Název: E-marketing strategy for introducing peruvian products in selected European country
Překlad názvu: E-marketing strategy for introducing peruvian products in selected European country
Autoři: Tejada Rodriguez, Adriana Cecilia ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Belgie; e-byznys; e-marketingový mix; e-marketingový plán; e-obchod; Peru; tradiční marketing; webové stránky; šperky; Belgium; e-business; e-marketing mix; e-marketing plan; e-store; jewelry; Peru; traditional marketing; website

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28950

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-71815


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet