Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 129 záznamů.  začátekpředchozí107 - 116dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zásady použitelnosti webových aplikací se zaměřením na web VŠE
Cais, Marek ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Hubáček, Josef (oponent)
Práce si klade za cíl zhodnotit současnou podobu Integrovaného studentského informačního systému z hlediska použitelnosti a na základě posledních poznatků v oboru navrhnout optimalizované řešení. Teoretická část obsahuje vybrané postupy pro zvýšení použitelnosti při návrhu a redesignu webových aplikací. Výsledné řešení má podobu návrhu klíčových prvků informačního systému, které jsou společné pro více funkcí ve studentské části, a dále návrhu vybraných funkcí. Společně s návrhem v podobě wireframu je vytvořen i detailní grafický návrh vybraných prvků.
Audit webových stránek internetových obchodů deskových her
Dvořák, Jaroslav ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou auditu webových stránek vybraných internetových obchodů deskových her. V dnešní době existuje veliké množství webo-vých prezentací různé kvality, a tak je nutno mezi nimi vybírat. S vývojem internetu se dostáváme od kladení důrazu na kvantitu k vyzdvihování kvality. S tímto faktem při-chází oblast auditu webových stránek. První část práce se zabývá teoretickými výcho-disky auditu webových stránek v jednotlivých oblastech. Druhá část obsahuje nejdříve představení trhu deskových her a jeho cílové skupiny. Z první teoretické části jsou ná-sledně vytvořeny hodnotící kritéria pro audit sedmi vybraných stránek internetových obchodů deskových her. Tento audit je v další kapitole vyhodnocen, z čehož pak vychá-zí závěr práce v podobě doporučení pro změny ke zvýšení konkurenceschopnosti jed-notlivých e-shopů.
Analýza internetového marketingu Citibank
Rytíř, Jan ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou internetového marketingu společnosti Citibank. Hlavním cílem práce je identifikovat silné a slabé stránky prezentace banky na internetu a navrhnout doporučení pro další rozvoj. Toho bude docíleno především provedením analýz přístupnosti a použitelnosti internetových stránek, PPC reklamy, SEO a komunikace na sociálních sítích. Druhotným cílem je zhodnocení využití internetového marketingu na českém bankovním trhu, které je založeno na výsledcích realizovaných analýz.
Návrh uživatelského rozhraní studijního informačního systému VŠE
Šromek, Jan ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Snížek, Martin (oponent)
Cílem této práce je analyzovat stav uživatelského rozhraní současného integrovaného studijního informačního systému VŠE (ISIS), popsat jeho chyby na základě uživatelského testu a navrhnout jeho použitelnější řešení. V práci je také zahrnut popis současných trendů vývoje uživatelského rozhraní a popis nástrojů a technik, které jsou v návrhu využívány. Přínos práce spočívá v praktickém řešení nového návrhu uživatelského rozhraní informačního systému pro studenty. Úvodní část je věnována popisu významu uživatelského rozhraní a kdo se na jeho návrhu podílí. Další část práce popisuje vývoj a moderní trendy návrhu uživatelského rozhraní nejpoužívanějších služeb jako Google, Facebook a další. V praktické části popisuji hlavní chyby současného stavu ISIS a závěrečná část je věnována návrhu řešení nové struktury systému a uživatelského rozhraní.
Audit webových stránek a jejich vliv na konkurenceschopnost organizací se zaměřením na koupelnová studia
Ezr, Tomáš ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Bičík, Petr (oponent)
Hlavním smyslem této diplomové práce je analýza vybraných internetových obchodů vybraných firem se zaměřením na prodejce koupelnového vybavení. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se zabývá základními aspekty webových eshopů z hlediska využívaných technologií a trendů. Je rozdělena na tyto části: Grafické zpracování a design webových stránek, Viditelnost na internetu, SEO, Komunikace -- informace, Technické řešení, Přístupnost a Eshop. Tyto jednotlivé prvky jsou základem pro vytvoření hodnotící metodiky, pomocí které dojde k zhodnocení vybraných eshopů. Praktická část práce obsahuje samotné hodnocení dle vytvořené metodiky. Je zhodnoceno celkem 11 vybraných eshopů, přičemž jeden eshop je zhodnocen detailním auditem, jedná se o eshop na adrese www.bathshop.cz. Dále jsou všechny výsledky shrnuty a jsou z nich vyvozeny závěry a doporučení. Hlavním přínosem diplomové práce je komplexní srovnání vybraných eshopů vůči eshopu firmy Bathshop s.r.o. a tvorba doporučení na základě srovnání.
Analýza grafického uživatelského rozhraní konkrétních webových stránek
Hejda, Jan ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Cílem této práce je vytvořit metodiku sloužící k porovnání grafického uživatelského rozhraní webových stránek, aplikovat ji na určitý segment webu a tím získat zpětnou vazbu na vhodnost této metodiky. V úvodní kapitole je probrán význam webových služeb a je nastíněn vývoj internetu. Následuje výběr segmentu s popisem specifik. Vlastní metodika je popsána v následující části a hned je použita na vybrané webové stránky. V závěru je popsáno a zhodnoceno toto srovnání. Práci uzavírá zhodnocení zvolené metodiky.
Analýza grafického uživatelského rozhraní webových stránek vybraných regionů
Chekavy, Alexey ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Pavlíček, Antonín (oponent)
Práce si klade za cíl analyzovat současnou situaci v oblasti usability webových stránek, vyčlenit základní principy a myšlenky. Praktická část spočívá v analýze grafického uživatelského rozhraní webových stránek Olomouckého, Pardubického a Středočeského krajů. Dále se pokusím podle tohoto průzkumu porovnat vydrané weby a najit stránky z nejlepším a nejhorším uživatelským rozhraním.
Analýza webových stránek v realitním sektoru
Čadil, Jáchym ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Toman, Prokop (oponent)
Cílem této práce je vytvoření souhrnné analýzy konkrétních webových stránek v realitním sektoru, jmenovitě www.brancoreality.com, a návrh specifických řešení pro optimalizaci daných webových stránek. Autor práce nahlíží problematiku ze dvou úhlů pohledu, uživatelského a technického.Uživatelsky orientovaná analýza je zde zastoupena uživatelským testem použitelnosti výše zmíněných webových stránek. Díky této metodě mohl autor odhalit chyby bránící v lepší použitelnosti stránek, které by bez této analýzy s velkou pravděpodobností odhaleny nebyly. Pro technicky orientovaný pohled bylo využito několika vybraných analýz za použití běžně užívaných, nekomerčních nástrojů webové analytiky. Pro zajištění objektivnosti lze výsledky jedné z analýz porovnat s výstupem analýzy externího specialisty v oboru. Dalším zdrojem pro splnění cíle je srovnání analyzovaných stránek s vybranými konkurenčními weby. U této metody byl použit systém hodnocení dle kritérií a vah. Výstupem této metody je přehled silných a slabých stránek analyzované webové prezentace, vedoucí k dalším námětům pro zvýšení konkurenceschopnosti. Na závěr práce jsou stručně uvedeny obecné pokyny pro návrh optimalizovaných webových stránek. Tato bakalářská práce bude posléze předána majiteli analyzovaných stránek, aby její výsledky mohli být zohledněny při optimalizaci webových stránek.
Audit webových stránek dopravních organizací
Klusák, Marek ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Brdek, Vladimír (oponent)
Tato práce se zabývá auditem vybraných webových stránek dopravních organizací. Aktuální situace tohoto oboru v národní ekonomice a možný budoucí vývoj je úvodní kapitolou teoretické části práce. Teoretická část seznámí čtenáře s technologickými základy a současnými trendy tvorby webových prezentací. V jejím závěru je navržena metodika následujícího auditu a představen zkoumaný vzorek prezentací. Praktická část obsahuje podrobný audit vybrané prezentace a stručnější audity ostatních stránek. V jejím závěru jsou interpretovány souhrnné výsledky a navrženy kroky vedoucí k odstranění nedostatků. Cílem této práce je zjištění kvality vybraného vzorku webových stránek z vymezeného oboru a vyvození závěrů o jejich významu pro majitele. Cílů práce je dosaženo porovnáním stavu každé prezentace vůči navržené metodice a statistickým vyhodnocením získaných dat. Přínosem práce je představení nejčastějších nedostatků webových prezentací a zhodnocení, nakolik je internetová prezentace významnou součástí portfolia společností z oboru nákladní přepravy a logistiky.
Využití metodiky WCAG 2.0 při hodnocení použitelnosti a přístupnosti webů nízkonákladových leteckých společností s důrazem na zákazníka
Sedláček, Ondřej ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Náplní této práce je oblast použitelnosti a přístupnosti webových stránek. Jako cíl jsem si stanovil vytvořit způsob hodnocení webů nízkonákladových leteckých společností, založený na metodice WCAG 2.0. Toto hodnocení bude následně aplikováno na webové stránky tří konkrétních nízkonákladových aerolinek. Na základě výsledků chci prokázat, zda letecké společnosti skutečně dbají na přístupnost svých stránek například i pro handicapované zákazníky a pomocí procentuálního vyjádření charakterizovat do jaké míry splňují jejich stránky pravidla pro přístupnost. Mezi testovanými weby se objeví nejvýznamnější nízkonákladoví letečtí dopravci operující na území České republiky. A to jak zástupci zahraničních firem, tak také českých. Na závěr bude vybrán vítěz se stránkami nejlépe odpovídajícími kritériím hodnocení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 129 záznamů.   začátekpředchozí107 - 116dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.