Název: Marketingový plán fitness centra
Překlad názvu: Marketing Plan of a Fitness Center
Autoři: JINDROVÁ, Sarah
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: fitness centrum; marketing; marketingový mix; marketingový plán; situační analýza; fitness center; marketing; marketing mix; marketing plan; situational analysis
Citace: JINDROVÁ, Sarah. Marketingový plán fitness centra. České Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/53660

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-394652


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-04-29, naposledy upraven 2024-08-29.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet