Název:
Analýza společnosti Kongresové centrum Praha ,a.s. a jejího působení na českém a zahraničním trhu
Překlad názvu:
Analysis of the Prague Congress Centre and Its Activities on the Czech and Foreign Markets
Autoři:
Máchová, Nicole ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je zhodnotit postavení Kongresového centra Praha, a.s. (dále jen KCP) na českém a zahraničním trhu kongresového průmyslu a navrhnout změny, které by mohly jeho postavení na tomto trhu posílit. Práce je rozdělena do osmi kapitol. První tři kapitoly jsou teoretickým východiskem práce. Ve čtvrté kapitole je představeno KCP a jeho historie. Pátá kapitola se zabývá analýzou vnějšího prostředí KCP a v šesté kapitole je vypracována analýza jeho vnitřního prostředí. Sedmá kapitola se věnuje SWOT analýze KCP. Cílem osmé kapitoly je určit potenciál KCP a potvrdit nebo vyvrátit hypotézu, že je konkurenceschopné na národním a mezinárodním trhu kongresového průmyslu. Po propojení získaných poznatků lze označit postavení KCP na domácím trhu za poměrně silné, jeho budoucnost je však nejistá. Na zahraničním trhu je jeho postavení slabší. Je také možné potvrdit hypotézu, že KCP je konkurenceschopné na národním a mezinárodním trhu kongresového průmyslu.The aim of this bachelor thesis is to evaluate the position of the Prague Congress Centre (PCC) on the Czech as well as on foreign convention industry markets, and suggest changes which could improve its position on these markets. The thesis is divided into eight chapters. The first three chapters are the theoretical basis of the thesis. The fourth chapter introduces the PCC and its history. The fifth chapter focuses on the external environment analysis, and the internal environment analysis is conducted in the sixth chapter, whilst the seventh chapter focuses on the SWOT analysis of the PCC. The objective of the eighth chapter is to identify the potential of the PCC, and confirm or disprove the hypothesis that the PCC is competitive on the national and international convention industry markets. On the basis of the findings, it is possible to describe the position of the PCC on the domestic market as relatively strong, but its future is uncertain. Its position is weaker on the foreign markets. It is also possible to confirm the hypothesis that the PCC is competitive on the both national and international convention industry markets.
Klíčová slova:
analýza vnitřního prostředí; analýza vnějšího prostředí; Kongresové centrum Praha, a.s.; kongresový průmysl; PEST analýza; SWOT analýza; convention industry; external environment analysis; internal environment analysis; PEST analysis; Prague Congress Centre; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45080