Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  předchozí11 - 15  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
World: Anything bad happens. Internet: Let’s make a meme of it!
Balcaříková, Ivana ; Heřmanová,, Marie (oponent) ; Kubíková, Zuzana (vedoucí práce)
Za generaci Z označujeme generační skupinu, jenž se narodila mezi lety 1995 a 2012. Přišla na svět v době, kdy byl internet již v plném proudu. Je s ním neodmyslitelně spojována. Je to její přirozené prostředí. Pohybuje se v něm obratně, bez jakýchkoli potíží a zcela nepřetržitě. Na feedy gen Z kids se neustále hrnou haldy nových informací, témat, fenoménů, trendů, memů. To dává vzniknout jakési nihilistické a odevzdané povaze této generace, která je neustále zahlcována kumulací nového obsahu a musí se s ním nějakým způsobem vypořádat. Primární zbraní Gen Z se nepochybně stal humor, který přesahuje jakýkoli jiný obranný systém. Memy, reference, reakční videa se stala jejich neodmyslitelnou součástí. Internetový humor v podobě memů, krátkých tanečků či tweetů přesahuje do každodenní komunikace a může být jen čistou formou zábavy. Tento formát ale poskytuje jednotlivým uživatelům také možnost se svobodně vyjádřit i k palčivějším tématům, kterých si tato generace nepochybně všímá. Na rozdíl od těch minulých, se ale snaží vyrovnat se situací a celkovým zahlcením prostřednictvím právě onoho osobitého humoru, který čerpá z internetové kultury. Tato bakalářská práce se zaměřuje na mapování materiálu, který prostřednictvím memového formátu na platformě tiktok zprostředkovává či reaguje na současné globální problémy jako je uprchlická krize, potenciální třetí světová válka, globální oteplování nebo rasismus. Mají tyto reakce ve skutečnosti nějaký výpovědní, informační potažmo edukační potenciál, nebo jsou to jen prázdné a v některých případech nepatřičné způsoby, jak se poprat se současnou situací, o které však autoři nemají dostatek informací a proto mystifikují, či zlehčují dané téma a pokud ano, je to problematické?
Sebeprezentace a sociální percepce mladých Drag Queens na sociálních sítích Facebook, Instagram a TikTok
Kubánková, Tereza ; Fousek Krobová, Tereza (vedoucí práce) ; Švelch, Jaroslav (oponent)
Tato diplomová práce zkoumá jednotlivé aspekty sebeprezentace, vnímání sama sebe a sociální percepce pěti vybraných drag queens. Práce má podobu 5 případových studií založených na hloubkové analýze jejich profilů na Facebooku, Instagramu a TikToku, které jsou v současnosti nejpoužívanější sociální sítě. Oblastmi zájmu této diplomové práce byla vizuální prezentace jejich drag identity, trendy, které jejich profily vykazují v oblastech make- upu, paruky či účesu, kostýmu a pozici, ve které jsou na svých profilech zobrazeny. Druhou oblastí zájmu byl charakter textové prezentace a popisky, trendy v používání hashtagů a interakce s jejich publikem. Třetí oblastí zájmu bylo samotné publikum, práci zajímá, zda je publikum podporující z hlediska drag a LGBTQ+ komunity obecně a jaká je na konkrétních profilech povaha interakce majitelů profilů s publikem. Výsledky z obsahové analýzy byly následně shrnuty a použity jako podklad pro polostrukturovaný rozhovor na základě výsledků ze zmíněné obsahové analýzy. V centru pozornosti této práce byl vztah jejich drag identity k jejich civilní identitě a to, jak probíhá interakce těchto identit na jejich profilech na sociálních médiích. Práce ukazuje, že přesun dragu z klubů a kabaretů a do sociálních sítí pozitivně ovlivňuje recepci této komunity.
Vnímání platformy TikTok dětmi narozenými mezi léty 2003-2006
Navrátilová, Tereza ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje sociální sítí TikTok a jejímu vnímání dětmi narozenými mezi léty 2003-2006, konkrétně tomu, jakou roli hraje TikTok v jejich životě, jakým způsobem ho využívají a jejich obsahovým preferencím na této platformě. Teoretická část práce popisuje platformu TikTok, její vznik, vývoj, typické uživatele a algoritmus. Dále definuje psychologický profil adolescentů a popisuje jejich chování na sociálních sítích. V praktické části byl proveden kvalitativní výzkum formou rozhovorů, který zjišťoval, jak respondenti TikTok vnímají a jak ho používají. Mezi respondenty byli zařazeni aktivní uživatelé této sociální sítě. Na závěr dochází k diskuzi výsledků a popsání způsobu, jakým na základě získaných poznatků nejlépe cílit reklamu na TikToku na zkoumanou věkovou skupinu.
Fenomén sociální sítě TikTok a její vliv a vnímání v Česku
Kudyn, Viktorija ; Ortová, Nina (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Anotace: Bakalářská práce si klade za cíl definovat vnímání sociální sítě TikTok v Česku. Teoretická část definuje vývoj platformy v kontextu jiných sociálních sítí, důvody rostoucí popularity mezi uživateli a bezpečnostní výzvy, kterým globálně čelí, s důrazem na nejprominentnější kauzu zákazu TikToku prezidentem Spojených států Donaldem Trumpem. Kvantitativní šetření mezi respondenty ve věku 13-35 let následně zjišťuje, jak si sociální síť mezi Čechy stojí v aspektech definovaných v teoretické části. Mezi respondenty byli zařazeni aktivní uživatelé této aplikace i ti, kteří ji mají v povědomí, ale síť ani aplikaci nevyužívají. Analýza odpovědí má za cíl srovnat odpovědi respondentů věkových skupin 13-18 a 19-35 let a vymezit jejich odlišnosti ve vnímání sítě. Tyto názory jsou poté závěrečně shrnuty s cílem zobecnit vnímání sociální sítě a aplikace napříč Českou republikou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   předchozí11 - 15  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.