| |
| |
| |
|
Lineární kódy a projektivní rovina řádu 10
Liška, Ondřej ; Drápal, Aleš (vedoucí práce) ; Vojtěchovský, Petr (oponent)
Projektivní rovina řádu 10 neexistuje. Důkaz tohoto tvrzení byl dokončen v roce 1989 a opírá se o neexistenci binárního kódu C generovaného incidenčními vektory jejích přímek. V rámci důkazu neexistence kódu C se s využitím počítačových výpočtů zkoumalo, jak by vypadaly koeficienty váhového polynomu tohoto kódu. Postupně se ukázalo, že koeficienty A12, A15, A16 a A19 musí být nulové, což ale bylo ve sporu s dalšími poznatky o vztazích mezi jednotlivými koeficienty. Předložená diplomová práce podrobně rozebírá jednotlivé fáze důkazu a v některých bodech je doplňuje novými postřehy a zjednodušeními. Část důkazu je zobecněna pro projektivní roviny řádu 8m + 2. 1
|
| |
| |
|
Vliv nových internetových koncernů na transformaci tradičních vydavatelství střední Evropy
Liška, Ondřej ; Štětka, Václav (vedoucí práce) ; Švelch, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce "Vliv nových internetových koncernů na transformaci tradičních vydavatelství střední Evropy" se na základě teorie mediální konvergence a teoretických podkladů z oblasti současných trendů v mediálním odvětví zabývá změnami, kterými podstupují tradiční vydavatelské domy. Práce mapuje digitální portfolia tradičních mediálních domů Axel Springer v rámci německého trhu a mediálních domů Mafra, Bauer Media a CME v rámci českého trhu. Současně se zabývá portfoliem vybraných globálních internetových společností a vztahy těchto nových mediálních koncernů s tradičními vydavatelskými domy, zaměřuje se na konkurenční výhody zkoumaných online platforem nových internetových společností, které potenciálně konkurují svým zaměřením klasickým vydavatelům, a zabývá se výhodami a možnostmi pro uživatele a inzerenty a vzájemnou spoluprací a závislostí obou typů mediálních koncernů.
|
|
Lineární kódy a projektivní rovina řádu 10
Liška, Ondřej ; Drápal, Aleš (vedoucí práce) ; Vojtěchovský, Petr (oponent)
Projektivní rovina řádu 10 neexistuje. Důkaz tohoto tvrzení byl dokončen v roce 1989 a opírá se o neexistenci binárního kódu C generovaného incidenčními vektory jejích přímek. V rámci důkazu neexistence kódu C se s využitím počítačových výpočtů zkoumalo, jak by vypadaly koeficienty váhového polynomu tohoto kódu. Postupně se ukázalo, že koeficienty A12, A15, A16 a A19 musí být nulové, což ale bylo ve sporu s dalšími poznatky o vztazích mezi jednotlivými koeficienty. Předložená diplomová práce podrobně rozebírá jednotlivé fáze důkazu a v některých bodech je doplňuje novými postřehy a zjednodušeními. Část důkazu je zobecněna pro projektivní roviny řádu 8m + 2. 1
|
|
Převzetí Austrien Airlines společností Lufthansa jako odrazový můstek pro změnu marketingové strategie
Liška, Ondřej ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce "Převzetí Austrian Airlines společností Lufthansa jako odrazový můstek pro změnu marketingové strategie" mapuje problematiku současného marketingu aerolinií a trendů letecké dopravy v rámci cestovního ruchu. Popisuje proces převzetí aerolinie Austrian Airlines leteckou skupinou Lufthansa a zaměřuje se na změny v marketingové strategii společnosti Austrian Airlines, které firma zavedla po převzetí. Tyto změny jsou ovlivněny marketingovým konceptem a komunikací mateřské společnosti Lufthansa, a proto práce popisuje marketingové komunikační aktivity Lufthansy v období po převzetí, tedy v letech 2009 - 2011. Práce nanejvýš čerpá z veřejně dostupných pramenů, a tudíž popisuje komunikaci určenou médiím a veřejnosti. Nezabývá se tedy komunikací mezi partnery v rámci skupiny Deutsche Lufthansa AG, komunikací k dalším obchodním partnerům a interní komunikací.
|
| |