| |
| |
| |
|
Analýza marketingového projektu podniku
Runštuk, Zdeněk ; Šabat, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou kampaní firmy XY. Zaměřenou na živnostníky a malé podnikatele, kteří firmu neznají, nebo od ní z jiného důvodu neodebírají produkty. Cílem práce je vyhodnotit tuto kampaň. Práce je rozdělena do třech částí. Teoretická část práce se zabývá vymezením pojmů potřebných pro snadnější pochopení problematiky a vysvětlení jednotlivých problematik. Popisuje například základní způsob získávání kontaktů, vytváření zájmu u potenciálních zákazníků, osvětluje pojmy jako marketingový mix, propagace, telemarketing, či přímý marketing. Druhá, praktická část má za úkol popsat marketingovou kampaň od kontaktování cílových skupin po zpracování průběhu samotných promočních akcí. Třetí část vyhodnocuje úspěšnost kampaně a nabízí vlastní návrhy na vylepšení kampaně.
|
|
Návrh komunikačního plánu pro podnik
Zápařková, Iveta ; Urbanec, Martin (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o návrzích komunikačního plánu pro společnost KM Beta. Teoretická část vysvětluje základní pojmy související s oblastí marketingové komunikace, ve druhé části práce nazvaná analytická část seznamuje se společností KM Beta a její činností v oblasti komunikace se zákazníky. V praktické části navrhnu optimální komunikační plán pro novou oblast podnikání společnosti a to pro oblast pálených cihel.
|
| |
| |
|
Návrh marketingové strategie společnosti
Valentová, Tereza ; Čižinská, Linda (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce představuje návrh marketingové strategie společnosti ZŘUD-Masokombinát Polička, a. s., která působí v oblasti masného průmyslu a zabývá se výrobou a prodejem masa a masných výrobků. Cílem práce je zvýšení konkurenceschopnosti podniku a úspěšné hospodaření. První část této práce je věnována shrnutí teoretických poznatků, které se týkají dané problematiky. V další části je zpracována analýza okolí podniku, SWOT analýza a rozbor marketingového mixu. Na základě analýzy podniku jsou navrženy možná řešení.
|
| |
|
Zavedení CRM systému ve firmě
Špringl, Petr ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou a návrhem zlepšení v oblasti řízení vztahů se zákazníky ve firmě. Je zde rozebrána problematika týkající se řízení vztahů se zákazníky a CRM systémů včetně jejich zavádění. Výrazná část práce se zabývá analýzou současného CRM v konkrétní firmě a na základě této analýzy identifikuje její nedostatky a navrhuje možná řešení vedoucí ke zlepšení.
|