Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kniha na cestě od rukopisu ke čtenáři
UHLÍKOVÁ, Tereza
Diplomová práce se věnuje fenoménu knihy jako klíčovému komunikačnímu nástroji autora (uměleckého i neuměleckého) textu se čtenářem. Materiální objekt kniha je podrobně zkoumán jako výrobek, zboží i objekt estetického zájmu. Práce se zaměřuje především na tyto otázky: Co vše se děje s textem od momentu odevzdání rukopisu do nakladatelství do chvíle, kdy jej čtenář vezme poprvé do ruky? Jaké subjekty, instituce či zájmy vstupují (či mohou vstoupit) během výroby, distribuce a prodeje knihy do hry a jaká je jejich role? Jaká je podoba a funkce grafických a peritextových složek knihy? Všechny otázky jsou zodpovězeny s ohledem na současný stav české knižní kultury.
Systém ISBN v České republice
Barták, Miloš ; Slámová, Hana (vedoucí práce) ; Buřilová, Marcela (oponent)
Tato bakalářská práce si klade za cíl představit identifikátor ISBN z několika různých hledisek, s důrazem na oblast České republiky. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a analytickou. Úvodní kapitola nastiňuje nezbytnost identifikace informačních zdrojů. Skýtá rovněž informace o vlastnostech identifikátorů i jejich rozdělení. Další část práce je zaměřena již na samotný identifikátor ISBN. Představuje jej z hlediska historického i organizačního. Rozebírá rovněž samotnou strukturu čísla ISBN. Dále se práce věnuje výhradně použití ISBN v České republice. Nastiňuje jeho historický vývoj i specifické způsoby použití v této zemi. Následující část práce je čistě praktická - pokouší se analyzovat využívání identifikátoru ISBN v několika informačních institucích. Závěr práce pak čtenáři poskytuje shrnutí hlavních tezí a nastiňuje možné problémy, které mohou v budoucnu systém ISBN potkat.
Časopisy věnované golfové problematice
Kunzlová, Zuzana ; Köpplová, Barbara (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Diplomová práce "Časopisy věnované golfové problematice" se zabývá zpracováním problematiky vydávání golfových periodik na území České republiky respektive tehdejšího Československa. Klíčovým zájmem této práce je detailní zmapování všech vycházejících periodik věnovaných této problematice v období od vzniku Československé republiky až do roku 2011. Tato práce podrobně zaznamenává historický vývoj golfu na českém území, poukazuje na problémy, které postihly golf v průběhu 20. století. V jednotlivých kapitolách se věnuje všem vycházejícím golfovým periodikům na československém respektive na českém území. Významný prostor je v práci věnován prvorepublikovým časopisům Slovanský golf a Sportovní Revue. Dále jsou v práci zmíněna periodika poválečná a poslední část práce patří časopisům porevolučním.
Kniha jako médium a její postavení v současném světě : papír versus monitor
Piskáčková, Klára ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Vlček, JIří (oponent)
Účelem této práce je analyzovat nově vzniklý fenomén elektronických knih a elektronického publikování, zmapovat důsledky e-knih ve vztahu ke knihám papírovým a popsat jejich pro a proti. Práce se také snaží porovnat čtečky elektronických knih, které jsou aktuálně dostupné na českém trhu, a vytvořit srovnání nejčastěji používaných formátů e-knih. Budoucnost elektronických knih v České republice se dá jen těžko předpovědět, přesto však tato bakalářská práce předkládá několik názorů českých nakladatelů, knihkupců a autorů ve snaze navrhnout, jak by tato budoucnost mohla vypadat.
Podpora marketingu pomocí sociálních sítí
Vaněk, Jiří ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Cílem diplomové práce "Podpora marketingu pomocí sociálních sítí" je vytvořit obecnou sérii doporučení pro redakce časopisů a podobných periodik, jak postupovat při komunikaci na sociálních sítích. Tato doporučení jsou poté aplikována na konkrétní titul, časopis Exkluziv. Praktická část obsahuje představení a analýzu jeho komunikace na sociálních sítích. Na základě analýzy komunikace časopisu Exkluziv a analýzy jeho konkurence je vypracován návrh na zlepšení využívání sociálních sítí v rámci komunikačního mixu zmíněného periodika. Teoretická část popisuje možnosti online marketingu a online PR se zaměřením na sociální média a sítě.
Jednotné grafické a technické řešení tiskových a elektronických výstupů z grantových projektů VUT
Kalinová, Nikola ; Hanzalová, Markéta (oponent) ; Macháček, Mikuláš (vedoucí práce)
Aplikace Alenka má podtitul Aplikace lámající elegantně nahrané knihy automaticky. Myslím, že tento podtitul, kde každé slovo začíná na písmenko ze jména Alenka, vyjadřuje funkci aplikace naprosto jednoznačně :) Zkuste to s ní i vy. Pokud se rozhodnete Alenku použít, tak se všechno potřebné v průběhu dozvíte. Alenka je vlastně taková sympatická asistentka, která se vám bude snažit se vším pomoci. Jednoduchými radami vás dovede až na konec procesu. Provede vás pěti kroky – jen zadáte pár údajů, nahrajete text, v podobě, jak jste ho napsali (třeba ve Wordu) a na konci si můžete stáhnout naformátovanou publikaci připravenou k tisku. Aplikace všechno naformátuje automaticky za vás. Nepotřebujete žádného grafika, ani žádný placený grafický software. Časová náročnost je cca 30 minut. Aplikace běží na webu, takže není nutná ani žádná instalace.
Koláž žije!
Soudková, Kateřina ; Šachová, Kateřina (oponent) ; Kögler, Žaneta (vedoucí práce)
Výstup ateliérové části diplomové práce, re-design knihy Zůstaňte s námi (autor textu Marek Šindelka), navazuje na teoretickou část s názvem Koláž v současné české ilustraci a přináší praktické vyústění řešené problematiky. Prostřednictvím knižního re-designu beletristického díla současného českého autora řeší aktuální možnosti směřování kolážové techniky, její praktické uplatnění na poli grafického designu a usiluje o její znovu dosazení do kontextu moderní české knihy.
Návrh opatření pro zvýšení prodejnosti Třebíčského deníku
Kyšáková, Lenka ; Guštafíková, Silvia (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce navrhuje na základě provedeného marketingového výzkumu vhodná opatření, která by měla vést ke zvýšení prodejnosti Třebíčského deníku. Teoretické poznatky jsou aplikovány na reálnou situaci vybrané firmy. Praktická část analyzuje výsledky provedeného marketingového výzkumu a presentuje návrhy z něho vyplývající.
Fenomén blogování v ČR na příkladu založení a rozvoje zájmového blogu
Horáková, Anna ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Phung, Hyu Nghia (oponent)
Práce se zaměřuje na zmapování procesů založení a tvorby blogu a představení blogování jako fenoménu dnešní doby ve světě internetu a jeho vysvětlení. Teoretická část je uvedena historií a trendy v blogování v ČR a ve světě a dále se pak zabývá převážně konkrétními procesy při zakládání a tvorbě blogu. V navazující praktické části jsou pak jednotlivé teoretické kroky aplikovány a porovnávány s reálným blogovacím projektem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.