Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Provenienční a obsahový průzkum zámecké knihovny Chuchelná
Nebeská, Barbora ; Mašek, Petr (vedoucí práce) ; Šípek, Richard (oponent)
Tématem práce je provenien ní a obsahový pr zkum zámecké knihovny Chuchelná. V prvních kapitolách jsou popsány d jiny rodu Lichnowských, historie obce Chuchelná a historie zámeckých objekt . V kapitole Provenien ní charakteristika fondu je provedena identifikace majitel knih z rodu Lichnowských a p i azení konkrétních svazk jejich majiteli. V kapitole Obsahová charakteristika fondu je rozpracován hlavní tematický okruh a to expresionismus, vá ící se k hlavní rozmno itelce knihovny, Mechtild Lichnowské. V kapitole jsou také rozpracovány dal í obsahové kategorie. [Autorský abstrakt]
Provenienční a obsahová charakteristika fondu zámecké knihovny Biskupice
Bendová, Lenka ; Mašek, Petr (vedoucí práce) ; Buřilová, Marcela (oponent)
(česky) Předmětem bakalářské práce je zpracování fondu zámecké knihovny Biskupice. Cíl práce spočívá v provenienční a obsahové charakteristice fondu zámecké knihovny Biskupice. V úvodu je nastíněn současný stav knihovny. Druhá kapitola pojednává o historii objektu. Třetí kapitola představuje, jak knihovna postupně vznikala a historii jednotlivých rodů, které knihovnu budovaly. V kapitole "Provenieční charakteristika fondu" je provedena identifikace majitelů knih z rodu Schaffgotsch, Pálffy, Thurn-Taxis, de Linge a jejich genealogické vztahy. Zároveň tato kapitola charakterizuje fond jednotlivých příslušníků a částečně pojímá obsahovou charakteristiku fondu, která je poté v další kapitole pojata obecně. Rozděluje fond na jednotlivé žánry a popisuje zajímavá díla a autory, jejichž díla jsou v knihovně k nalezení. V závěru je obsaženo shrnutí práce, dosažené výsledky a cílů.
Výstavní cyklus SMRT v objektech Národního muzea
Kralertová, Jana ; Dianová, Markéta (vedoucí práce) ; Kroupová, Magdaléna (oponent)
Práce se věnuje problematice muzejního marketingu, konkrétně marketingového mixu, který představuje na příkladu výstavního cyklu SMRT. Výstavní cyklus SMRT probíhal v pěti objektech Národního muzea v období od 18.6.2014 do 31.3.2016 a byl posledním z výstavních cyklů, které dominovaly výstavní politice Národního muzea v období, kdy byla uzavřena Historická budova Národního muzea z důvodu rekonstrukce. V práci je provedena deskriptivní analýza marketingového mixu, který se vázal k výstavnímu cyklu SMRT. Aplikace jednotlivých nástrojů marketingového mixu je následně hodnocena pomocí dílčích analýz. Výstupem je identifikace nedostatků a formulace doporučení, která umožní Národnímu muzeu marketingový mix zefektivnit.
Stěhování Národního muzea jako logistický problém
Srovnal, Jan ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Douša, Pavel (oponent)
Diplomová práce se věnuje identifikaci a analýze slabých míst ve stávajícím managementu muzejních sbírek Národního muzea a snaží se na ně aplikovat vybrané logistické technologie za účelem navržení efektivního logistického řetězce fungujícího v reálných poměrech Ústředního depozitáře Terezín II. Problematika je dána do souvislosti s rozsáhlým stěhováním, které představuje nejenom jedinečný projekt v dějinách muzejnictví moderních dějin, nýbrž také vhodnou příležitost pro reeingineering a zkvalitnění dosavadních činností spojených s vykonáváním zákonného poslání této nejvýznamnější a největší muzejní instituce v ČR.
Marketing Zámku Vrchotovy Janovice
Johnová, Miroslava ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Abstrakt: Tématem diplomové práce je marketing Zámku Vrchotovy Janovice. Zámek Vrchotovy Janovice je jednou z mimopražských poboček Národního muzea. Úvodní část je zaměřena na analýzu historie zámku z pohledu jejího potenciálu využitelného pro marketingové strategie. Důležitým měřítkem úspěšného marketingu je návštěvnost zámku, proto se další část věnuje návštěvnosti. Práce se zaměřuje na aplikace marketingových nástrojů a analyzuje marketing zámku metodou SWOT. Nedílnou součástí je i dotazování týkající se projektu " Řetězové provádění" a celkového povědomí o známosti zámku u veřejnosti. Diplomová práce si klade za cíl zhodnotit marketingový potenciál zámku Vrchotovy Janovice a jeho parku, posoudit jeho současné marketingové nástroje a vytvořit návrh na zlepšení do budoucna. Klíčová slova: Zámek Vrchotovy Janovice, Park Vrchotovy Janovice, Národní muzeum, Arts marketing, Řetězové provádění
Národní muzeum, jeho marketing a projekt pro zatraktivnění stálé expozice
Novotná, Lucie ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Práce pojednává o marketingu v muzejnictví. Se zaměřením na marketingový výzkum, především pak průzkum muzejního publika. Vedle obecných informací je jádrem práce Národní muzeum, jeho marketing a průzkum návštěvníků této instituce. V závěrečné části práce je na základě získaných poznatků z primárního i sekundárního průzkumu navržen projekt, který má dodat expozici Národního muzea moderní prvek a podnítit muzejní publikum k další návštěvě.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.