Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 63 záznamů.  začátekpředchozí44 - 53další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Typologie spotřebitele na trhu s čaji jako charakteristika značky
Kůtová, Karolina ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Tolarová, Marie (oponent)
Tato bakalářská práce na téma "Typologie spotřebitele na trhu s čaji jako charakteristika značky" se zabývá charakteristikou spotřebitelů jednotlivých značek čaje a jejich nákupním chováním. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se zabývá důležitostí segmentace trhu, nákupních chováním, typologií spotřebitele a tvorbou marketingového výzkumu. V praktické části je věnována pozornost situaci na čajovém trhu a dotazníkovému šetření s cílem popsat spotřebitele největších hráčů na trhu.
Draft of Marketing Mix for start-up
Olekšáková, Ľubomíra ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Tahal, Radek (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingového mixu pro začínající podnik, kterým je kuchyňské studio. Práce je rozdělena na dvě základní části - teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány pojmy jako je marketing, marketingový mix a jeho jednotlivé složky. Praktická část je věnována samotnému začínajícímu podniku, kterým je kuchyňské studio. V této části práce je představen podnikatelský záměr a je navržen produkt, cena, distribuce a způsob marketingové komunikace. Závěr praktické části práce je věnován SWOT analýze.
Loyalty program as a tool that increases customer loyalty
Mrvová, Lívia ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Předmětem této diplomové práce je zkoumání věrnostního programu jako nástroje udržení a zvyšování loajality vybrané cílové skupiny zákazníků k maloobchodním potravinovým řetězcům na Slovensku. Cílovou skupinu představují ženy starší 15 let. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována vymezení loajality, věrnostního programu a s nimi souvisejících pojmů. Také je zde popsána metodika realizovaného průzkumu, který se skládá z kvalitativní a kvantitativní části. Praktická část je zaměřena na analýzu a vyhodnocení informací získaných z individuálních hloubkových rozhovorů a dotazníkového šetření. Její součástí je i přiblížení situace na trhu maloobchodu. Cílem práce je na příkladu programu Tesco Club Card zjistit, zda má věrnostní program vliv na loajalitu cílové skupiny. Práce si také klade za úkol určit jaké typy věrnostních programů spotřebitelky preferují.
Analýza vybraných fitness center a průzkum spokojenosti jejich zákazníků
Dobešová, Michaela ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Autorka aplikuje marketingové výzkumné metody za účelem navržení doporučení pro zlepšení kvality poskytovaných služeb a zvýšení spokojenosti zákazníků zkoumaných fitness center v Praze. První část práce je věnovaná popisu a analýze oblasti fitness v Evropě a České republice. Následně je v metodologické části podrobně vysvětlena zvolená metodika výzkumu a dotazníkové šetření spolu s deskripcí konstrukce dotazníku. Praktická část je věnována představení zkoumaných fitness center, spolu se samotným marketingovým výzkumem, jehož výsledky jsou podrobně analyzovány a následně obsaženy ve zpracované SWOT analýze. Na závěr této práce dojde k sumarizaci výsledků a navržení doporučení pro možná zlepšení, které by na základě výzkumného projektu mohla fitness centra vzít v potaz a začlenit do své současné podnikové strategie.
Spotřební chování vůči telemarketingu
Kharaishvili, Tinatin ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Tahal, Radek (oponent)
Z telemarketingu se stal velký byznys a pohodlný způsob, jak úspěšné řídit obchodní záležitosti v kombinaci s nízkými náklady. Cílem práce je představit telemarketingové služby z pohledu zákazníka, analyzovat spotřební chování vůči telemarketingu v Gruzii a České republice a také zjistit jeho postojové faktory a faktory vnímání. Práce je komparativní studií a výzkum je založen na primárních datech. Pro sběr dat a informací byl jako prostředek výzkumu využit dotazník. Na základě těchto dat byl stanoven závěr. Podle výsledků nejsou B2C telemarketingové služby v České republice oblíbené a lidé na ně většinou reagují negativně. V Gruzii mají naopak lidé relativně pozitivnější přístup k telemarkeringovým službám.
Analýza věrnostního programu jako nástroje zvyšování loajality zákazníků značky NEXT
Glaserová, Monika ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Papoušková, Šárka (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou věrnostního programu ve společnosti Next PK s.r.o. a je zaměřena na výzkum věrnostního programu této společnosti. Cílem práce je analýza věrnostního programu a jeho vnímání věrnostními zákazníky společnosti. Práce je rozdělena na šest částí -- úvod, část věnovanou společnosti Next, teoretickou část, metodologickou část, praktickou část a závěr. Teoretická část se skládá z charakteristiky spokojenosti, loajality a věrnostních programů. V metodologické části jsou uvedeny metody zkoumání a také medotika pro vyhodnocení výzkumu. Praktická část se skládá z průzkumu mezi věrnostními zákazníky firmy Next, kde je cílem analyzovat spokojenost či nespokojenost zákazníků. Závěr práce obsahuje shrnutí šetření a doporučení týkající se fungování věrnostního programu Next.
Porovnání přístupu českých a anglických zákazníků k věrnostním programům
Müllerová, Patricie ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Práce se zabývá zákaznickou loajalitou a věrnostními programy v oblasti nákupu drogistického zboží, oblečení, obuvi a potravin. Hlavním cílem této práce je porovnat přístup anglických a českých zákazníků k věrnostním programům v těchto oblastech. Záměrem analýzy, která je obsažená v praktické části práce, je odhalit, zda se tyto dvě země v přístupu zákazníků k loajalitním programům liší a popřípadě v čem se zákazníci odlišují. Má používání věrnostních programů vliv na loajalitu zákazníků, kdo je více loajální, Češi nebo Angličané? Cílem práce je také zjistit, jak zákazníci své věrnostní programy využívají, jaký typ odměny je pro ně nejpřitažlivější a jaké osobní údaje jsou ochotni při vstupu do programů poskytovat. Vlastní provedená analýza má také za cíl zmapovat, jak si mezi těmito zeměmi vedou multibrandové partnerské programy a mobilní aplikace. Přínosem práce jsou pak marketingová doporučení pro společnosti, které působí na českém a anglickém trhu při tvorbě a případné úpravě věrnostních programů.
Analýza ciderů v kontextu pivních produktů z pohledu českého maloobchodu
Špinlerová, Pavla ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Navrkalová, Jana (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl provést ucelenou analýzu trhu ciderů, velice dynamicky rostoucí kategorie v kontextu piva, pivních mixů a nealkoholických sladových nápojů na českém maloobchodním trhu. Pro potřeby naplnění cíle práce byla analyzována maloobchodní data získaná metodologií retail auditu, která jsou doplněna o výstupy vlastního spotřebitelského výzkumu. Maloobchodní audit poskytuje široké spektrum objektivních informací o FMCG trhu, které spolu se spotřebitelským výzkumem dokreslují celkový obrázek o chování a názorech spotřebitelů. Teoretická část představuje maloobchodní trh a subjekty, které se na něm střetávají, následně se zaměřuje na problematiku maloobchodního auditu. Analýza trhu ciderů začíná na makro úrovni, kde jsou zachyceny trendy a základní maloobchodní ukazatele v souvislostech s pivními kategoriemi. Poté je pozornost soustředěna pouze na detailní situaci v kategorii ciderů.
Mladí lidé a jejich vztah a loajalita ke značkám
Prchlíková, Dominika ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou vztahu a loajality mladých lidí ke značkám. Cílová skupina mladých lidí je v rámci rozsahu této práce zastoupena studenty vysokých škol v Praze ve věku 19-30 let. Vztah a loajalita mladých lidí ke značkám jsou analyzovány u vybraných oblastí produktů z kategorií oblečení, drogerie a elektroniky. Hlavním cílem diplomové práce je přinést hlubší poznání postojů mladých spotřebitelů ke značkám, pomoci pochopit, proč mladí nakupují značkové produkty a důvody jejich (ne)loajality. Teoretická část se zabývá značkou v marketingovém slova smyslu, významem marketingového výzkumu v praxi a vysvětlením klíčových bodů, týkajících se kvalitativního a kvantitativního výzkumu a jeho použitých metod v diplomové práci -- metody focus group a dotazníkového šetření. V praktické části jsou představeny, analyzovány a vyhodnoceny oba autorem provedené výzkumy. V závěru se nachází klíčová zjištění, které autor učinil ohledně vztahu a loajality mladých lidí ke značkám v daných produktových kategoriích.
Loajalita v módním průmyslu
Frühauf, Daniel ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Tahal, Radek (oponent)
Cílem práce je analyzovat věrnost zákazníků na trhu módy a oděvů, identifikovat zákaznické vnímání a účast ve věrnostních programech, provést komparaci věrnostních programů největších módních domů a zhodnotit současné přístupy k jejich využívání. Na základě výsledků výzkumu navrhnout doporučení pro tvorbu věrnostních programů na trhu s módou a oblečením. V řešení bylo použito metod focus group, dotazníkové sondy, expertních rozhovorů, desk research a tržního testu, které byly zaměřeny na loajalitu a věrnostní programy v módním průmyslu. Trh módy je rozdělen do segmentů nízkonákladového, masového, luxusního a přístup k loajalitě ze strany zákazníků a firem je odlišný v každém segmentu. Přínosem práce je komparace věrnostních programů na trhu módy a testování vybraných forem programů. Výsledky poznatků z výzkumu představují východisko pro získání loajálních zákazníků v módním průmyslu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 63 záznamů.   začátekpředchozí44 - 53další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.