Název: Creative Cities" - projekt British Council jako příklad městského marketingu
Překlad názvu: "Creative Cities" - British Council's Project as an Example of Urban Marketing
Autoři: Hradecká, Johanka ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: British Council; Kreativní města; kreativní průmysl; moderní městský marketing; sociální kampaň; British Council; Creative Cities; creative industry; modern city branding; social campaign

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/54401

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-323695


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet