Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 122 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Humor vs strach/ změna apelu v kampani Agresivita zabíjí
Nováková, Beáta ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Cílem bakalářské práce je porovnat účinnost negativního a pozitivního apelu v kampani Agresivita zabíjí, která vznikla v rámci spolupráce České asociace pojišťoven, BESIP a Policie České republiky. V teoretické části jsou vymezeny pojmy sociální reklama a emoce v marketingu. Také jsou zde popsány příklady českých a zahraničních kampaní na bezpečnost silničního provozu a informace o kampani Agresivita zabíjí. V rámci této kampaně vzniklo šest televizních a rozhlasových spotů, které se od sebe liší apelem, jeden je negativní a druhý pozitivní. Praktická část je ve formě kvalitativního strukturovaného rozhovoru s devíti respondenty ve věku 18-24 let. Respondenti byli rozděleni do tří skupin a každé skupině byla promítnuta jiná dvojice spotů. Po zhlédnutí obou spotů respondenti odpovídali na sadu otázek. Cílem bylo zjistit, který apel považují za účinnější. Po šesti týdnech respondenti sdělovali své pocity znovu, tentokrát bez předchozího zhlédnutí spotů tak, aby jejich odpovědi byly založeny pouze na tom, co si pamatují. Cílem praktické části bylo porovnat, který apel ve sdělení si respondenti pamatují po časovém odstupu.
Zapojení influencerů do českých prezidentských kampaní 2023 z pohledu politické komunikace
Floriánová, Eliška ; Konrádová, Marcela (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Tato diplomová práce zkoumá zapojení influencerů do českých prezidentských kampaní v roce 2023 z perspektivy politické komunikace. Analyzuje fenomén angažovanosti influencerů v politických kampaních prostřednictvím sdíleného obsahu na sociálních sítích. Teoretická část práce analyzuje současnou problematiku sociálních sítí a úspěšných tvůrců, influencerů, kteří na nich působí a mají schopnost ovlivňovat názory i postoje svých sledujících. Práce se opírá o koncept celebritizace politiky, který se zabývá procesem, kdy si politici adoptují komunikační strategie a prvky spojené s celebritami a zábavním průmyslem, aby získali větší pozornost veřejnosti. Součástí teorie celebritizace politiky je nicméně i vstupování celebrit do politiky, což bude důkladně rozebráno v teoretické části. Výzkum je uskutečněn pomocí dvou kvantitativních metod, a to obsahové analýzy a dotazníkového šetření. Pomocí využití výzkumných metod budou zodpovězeny výzkumné otázky, které zkoumají nejčastější formy a způsoby zapojení influencerů do politických kampaní během voleb. Výzkum objasní roli influencerů v současné politické komunikaci a jejich míru schopnosti ovlivňovat politické preference voličů.
Význam autenticity v influencer marketingu v oboru gastronomie
Čapková, Ema ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
S rostoucí potřebou odlišení na trhu se firmy čím dál více obrací k influencerům, aby zaujaly potenciální zákazníky. Tato bakalářská práce se zaměřuje na roli autenticity v influencer marketingových kampaních v gastronomii. V práci je nejprve vybudován teoretický základ, kde jsou definovány pojmy influencer marketing, autenticita a její vliv na chování spotřebitelů. Pro zodpovězení výzkumné otázky, zda autenticita hraje roli v úspěšnosti marketingových kampaní v oboru gastronomie, byl proveden smíšený výzkum zahrnující kvalitativní analýzu sociálních sítí a kvantitativní dotazníkové šetření. V praktické části práce jsou zkoumány dvě konkrétní kampaně: spolupráce šéfkuchaře Přemka Forejta s McDonald's a youtuberské dvojice Kluci z Prahy se službou Wolt. Analýza sociálních sítí, konkrétně YouTube a Instagram, kde byly kampaně primárně komunikovány, a následné dotazníkové šetření odhalily, že autenticita má význam pro úspěšnost kampaní v gastronomii. Autentická komunikace byla spojena s pozitivním přijetím publika, zatímco neautentický přístup měl za následek negativní reakce. Vzhledem ke komplexnosti problematiky práce neposkytuje generalizovatelné výsledky, může však sloužit jako základ pro budoucí studie, které by mohly koncept autenticity a jeho vliv na spotřebitelské chování prozkoumat důkladněji...
Real-Time Detection of Malware Campaigns
Holop, Patrik ; Polčák, Libor (oponent) ; Zobal, Lukáš (vedoucí práce)
This thesis deals with a real-time detection of malware campaigns based on the available data of internal tools used in the Avast Software company. Its goal is to design and implement a system that obtains and processes messages representing incidents detected at clients. The system extracts and processes useful information and estimates if the threat data are related to an emerging or continuous malware campaign based on various criteria. The experimentation proves that campaign detection based on the carefully selected data and metrics is possible. The implemented system is integrated with other internal tools of the Avast Software company. This thesis also suggests steps for further improving the detection process.
Návrh a realizace phishingové kampaně
Kosková, Šárka ; Aleš,, Přibyl (oponent) ; Sedlák, Petr (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je seznámit čtenáře s problematikou podvodného jednání přesněji phishingem. Teoretická část definuje základní pojmy související s tímto tématem jakožto například informační a kybernetická bezpečnost, phishing (historii a druhy), spam, sociální inženýrství, právní odpovědnosti a preventivní opatření podvodného jednání apod. Praktická část se zabývá vytvořením phishingové kampaně cílené na zaměstnance konkrétní firmy, díky níž je možné posoudit celkovou informační bezpečnost. Po vyhodnocení kampaně dochází ke zhodnocení, zda byla kampaň efektivní a co mohlo úspěšnost ovlivnit.
Marketingová komunikace podniku při vstupu na trh
REITINGER, David
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci konkrétní společnosti nově vstupující na trh. Primárním cílem práce je vytvoření marketingového plánu, který je vypracován na základě všech nasbíraných dat. Vybraný podnik se specializuje na finanční poradenství. Prostřednictvím průzkumu byly shromážděny názory zákazníků na marketingovou komunikaci v sektoru služeb. Rozhovor s majitelem firmy přinesl pohled na současný a ideální stav marketingové komunikace. Tyto sebrané údaje o trhu byly analyzovány a poskytly základní informace. Na základě těchto podpůrných dat byl následně sestaven plán marketingové komunikace pro Vybraný Podnik na rok 2025. Rentabilita tohoto plánu byla ověřena kalkulací.
Crowdfunding a jeho využití pro konkrétní podnikatelský záměr
HÜTTNER, Martin
Diplomová práce se zabývá návrhem crowdfundingové kampaně pro podnikatelský záměr plánované společnosti Motýlkárna vyrábějící originální dřevěné motýlky. Práce vychází ze studia a komparace odborné české i zahraniční literatury vztahující se k tématu crowdfundingu a je rozdělena do dvou částí - teoretické, kde je přiblížen samotný pojem crowdfunding, nastíněna jeho historie a specifikovány konkrétní druhy, subjekty, funkce a fáze. Následně je v praktické části popsán vlastní podnikatelský záměr a sestaven finanční plán pro první rok fungování společnosti, pro kterou je následně detailně navržena crowdfundingová kampaň včetně všech potřebných kroků během jednotlivých fází. Konkrétní návrh kampaně vychází z analýzy úspěšných projektů realizovaných v minulosti, z doporučení zveřejněných platformou Hithit a rozhovorů s jejími moderátory i autory úspěšných projektů. Potenciál realizace navržené kampaně je zhodnocen v poslední části práce v rámci zpětné vazby od ředitelky a vrchní rádkyně zvolené platformy Hithit, z čehož je následně vytvořena SWOT analýza projektu.
Grafologové - site specific propagace
Buchtová, Yveta ; Baková, Helena (oponent) ; Macháček, Mikuláš (vedoucí práce)
Projekt rozšiřuje povědomí o grafologii a jejích přínosech pro každého. Web grafologové.cz tvoří informační základnu, v budoucnu bude propagovat grafologické služby. Kampaň zve zájemce na web pomocí karet, ty nesou citáty o grafologii. Úspěšnost kapmaně je monitorována. Neustále je porovnávána návštěvnost nového webu se starým.
Percepce crowdfundingových kampaní pro neziskový sektor: eye-trackingový experiment
Veselková, Markéta
Veselková, M. Percepce crowdfundingových kampaní pro neziskový sektor: eye-trackingový experiment. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá zkoumáním vlivů určitých vizuálních prvků na případné podporovatele crowdfundingových projektů neziskových organizací a jejich rozhodnutí o podpoření. Výběr ovlivňující prvků vychází z podnětů prospektové teorie a efektu kongruence. Zmíněné prvky jsou hrozící riziko neúspěchu projektu zobrazené v aktuální prosperitě kampaně a emocionální apel aplikován v náhledovém obrázku. Hlavním cílem práce je navrhnout doporučení pro zlepšení vystupování neziskových organizací na crowdfundingových platformách za pomocí eye-trackingového experimentu. Účel návrhů doporučení spočívá ve zvýšení efektivnosti kampaní neziskových organizací na těchto platformách.
SCL group a Cambridge analytica: jak ovlivnily politiku a společnost v Evropě a Severní Americe
Komínek, Martin
Bakalářská práce se zaměřuje na skandál se společností Cambridge Analytica a porovnává jeho dopady na společnost a politiku v Evropě a USA. V teoretické části jsou přiblíženy klíčové pojmy z oblasti moderních technologií, které hrají důležitou roli v oblasti komunikací, a které jsou nezbytné k porozumění strategií politického marketingu. Dále je provedena analýza skupiny SCL Group a jejích dceřiných společností, které se specializují na analyzování dat a politický marketing. V empirické části jsou zanalyzovány faktory spjaté s kauzou společnosti Cambridge Analytica ovlivňující politiku a společnost v Evropě a Severní Americe prostřednictvím srovnání dvou událostí, a to referenda o členství Spojeného království v Evropské unii a amerických prezidentských voleb v roce 2016. V závěru práce jsou prezentovány výsledky zjištěných skutečností.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 122 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.