Žádný přesný výsledek pro ""city nebyl nalezen, zkusme místo něj použít city ...

Žádný přesný výsledek pro branding"" nebyl nalezen, zkusme místo něj použít branding ...
Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  předchozí11 - 17  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Creative Cities" - projekt British Council jako příklad městského marketingu
Hradecká, Johanka ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Bakalářská práce "Creative Cities" - projekt British Council jako příklad městského marketingu se zabývá projektem, který vychází z teorie moderního městského marketingu (city branding) a je zaměřen na problematiku dnešních měst a řešení jejich problémů. Zohledňuje jednak historickou perspektivu městského marketingu a jeho současné pojetí, ale zároveň uchopuje Kreativní města jako příklad sociální kampaně, která má za cíl informovat obyvatele, zástupce veřejné správy i zájmové subjekty o možnostech a nástrojích, kterými lze dosáhnout kvalitnějšího života ve městech. Práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část, které zohledňují všechny nezbytné aspekty tohoto mezinárodního projektu - všeobecný koncept projektů British Council, zaměření na kreativní průmysl, vývoj moderního městského marketingu, specifickou sadu nástrojů Kreativních měst a příklady a potenciál jejich využití do budoucnosti v Evropě i České republice. Práce se opírá o tříleté působení projektu v České republice a jeho konkrétní vyústění v některých městech.
Marketingová komunikace města Plzně v souvislosti s kandidaturou na titul Evropské hlavní město kultury 2015
Vysloužilová, Kristýna ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Předmětem bakalářské práce je analýza komunikačních aktivit města Plzně v souvislosti s kandidaturou na titul Evropského hlavního města kultury pro rok 2015. Podstatnou součástí je přiblížení problematiky place marketingu, zejména s využitím zahraniční literatury. Práce se věnuje také place brandingu a strategickému procesu marketingového plánování v této oblasti. Součástí je také popis podstaty projektu Evropského hlavního města kultury a jeho možného marketingového využití. Dále je přiblíženo začlenění projektu kandidatury na titul Evropského hlavního města kultury do dlouhodobého rozvoje města Plzně. A to především prostřednictvím analýzy strategických rozvojových dokumentů města. Zásadní je potom samotné posouzení komunikačních aktivit města ve stanoveném období, které je ohraničeno podáním přihlášky do soutěže o titul na podzim roku 2009 a dnem oficiálního udělení titulu Radou EU, tedy 19. květnem 2011. Toto období je v práci z důvodu významných změn v kompetencích i v přístupu ke komunikaci dále rozděleno na před vítězstvím a po vítězství v soutěži. V práci jsou analyzovány zvolené komunikační nástroje určené k propagaci kandidatury města na titul i koncept komunikační strategie navrhovaný v přihlášce do soutěže přímo pro rok 2015.
Komunikační strategie měst, obcí a regionů
Honzík, Jiří ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (vedoucí práce) ; Olšová, Petra (oponent)
Předmětem diplomové práce Komunikační strategie měst, obcí a regionů je představení teoretického konceptu marketingové komunikace obcí, měst a regionů a zhodnocení role komunikace v rozvoji obcí měst a regionů na příkladu města Lovosice. První část práce se věnuje problematice vlivu marketingové komunikace na rozvoj obcí, měst a regionů v teoretické rovině. Druhá část práce se zabývá zhodnocením komunikace města Lovosice směrem ke svým cílovým skupinám s důrazem na obyvatele města. V této části práce jsou analyzovány jednotlivé složky komunikace značky města Lovosice, a to prostřednictvím analýzy prostředí města, analýzy vnímání značky města obyvateli pomocí sondáže a analýzy jednotlivých komunikačních kanálů města. Město Lovosice nemá vypracovaný strategický dokument zastřešující komunikaci města, ani nemá tuto oblast dostatečně personálně zabezpečenou. Komunikace města směrem k obyvatelům není efektivní, schází jí integrita a konzistence. Pokud chce být město úspěšnější v budování svojí značky, mělo by vypracovat strategický plán komunikace a dostatečně personálně zabezpečit tuto oblast. Město by mělo provádět interaktivní komunikaci s občany založenou na pravidelné výměně informací, a následně se v rámci svých rozvojových aktivit takto získanými informacemi řídit.
Využití regionálního marketingu v rozvoji vybraného regionu, obce
GORYLOVÁ, Jana
Marketing našel široké uplatnění také mimo své původní využití ve výrobní sféře a je aplikován do mnoha dalších oblastí života. Je úspěšně využíván také při rozvoji obcí a regionů. Tento speciální druh marketingu v sobě spojuje několik odvětví. Jedná se o marketing neziskového sektoru, marketing služeb, marketing cestovního ruchu a mimo jiné také o regionální marketing. Využití marketingu pro rozvoj regionu nebo obce může mít několik různých forem. Může se jednat o propagaci obce pro různé cílové skupiny (segmenty) nové obyvatele, turisty, potencionální investory. Cílem marketingu může být vymezení jedinečnosti obce, její diferenciace vzhledem k okolnímu prostředí. Může se jednat o vytváření pracovních příležitostí, zlepšení infrastruktury, občanské vybavenosti, vytváření podmínek pro zahájení podnikání, přijímání rozhodnutí s ohledem na životní prostředí a zdraví obyvatel města. Zdaleka se však nejedná jen o pouhou propagaci, jde o jiný náhled na lokalitu jako na nabízený produkt a na spotřebitele jako na zájmové skupiny, kterým by měl tento produkt poskytovat uspokojení jejich potřeb. Propagace však nemůže být opomenuta, kromě reklamy se jedná zejména o vytváření značky obce, budování jejího image a pozitivního public relation. Komplexní městský marketing jako nejvyšší forma marketingu města je koncept rozvoje města, který využívá partnerství všech aktérů, kteří mají vlastní zájem na rozvoji města. Kooperace a komunikace mezi partnery ze soukromého, veřejného a podnikatelského sektoru umožňuje výměnu znalostí a využívání zkušeností všech zúčastněných stran, prosazování shodných cílů, stanovování jejich priorit a vyhodnocení zvolených postupů z několika nezávislých úhlů pohledu. Společným cílem je zvýšení atraktivity města, jeho konkurenceschopnosti a také posílení identity občanů města.
Maloplošné lesní celky a jejich využití pro příměstskou rekreaci
ZIEGLER, Tomáš
Diplomová práce se věnuje otázce příměstské rekreace, ve které hraje důležitou roli přírodní prostředí, jehož dominantou je les. Lesy přitahují své návštěvníky díky své specifické atmosféře a většinou lesní prostředí nepotřebuje další specifické zařízení, aby v rámci cestovního ruchu mohlo plnit svou funkci. To bohužel neplatí pro menší lesní porosty, tzv. maloplošné lesní celky, které pouhou svou existencí přitahují pouze minimální pozornost. Maloplošné lesní celky však skýtají potenciál odpočinkového místa, který je ale nutno rozvíjet. Vhodnou úpravou, výbavou prostředí a propagací těchto lesních celků je možno získat nové rekreační lokality. Tato práce se věnuje rozvoji těchto maloplošných příměstských lesních celků v okolí města Tábora.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   předchozí11 - 17  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.