Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 82 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Student Club Project
Ďatelinka, Maximilián ; MLIS, Lucchi, MBA, (oponent) ; Juřica, Pavel (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis describes a way to use selected project management tools and processes in order to use project structure to improve current situation of Student Club Mozaika project. Analytical part describes the project’s current situation and identifies the spaces for improvement within project management framework. Proposal and contribution part of the thesis proposes four scenarios. In two out of these scenarios, the implementation of the structure and tools is recommended. The final part evaluates the findings and potential benefits of using the project structure for the project and project team.
Komparace marketingových koncepcí českého Davis cupového a Fed cupového týmu.
Kacetl, Michael ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Komparace marketingových koncepcí českého Davis cupového a Fed cupového týmu Cíle: Hlavním cílem je porovnání dvou téměř stejných marketingových celků jako jsou akce českého Davis cupového a Fed cupového týmu, které mají podobnou marketingovou koncepci, avšak v některých bodech, především kvůli působení vnějších vlivů, se liší. Práce bude zaměřena hlavně na porovnání marketingových koncepcí, především marketingových mixů, s ohledem na cílové skupiny konečných zákazníků. Na základě porovnání obou marketingových koncepcí a vypracování SWOT analýzy budou zjištěny slabé a silné stránky, příležitosti a hrozby obou týmů, které budou srovnány ve SWOT maticích. V závěru budou navrženy možné kroky ke zlepšení stávající situace. Výsledky: Po důkladné popisné analýze, komparaci a vypracované SWOT analýze a díky vhodnosti použitých metod, budou navrženy konkrétní úpravy jednotlivých složek marketingového mixu i celkové koncepce vedoucí ke zlepšení hospodářských výsledků týmu i celé akce. Výsledkem nebudou pouze kroky ke zlepšení situace, ale i pomocí SWOT matice vyjádřené hlavní rozdíly mezi oběma týmy, které pomohou čtenářovi lépe proniknout do současné situace obou týmů. Metody: V práci jsou použity metody popisné analýzy, která čerpala především z analýzy zdrojů. Zkoumala a popisovala, především...
Návrh marketingového plánu Aquaparku Plovárny Hranice na Moravě
Horák, Lubomír ; Flemr, Libor (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Návrh marketingového plánu Aquaparku Plovárny Hranice na Moravě Cíle práce: Hlavním cílem práce je vytvořit marketingový plán zaměřený na hlavní skupiny zákazníků aquaparku Plovárny Hranice na Moravě. Tvorba tohoto plánu, by měla sloužit k efektivnějšímu využití sportovního zařízení a ke strategickému naplánování přístupu k jednotlivým skupinám zákazníků, tzn. děti do 6 let, mládež, studenty, dospělé, seniory, rodiče s dětmi do 6 let, ZTP/P, návštěvníky kurzů a ostatní návštěvníky. Mezi vedlejší cíle patří identifikace příležitostí, hrozeb, silných a slabých stránek aquaparku, prozkoumání variant marketingové strategie a získání zpětné vazby na marketingový mix od zákazníků aquaparku. Uvedené cíle v podstatě navazují na hlavní cíl, tedy mají s tímto hlavním cílem přímou souvislost. Metody: Od vedení aquaparku byla získána výroční zpráva, dále pak interní směrnice, a také bylo umožněno uskutečnění primárního sběru dat se zaměstnanci, který měl podobu polostrukturovaného rozhovoru se třemi pracovníky aquaparku. Dále byly použity metody analýzy, syntézy, komparace a ankety. Analýza byla provedena prostřednictvím prostudování primárních zdrojů informací, SWOT analýzy a situační analýzy. Objektem komparace byly konkurenční subjekty, při této metodě bylo využito veřejně dostupných údajů z webových stránek...
Marketingový plán fitness centra Trinity
Větříček, Adam ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název práce: MARKETINGOVÝ PLÁN FITNESS CENTRA TRINITY Cíle práce: S využitím sekundárních dat provést situační analýzu fitness centra Trinity a na jejím základě vytvořit návrh marketingového plánu, který by fitness centru Trinity pomohl upevnit pozici na trhu. Metoda: V této práci jsou použity analýza dokumentů, Porterův model pěti sil, portfolio matice BCG, PEST analýza, SWOT analýza a konstrukce souřadnicových sítí. Výsledky: Výsledkem práce je marketingový plán fitness centra Trinity na rok 2015 obsahující všechny náležitosti. Plán může sloužit jako předloha při tvorbě marketingového plánu v oblasti sportovních služeb nebo může být využit přímo v praxi fitness centrem Trinity. Klíčová slova: Sportovní služby, marketing, situační analýza, marketingový plán
Marketingový plán fitness centra
JINDROVÁ, Sarah
Bakalářská práce se zabývá způsobem sestavení marketingového plánu, podle kterého by firma SPORTCENTRUM Delfín, s.r.o. mohla postavit svou pozici v konkurenčním prostředí. Výsledkem práce je zhodnocení současného marketingového plánu a navržení jeho aktualizace pro další období.
Možnosti inovací ve vybraném kulturním zařízení
NOVOTNÁ, Kristýna
První část práce je zaměřena na popis specifik podnikání v kultuře, rozdělení typů inovaci a na možnosti financování kulturních aktivit. V druhé části práce je představen kulturní objekt Kino Ševětín, jeho historie, marketingová komunikace, potencionální zákazníci. Dále je zde popsána situační analýza, ze které vyplyne technická, strategicka i produktová inovace. Následně jsou popsány možnosti financování těchto inovací.
Analýza prostředí hotelového zařízení
FERDOVÁ, Jaroslava
Práce je zaměřena na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí vybraného hotelového zařízení, jež je souhrnně nazývána jako situační analýza. Na základě studia odborné literatury se literární rešerše zaměřuje na určení vnitřního a vnějšího prostředí a následně jsou popsány nástroje situační analýzy. Východiskem praktické stránky této práce je využití základních metod situační analýzy k posouzení jednotlivých faktorů a vlivů působících na chod podniku, určení odpovídající strategie a návrh na zlepšení situace hotelového zařízení. Nejprve jsou vymezeny vlivy působící z vnějšího prostředí na hotelové zařízení skrze PESTE analýzu a následně je určena míra a významnost těchto vlivů. Pro zhodnocení aspektů konkurenčního prostředí je využit Porterův model pěti konkurenčních sil. Rozbor portfolia je zpracován na základě BCG matice. Díky interním zdrojům hotelového zařízení byla vypracována geografická a demografická segmentace hostů. U veškerých analýz jsou stanoveny závěry hodnotící konkrétní hlediska dílčích analýz. Konečné výsledky jsou zaneseny do SWOT analýzy, která slouží ke stanovení strategie a doporučení návrhu na zlepšení stávající situace.
Marketingový plán vybraného podniku
DVOŘÁKOVÁ, Zuzana
Diplomová práce se zabývá způsobem sestavení marketingového plánu, podle kterého by firma ACR auto,a.s. mohla postavit svou pozici v konkurenčním prostředí. Výsledkem práce je zhodnocení současného marketingového plánu a navržení jeho aktualizace pro příští období.
Návrh komunikační strategie společnosti Camp Counselors and Work Experience USA s.r.o.
Chyla, Ondřej ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent)
Cílem diplomové práce bylo navrhnout komunikační strategii společnosti Camp Counselors and Work Experience USA, a to konkrétně pro její českou pobočku. V teoretické části práce je kladen důraz na oblast marketingové komunikace, která je stěžejní pro praktickou část práce. Na základě detailní analýzy marketingového prostředí firmy byla navržena komunikační strategie společnosti.
Užití nástrojů online marketingu vybraného podniku (případová studie)
Nešpor, Václav ; Šimůnek, Michal (vedoucí práce)
V teoretické části jsou popsány různé nástroje digitálního marketingu a jejich specifika. Dále práce poskytuje nezbytné odborné znalosti k sestavení situační analýzy a marke-tingového plánu. Na teoretickou část navazuje empirická část, která se snaží o smysluplné propojení získaných teoretických znalostí v rámci zkoumání marketingových aktivit malého podniku. Cílem bakalářské práce je zjistit, zda a v jaké míře má pro malé podnikatele smysl využívat digitální nástroje. Dále je cílem práce získat pro zkoumaný podnik reálné použitelné výstupy. Jsou to: situační analýza; případová studie užití nástrojů digitálního marketingu spolu se sadou doporučení pro zlepšení; a plán konkrétní marketingové kampaně.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 82 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.