Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 584 záznamů.  začátekpředchozí529 - 538dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh komunikační strategie společnosti
Hasanbayova, Sabina ; Koleňák,, Jiří (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační strategii podniku a návrh zlepšení této strategii v rámci jednotlivého podniku. Specifikuje aktuální komunikační strategii na příkladě vybrané firmy a taky navrhuje efektivní metody potřebné k zlepšení komunikační strategie pro tuto firmu.
The Proposal of Communication Plan of the Company
Molnárová, Anikó ; Pokorná, Katarína (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
My bachelor thesis analyzes the current position of company Národní stavební centrum, s.r.o., on the market. The results and the following evaluation are making a base to develop a communication plan, that ensures a more effective marketing communication of the company with potential costumers.
Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti
Němcová, Barbora ; Strnad, Jiří (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá zjišťováním míry spokojenosti zákazníků firmy Sanatorium Vránova. Šetření probíhá dotazníkovou metodou u zákazníků společnosti. Získaná data slouží k návrhu plánu na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
Analýza marketingového projektu podniku
Runštuk, Zdeněk ; Šabat, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou kampaní firmy XY. Zaměřenou na živnostníky a malé podnikatele, kteří firmu neznají, nebo od ní z jiného důvodu neodebírají produkty. Cílem práce je vyhodnotit tuto kampaň. Práce je rozdělena do třech částí. Teoretická část práce se zabývá vymezením pojmů potřebných pro snadnější pochopení problematiky a vysvětlení jednotlivých problematik. Popisuje například základní způsob získávání kontaktů, vytváření zájmu u potenciálních zákazníků, osvětluje pojmy jako marketingový mix, propagace, telemarketing, či přímý marketing. Druhá, praktická část má za úkol popsat marketingovou kampaň od kontaktování cílových skupin po zpracování průběhu samotných promočních akcí. Třetí část vyhodnocuje úspěšnost kampaně a nabízí vlastní návrhy na vylepšení kampaně.
Návrh komunikačního plánu pro podnik
Zápařková, Iveta ; Urbanec, Martin (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o návrzích komunikačního plánu pro společnost KM Beta. Teoretická část vysvětluje základní pojmy související s oblastí marketingové komunikace, ve druhé části práce nazvaná analytická část seznamuje se společností KM Beta a její činností v oblasti komunikace se zákazníky. V praktické části navrhnu optimální komunikační plán pro novou oblast podnikání společnosti a to pro oblast pálených cihel.
Marketingový plán uvedení nového produktu na trh
Kamená, Denisa ; Ciprová, Eva (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato studie je zaměřena na uvedení nového výrobku na trh. Na základě analýzy současné situace na trhu tabákových výrobků formuluje vhodná doporučení. Všechna doporučení směřují k sestavení efektivního marketingového plánu.
Návrh marketingové strategie společnosti
Kupcová, Veronika ; Šmehlík, Josef (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce na základě analýzy navrhuje vhodnou komunikační strategii pro firmu MŮJ MULTIMARKET s.r.o. Zvolená komunikační strategie by měla upozornit na nový projekt, zvýšit prodej produktů a poskytovaných služeb a dostat název firmy do povědomí dalších potenciálních zákazníku.
Návrh marketingové strategie společnosti
Valentová, Tereza ; Čižinská, Linda (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce představuje návrh marketingové strategie společnosti ZŘUD-Masokombinát Polička, a. s., která působí v oblasti masného průmyslu a zabývá se výrobou a prodejem masa a masných výrobků. Cílem práce je zvýšení konkurenceschopnosti podniku a úspěšné hospodaření. První část této práce je věnována shrnutí teoretických poznatků, které se týkají dané problematiky. V další části je zpracována analýza okolí podniku, SWOT analýza a rozbor marketingového mixu. Na základě analýzy podniku jsou navrženy možná řešení.
Návrh řešení efektivní komunikace firmy prostřednictvím účinného brandingu
Alexová, Veronika ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o principech, utváření, měření a zvyšování hodnoty obchodní značky. Zaměřuje se na marketingové pojetí značky a zdůrazňuje vnímání značky koncovým spotřebitelem. Jejím hlavním cílem je aplikovat komplexní znalosti o strategickém řízení značky, vytvořit případovou studii společnosti Red Bull, provést marketingový průzkum pomocí dotazníkové metody a na základě jeho vyhodnocení podat návrh komunikační strategie.
Zavedení CRM systému ve firmě
Špringl, Petr ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou a návrhem zlepšení v oblasti řízení vztahů se zákazníky ve firmě. Je zde rozebrána problematika týkající se řízení vztahů se zákazníky a CRM systémů včetně jejich zavádění. Výrazná část práce se zabývá analýzou současného CRM v konkrétní firmě a na základě této analýzy identifikuje její nedostatky a navrhuje možná řešení vedoucí ke zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 584 záznamů.   začátekpředchozí529 - 538dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.