Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh komunikačního mixu podniku
Krmíček, Vlastimil ; Vymazal, František (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá komunikačním mixem vybraného podniku. Úvodní část je věnována teoretickým poznatkům týkající se dané problematiky. Druhá část je zaměřena na analýzu současné marketingové situace podniku. V závěrečné části je navržen nový komunikační mix, který má za úkol zvýšit povědomí o značce a získat nové zákazníky.
Podnikatelský záměr - výcvik psů
Zeman, Pavel ; Jaroš, Luboš (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského záměru na výcvik psů. Na základě analýzy konkurence, vnitřního a vnějšího prostředí stanoví potřebné náležitosti vybraného podnikání. Cílem této práce je, s důrazem na marketingový a finanční plán podnikání, posoudit, zda je podnikatelský záměr reálný a uplatnitelný v praxi.
Návrh změn/doplnění v marketingové komunikaci farmářského řeznictví
Kalus, Jiří ; Škarková, Andrea (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti Mikrofarma, s.r.o., konkrétně na prodejnu v centru Brna. Teoretická část práce obsahuje poznatky z oblasti marketingového mixu se zaměřením na propagaci a nástroje komunikačního mixu. Následně je vypracována analýza komunikačního mixu prodejny v centru Brna a porovnání s blízkými konkurenty. Na základě poznatků vyplývajících z analytické části jsou vytvořeny návrhy na posílení propagace.
Marketingová strategie podniku
Odehnal, Jan ; Herynk, Jiří (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti Allrisk, s.r.o. Na základě této analýzy a teoretických poznatků doporučuje vhodná opatření vedoucí ke zlepšení konkurenční pozice společnosti na trhu.
Rozvoj obchodních aktivit firmy-Centrum integrovaných služeb spol. s.r.o.
Zeisková, Zdeňka ; Pražáková, Soňa (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje současný stav firmy. Zkoumá její vnitřní a vnější prostředí, které na ni působí a ovlivňuje ji. Obsahuje návrh rozvoje firmy opírající se o specifické přednosti a potlačující největší hrozící rizika firmy.
Hodnocení finanční situace vybraného podniku
Balíček, Radim ; Matěja, Zdeněk (oponent) ; Zemánková, Lenka (vedoucí práce)
Náplní bakalářské práce je zpracování návrhů na zlepšení finanční situace společnosti GTK, spol. s r.o. pomocí vybraných metod a ukazatelů finanční analýzy. V první části budou vymezena a teoreticky rozebrána zvolená východiska k dané problematice. V druhé části bude provedena finanční analýza na základě poznatků z části teoretické, dosažené výsledky budou interpretovány a následně budou navržena řešení ke zlepšení stávajícího stavu.
Řízení projektu a optimalizace projektového řízení
Straková, Iva ; Pecháčková, Iva (oponent) ; Šunka, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce s tématem „Řízení projektu a optimalizace projektového řízení“ je zaměřena na zprostředkování služeb mezi německým a českým a německým a ruským trhem a dále pak na zvýšení prodeje protipožárních nástřiků (omítkovin) vyráběných ve Francii a dovážených firmou PROMAT. Hlavní role v tomto projektu hrají firmy DOPOS HK s.r.o., COMETEC a PROMAT PRAHA. Z Ruské strany žádné kontakty zatím nejsou. Ve své práci provedu analýzu jak zmíněných firem, tak i analýzu tuzemského a zahraničního trhu, popíši problémy, s jakými se firmy setkávají a pomocí projektu se pokusím tyto problémy minimalizovat či je úplně odstranit a splnit tak stanovené cíle.
Obchodní strategie podniku
Foltýn, Jan ; Schüller, David (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tématem strategického řízení rozvoje podniku s cílem návrhu vhodné modifikace obchodní strategie pro společnost působící na evropském trhu vytápění. Práce směřuje k návrhu změny stávající obchodní strategie, pomocí rozšířeného marketingového mixu na daném odvětvovém B2B trhu, která diferencuje produktové portfolio od jiných konkurenčních podniků na trhu, využívá nových technologií a je konkurenceschopná, zaměřená na zákazníky.
Návrh změn/doplnění v marketingové komunikaci farmářského řeznictví
Kalus, Jiří ; Škarková, Andrea (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti Mikrofarma, s.r.o., konkrétně na prodejnu v centru Brna. Teoretická část práce obsahuje poznatky z oblasti marketingového mixu se zaměřením na propagaci a nástroje komunikačního mixu. Následně je vypracována analýza komunikačního mixu prodejny v centru Brna a porovnání s blízkými konkurenty. Na základě poznatků vyplývajících z analytické části jsou vytvořeny návrhy na posílení propagace.
Marketingová komunikace podniku
Cabejšek, Tomáš ; Sokol, Luboš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na návrh změn vedoucích k optimalizaci marketingové komunikace podniku z oblasti elektrotechnické výroby. První část práce obsahuje teoretické pojmy,vymezení základní pojmů marketingu, marketingové komunikace, analýz vnějšího a vnitřního prostředí. Ve druhé části autor analyzuje aktuální stav v podniku a jeho marketingovou komunikaci. Ve třetí části jsou prezentovány návrhy opatření a změn v marketingové komunikaci, které mají vést k jejímu zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.