Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 197 záznamů.  začátekpředchozí51 - 60dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové strategie hotelu UNIC Praha
Naisarová, Jana ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je analýza stávající marketingové strategie společnosti a návrh konkrétních zlepšení, vypracovaných na základě zkoumaných dat a informací. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy a termíny. Kromě samotného marketingu a marketingu hotelu, je to zejména analýza marketingového mixu se všemi jeho částmi, vytyčení marketingového prostředí a shrnutí důležitosti image a identity značky. Praktická část představuje Hotel UNIC Praha, analyzuje jeho marketingový mix, marketingové prostředí, image a identitu a v neposlední řadě obsahuje také SWOT analýzu. Poslední kapitola této části pak představuje mnou navrhovaná doporučení na vylepšení marketingové strategie hotelu. Závěr práce obsahuje celkové shrnutí poznatků práce.
Děti - cílová skupina v marketingu
Daňhelková, Barbora ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá dětmi jako specifickou cílovou skupinou v marketingu. První část práce se věnuje vymezením teoretických pojmů souvisejících s marketingem a dětmi jako cílovou skupinou. Druhá, praktická, část se zabývá vlivem dětí na nákupní chování svých rodičů. Cílem práce je zanalyzovat, jaký mají děti vliv na nákupní chování svých rodičů při probíhajících kampaní zaměřených na děti vybraných retailingových řetězců. Primární data byla získána dotazováním v písemné a online formě. Na základě výsledků vlastního šetření lze říci, že děti jsou ve velké míře kampaní ovlivněny. Děti vyžadují aktivní účast svých rodičů na dané kampani, a ti jsou kvůli nim ochotni zvýšit hodnotu svého nákupu.
Communication strategy of non-profit organizations
Kolesárová, Maria ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Tato diplomová práce se soustřeďuje na komunikaci organizací neziskového sektoru. Nejdřív charakterizuje neziskové organizace a neziskový sektor, poté přechází ku charakteristice marketingu a marketingové komunikace neziskových organizací. V praktické části analyzuje komunikační nástroje vybrané neziskové organizace a hodnotí komunikaci organizace a její vliv na postoje a chování cílové skupiny
Obchodní a kulturní specifika Kanady
Sládek, František ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje obchodním a kulturním specifikům Kanady. První kapitola poskytuje základní a obecné informace o této zemi. Druhá část práce se zabývá charakteristikou základních makroekonomických ukazatelů a zahraničním obchodem. Následuje třetí kapitola, která pojednává o obchodním jednání a obchodní etiketě Poslední část práce je zaměřena na Hofstedeho charakteristiku Kanady, multikulturalismus a význam času.
Česko-britské a britsko-české kulturní standardy
Dufková, Gabriela ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Ačkoli nám je Velká Británie geograficky poměrně blízká, mezi naší a britskou kulturou existují velké rozdíly. Řada lidí tak po příjezdu do Británie zažije kulturní šok a chování Britů často nechápe, což platí naopak i pro Brity v České republice. Porozumění kulturním rozdílům je proto pro úspěšnou vzájemnou interakci zásadní. Hlavním tématem této diplomové práce je koncept kulturních standardů Alexandra Thomase. Cílem této práce pak je definovat česko-britské a britsko-české kulturní standardy a srovnat zjištěné skutečnosti s teorií a zasadit je do kulturně-historického rámce. Tato diplomová práce má následující hypotézy: Zjištěné česko-britské kulturní standardy se od popisu Karla Čapka neliší. Češi jsou podle Britů příliš starostliví a úzkostliví. Nakonec autorka uvádí na základě zjištěných kulturních standardů doporučení pro Čechy, kteří odjíždí do Británie, a Brity, kteří naopak přijíždí do České republiky.
Analýza společnosti Kongresové centrum Praha ,a.s. a jejího působení na českém a zahraničním trhu
Máchová, Nicole ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit postavení Kongresového centra Praha, a.s. (dále jen KCP) na českém a zahraničním trhu kongresového průmyslu a navrhnout změny, které by mohly jeho postavení na tomto trhu posílit. Práce je rozdělena do osmi kapitol. První tři kapitoly jsou teoretickým východiskem práce. Ve čtvrté kapitole je představeno KCP a jeho historie. Pátá kapitola se zabývá analýzou vnějšího prostředí KCP a v šesté kapitole je vypracována analýza jeho vnitřního prostředí. Sedmá kapitola se věnuje SWOT analýze KCP. Cílem osmé kapitoly je určit potenciál KCP a potvrdit nebo vyvrátit hypotézu, že je konkurenceschopné na národním a mezinárodním trhu kongresového průmyslu. Po propojení získaných poznatků lze označit postavení KCP na domácím trhu za poměrně silné, jeho budoucnost je však nejistá. Na zahraničním trhu je jeho postavení slabší. Je také možné potvrdit hypotézu, že KCP je konkurenceschopné na národním a mezinárodním trhu kongresového průmyslu.
Comparison of organizational culture in German and Slovak branch
Mičianová, Barbora ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Cílem této práce je komparace organizační kultury na příkladu firmy s výrobním závodem v Německu a obchodním zastoupením na Slovensku. Samotná práce se skládá ze dvou částí . První část představuje teoretická část, kde uvádím základny prvky a zdroje organizační kultury, které blíže specifikují v podkapitolách. Ve druhé, praktické části, sleduji rozdílnosti v organizační kultuře na příkladu české a německé pobočky společnosti Viessmann. V závěru své práce zhodnocují rozdílnosti, které z dotazníkového šetření vyplynuly.
Hodnocení a řízení pracovního výkonu zaměstnanců v organizaci
Cichrová, Karolína ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá hodnocením a řízením pracovního výkonu zaměstnanců v konkrétní společnosti. Obsahuje teoretická východiska a popisuje trendy, se kterými je možné se v současné praxi setkat. Dále je analyzován systém hodnocení u vybrané skupiny zaměstnanců v dané firmě a na základě výsledků analýzy a dotazníkového šetření je systém zhodnocen. Závěrem jsou přeloženy návrhy a doporučení na jeho zlepšení.
Cesta žen do managementu společnosti AVG Technologies
Schinková, Natálie ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Svobodová, Tereza (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na cestu žen do managementu firem se zaměřením na manažerky firmy AVG Technologies. Práce je zaměřena především na bariéry a pozitivně působící faktory, se kterými se ženy setkávají. V teoretické části je nejprve popsáno postavení ženy v současné společnosti, dále profil manažera a ženy v managemntu. V praktické části je ve stručnosti představena společnost AVG Technologies a vyhodnocené výzkumné šetření s manažerkami v této společnosti. Následně je firmě dáno doporučení.
Česko-arabské kulturní standardy
Holá, Kristýna ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšček, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce pojednává o tématu česko-arabských kulturních standardů. Hlavním cílem práce je identifikovat česko-arabské kulturní standardy a konfrontovat zjištěné výsledky s teoretickými východisky. Teoretická část popisuje pojmy kultura, interkulturní komunikace a dále pak dimenze Hofstedeho, Trompenaarse a kulturní standardy dle Thomase. Praktická část je zaměřena na samotné Spojené arabské emiráty a jejich základní charakteristiky, na historii, kulturu, náboženství a dále se praktická část věnuje identifikaci jednotlivých kulturních standardů, porovnání zjištěných výsledků s teorií a doporučení pro jednotlivce, kteří plánují do Spojených arabských emirátů vycestovat. Klíčová slova: kultura, kulturní dimenze, Geert Hofstede, Fons Trompenaars, kulturní standardy, Alexander Thomas, Česká republika, Češi, Spojené arabské emiráty, Arabové.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 197 záznamů.   začátekpředchozí51 - 60dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.