zhodnocení jeho životaschopnosti. Pro tyto účely byla jako součást e-marketingového plánu udělána mikro a makro analýza a zákaznická analýza, s příslušným marketingovým výzkumem, která byla zakončena strategií e-marketingového mixu. Výsledky projektu ukázaly, že Internet má zásadní vliv na formulování marketingového mixu. Pokud jde o samotný projekt, závěr ukázal, že v zemi existují vhodné podmínky a potenciální zákazníci, a tudíž by mohl být ziskový. Nicméně úspěchu by mohlo být dosaženo pouze v případě efektivní implementace propagačních strategií, které pomáhají budovat vztahy se zákazníky a vytvářejí povědomí o značce.
Identifikace přínosů e-businessových řešení pro malé firmy
Kysela, Jiří ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Salava, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá fenoménem elektronického obchodování, identifikuje jeho přínosy, nastiňuje problematiku zřízení internetového obchodu a jeho následný provoz. Je zde předložena široká paleta softwarových, logistických a marketingových nástrojů, díky nimž je možné nakonfigurovat internetový obchod tak, aby vyhovoval požadavkům drobného podnikatele a zároveň perfektně fungoval z hlediska zákazníka. Založení internetového obchodu se zabezpečením veškerého provozu je sice podmínkou k jeho bezchybnému fungování, avšak to je teprve začátek elektronického obchodování. Jak se ukazuje v praxi, jednou z nejdůležitějších věcí je maximální snaha o spokojenost zákazníka, neboť jedině takový zákazník se bude do našeho obchodu vracet, případně ho doporučovat svým známým - dalším potenciálním zákazníkům. V kapitole ?Formování firmy a marketing? je čtenář seznámen se základními principy fungování firmy a její vazby na okolní prostředí, stejně jako s vnitropodnikovou politikou. Jaké jsou podmínky a možnosti pro distribuci svého zboží se pak popisuje v kapitole následující s názvem ?Logistika? a konečně analýza samotných stavebních kamenů internetového obchodu je popsána v kapitole ?Technické zabezpečení a realizace?. Kapitola ?Provoz elektronického obchodu? pak věrně zobrazuje možnosti a úskalí běhu celého systému obchodování. Tato práce se snaží komplexně informovat o realizaci a fungování internetového obchodu, který je sice novým způsobem prodeje, kde však platí stará pravidla o dobrém a poctivém obchodu.
Elektronický obchod z pohledu práva
Kupková, Marcela ; Adam, Jaroslav (vedoucí práce) ; Přibyl, Vladimír (oponent)
Práce definuje elektronický obchod a obvyklé způsoby obchodování, druhy právních úprav prodeje a zvláštní úpravu týkající se postavení spotřebitele. Zaměřuje se na vztah podnikatele ke spotřebiteli. Nejzákladnějšími právními předpisy jsou zákon č. 40/1964 Sb., občanský zákoník; zákon č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník; zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   předchozí11 - 17  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.