Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Diferenciální a integrální počet v ekonomických úlohách
RADOVÁ, Lenka
Práce se věnuje teorii diferenciálního a integrálního počtu a dále jeho aplikaci v ekonomických problémech. Hlavním cíle práce je vytvořit ucelený soubor příkladů a ukázat široké spektrum uplatnění diferenciálních a integrálních rovnic v ekonomii. Teoretická část se zaměřuje a prezentuje praktické využití diferenciálního a integrálního počtu v ekonomických problémech a modelech. Tato část zahrnuje příslušné ekonomické teorie a představuje teoretický základ pro praktickou část. Teoretické poznatky jsou dále aplikovány na ekonomické problémy řešitelné pomocí derivací a integrálů, včetně analýzy, jak a proč jsou tyto matematické postupy aplikovány na daný typ problému. Tato podkapitola obsahuje stručnou charakteristiku příslušných teorií, příslušné metody, charakteristiky aplikovaných modelů atd. Cílem praktické části je využití softwaru Maple k vizualizaci ekonomických modelů do grafů z reálných dat. Pomocí Maple lze modelovat různé ekonomické situace a lze tak vidět, jak změny podmínek vstupů ovlivňují výstup. Práce obsahuje řešené příklady, studium matematicko-ekonomických problémů vyústí v jejich řešení, srovnání výsledků v ekonomických souvislostech, diskusi a formulaci závěrů.
Spontánní regrese rakoviny
RADOVÁ, Lenka
Hlavním cílem této práce je najít a shromáždit zdokumentované případy spontánní regrese rakoviny bez cílené terapie. Na základě studií si tato práce klade za cíl kategorizovat jednotlivé případy a vysvětlit spontánní regresi na imunologické úrovni. Podle zjištění se pokusíme vyhodnotit, zda by pozorované případy regrese rakoviny nenašly experimentální nebo klinické využití.
Činnost koordinátora školního vzdělávacího programu
Radová, Lenka ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Tvrzová, Ivana (oponent)
Diplomová práce podává komplexní pohled na práci koordinátora školního vzdělávacího programu, jeho profesní a osobnostní předpoklady pro výkon specializované funkce. V teoretické části práce je definována funkce koordinátora, popsán obsah jeho činnosti a charakterizovány manažerské dovednosti potřebné pro řízení tvorby školních vzdělávacích programů. Součástí práce je popis aktivit koordinátora při přípravě, tvorbě a realizaci školního vzdělávacího programu. Empirická část zahrnuje analýzu studijního vzdělávacího programu s názvem: Koordinátor školního vzdělávacího programu. Pomocí rozhovorů s koordinátory školních vzdělávacích programů, byly zjišťovány jejich zkušenosti s tvůrci vzdělávacích programů a využitím poznatků z přípravného kurzu v reálné činnosti. Dotazníkové šetření tvořilo podklad pro zjištění názorů na činnost koordinátorů samotnými tvůrci ŠVP. Oblast výzkumu jsem zaměřila na školy v Plzeňském kraji. Klíčová slova: Koordinátor školního vzdělávacího programu, školní vzdělávací program, kurikulární reforma, činnost koordinátora, manažerské dovednosti, tvorba školního vzdělávacího programu, příprava koordinátorů.
Globální problémy současného světa optikou časopisu National Geographic
Radová, Lenka ; Cebe, Jan (vedoucí práce) ; Nečas, Vlastimil (oponent)
Diplomová práce Globální problémy současného světa optikou časopisu National Geographic analyzuje přístup časopisu National Geographic k informování o současných globálních environmentálních problémech. Prostřednictvím metody kvantitativní obsahové analýzy se snaží zjistit, zda se v článcích objevují jevy a určité rutinní postupy, které se vztahují ke zpracování environmentálních témat v médiích. Teoretická část se věnuje obecnému popisu mediálního pokrytí environmentálních problémů, vysvětlení pojmu globalizace a definování současných globálních problémů. Shrnutí historie a nejdůležitějších mezníků vývoje časopisu je příspěvkem k jeho již 125leté existenci. Praktická část obsahuje výzkum navazující na tuzemskou diplomovou práci a zahraniční studie, který zpracovává tematické ukotvení a vyhodnocuje mediální reflexi globálních environmentálních problémů v reportážích. V závěrečné části jsou shrnuty a interpretovány výsledky analýzy.
Činnost koordinátora školního vzdělávacího programu
Radová, Lenka ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Tvrzová, Ivana (oponent)
Diplomová práce podává komplexní pohled na práci koordinátora školního vzdělávacího programu, jeho profesní a osobnostní předpoklady pro výkon specializované funkce. V teoretické části práce je definována funkce koordinátora, popsán obsah jeho činnosti a charakterizovány manažerské dovednosti potřebné pro řízení tvorby školních vzdělávacích programů. Součástí práce je popis aktivit koordinátora při přípravě, tvorbě a realizaci školního vzdělávacího programu. Empirická část zahrnuje analýzu studijního vzdělávacího programu s názvem: Koordinátor školního vzdělávacího programu. Pomocí rozhovorů s koordinátory školních vzdělávacích programů, byly zjišťovány jejich zkušenosti s tvůrci vzdělávacích programů a využitím poznatků z přípravného kurzu v reálné činnosti. Dotazníkové šetření tvořilo podklad pro zjištění názorů na činnost koordinátorů samotnými tvůrci ŠVP. Oblast výzkumu jsem zaměřila na školy v Plzeňském kraji. Klíčová slova: Koordinátor školního vzdělávacího programu, školní vzdělávací program, kurikulární reforma, činnost koordinátora, manažerské dovednosti, tvorba školního vzdělávacího programu, příprava koordinátorů.
Globální problémy současného světa optikou časopisu National Geographic
Radová, Lenka ; Cebe, Jan (vedoucí práce) ; Nečas, Vlastimil (oponent)
Diplomová práce Globální problémy současného světa optikou časopisu National Geographic analyzuje přístup časopisu National Geographic k informování o současných globálních environmentálních problémech. Prostřednictvím metody kvantitativní obsahové analýzy se snaží zjistit, zda se v článcích objevují jevy a určité rutinní postupy, které se vztahují ke zpracování environmentálních témat v médiích. Teoretická část se věnuje obecnému popisu mediálního pokrytí environmentálních problémů, vysvětlení pojmu globalizace a definování současných globálních problémů. Shrnutí historie a nejdůležitějších mezníků vývoje časopisu je příspěvkem k jeho již 125leté existenci. Praktická část obsahuje výzkum navazující na tuzemskou diplomovou práci a zahraniční studie, který zpracovává tematické ukotvení a vyhodnocuje mediální reflexi globálních environmentálních problémů v reportážích. V závěrečné části jsou shrnuty a interpretovány výsledky analýzy.
Učební pomůcky pro výuku odborných předmětů
Radová, Lenka ; Němejc, Karel (vedoucí práce) ; Irena, Irena (oponent)
Bakalářská práce s názvem Učební pomůcky pro výuku odborných předmětů je zaměřena na charakteristiku učebních pomůcek využívaných ve výuce odborných předmětů středních škol. V teoretické části jsou klasifikovány pomůcky podle různých autorů a popsána jejich didaktická funkce. Součástí je stručný přehled učebních pomůcek vhodných pro výuku hlavních předmětů zahradnických oborů. Praktická část je zaměřena na průzkumné šetření učitelů odborných předmětů a praktického vyučování. Metodou rozhovoru byly zjišťovány informace o možnostech a frekvenci využívání pomůcek ve výuce se zaměřením na herbář. Bylo zjištěno, že učitelé s delší pedagogickou praxí preferují používání klasických pomůcek než učitelé s kratší praxí. Všichni učitelé se shodují na pravidelném zařazování učebních pomůcek do výuky. Herbář je pro většinu učitelů součástí výuky zahradnických předmětů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.