Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 54 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Rozdílnosti implementace PPC kampaní v Kazachstánu v komparaci s Českou republikou
Akhmetzhanova, Adina ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Poláková, Jana (oponent)
Práce analyzuje rozdílnosti a specifiku implementace PPC reklamy na internetu v rámci České republiky a Kazachstánu. Vymezuje základní pojmy a nástroje internetového marketingu a popisuje internetovou reklamu Kazachstánu ve srovnání se specifikou reklamy v České republice. Detailně se práce zaměřuje na popis a vysvětlení efektu Pay-Per-Click reklamních kampaní. Posuzovány budou geografické výhody a možnosti, budou získány důležité statistiky a osobně zpracovávány průhledné grafy. Systémy, které budou popsány jsou AdWords, Sklik, a Direct.Yandex. Tyto nástroje jsou vybrány, protože jsou nejvyužívanější na českém a kazašském trhu a mají potenciál pokrýt inzerci po celém světě. Možnosti jejich využití a zjištěné odlišnosti jsou interpretovány uvedením konkrétních specifik uvedených států.
Podnikatelský plán
Křemen, Josef ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Jakub, Jakub (oponent)
Diplomová práce se zabývá zhodnocením investice na základě podnikatelského plánu. Podnikatelský plán je zpracován pro firmu Agrospol, spol. s r. o. Vračkovice, která hodlá své produktové portfolio rozšířit pomocí pilařského závodu. Firma se zabývá zemědělskou výrobou a provozování pily by bylo pro ni pouze doplňkovou činností k zefektivnění zejména lidských a hmotných zdrojů firmy. Konkrétní podnikatelský plán je sestaven podle struktury definované v teoretické části. Obsahuje základní údaje o podniku, organizační struktura, představení produktu, analýza vnitřního prostředí, analýza makrookolí a mirkookolí, na základě kterých je sestavena SWOT matice a určena strategie podniku. Dále jsou popsány marketingové aktivity. Další část podnikatelského plánu je věnována informacím o technologii, realizaci a rizicích. Jsou určeny náklady investici, variabilní a fixní náklady a také předpokládaný plán peněžních toků z investice. Na závěr je investice zhodnocena vybranými statickými a dynamickými ukazateli pro hodnocení investic.
Podnikatelský plán
Chovanec, Miloš ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Tereza, Tereza (oponent)
Diplomová práce se zabývá sestavením podnikatelského plánu, jehož výstupem je ekonomické zhodnocení nově vzniklého subjektu. Nová společnost bude na trhu působit samostatně a nezávisle, což bude změna oproti předchozím letům, kdy byl ještě součástí firmy R s.r.o.. Hlavní činností nového podniku je poskytování služeb v podobě instalace podlahového vytápění spolu s tepelným čerpadlem. Obsahem první části práce jsou teoretická východiska týkající se struktury podnikatelského plánu a jednotlivých analýz, které budou aplikovány v praktické části práce. V té je aplikována analýza prostředí doplněná o finanční plán na pět let, vypracovaný ve třech variantách. Navazující kapitolou je finanční analýza a hodnocení potenciálních rizik podnikatelského plánu. V závěru figuruje zhodnocení celé diplomové práce, které dává zpětnou vazbu, jestli je vhodné podnikatelský plán realizovat či nikoliv.
Optimalizace internetového marketingu v oddělení robotiky firmy ABB s.r.o.
Vatka, Ondřej ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Rojík, Stanislav (oponent)
Tato bakalářská práce analyzuje současný stav nástrojů internetového marketingu oddělení robotiky společnosti ABB s.r.o., která působí v oblasti energetiky a automatizace. Cílem této práce je optimalizace jednotlivých nástrojů internetového marketingu, které jednotka robotiky využívá. Důležitou součástí práce je také teoretický pohled na oblast internetového marketingu, jako je například jeho historie, vysvětlení základních pojmů, se kterými se člověk v tomto odvětví marketingu může setkat nebo popis toho, jak fungují online reklamní systémy.
Podnikatelský plán - fitness centrum
Adamová, Martina ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Pavlína, Pavlína (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o problematice týkající se zpracování podnikatelského plánu na založení podniku, konkrétně na založení fitness centra. Teoretická část je věnována základním pojmům s cílem uvedení čtenáře do problematiky podnikání. Jsou zde vysvětleny pojmy jako podnikání, podnikatel, formy podnikání a podobně. Dále je také teoretická část věnována oblasti marketingu, kde je důležité zmínit charakteristiku nabízeného produktu, jeho distribuci, propagaci a cenovou nabídku. Cenová nabídka je stanovena a odvíjí se od finančního zpracování podnikatelské myšlenky s ohledem na konkurenci. Konkurenční prostředí je nutné správně identifikovat a analyzovat. Z tohoto důvodu se v teoretické části nachází i zvolené modely pro analýzu konkurenční síly a slabých a silných stránek podniku. Praktická část je věnována konkrétnímu zpracování podnikatelského plánu a jeho následným ekonomickým zhodnocením. Závěr diplomové práce je věnován shrnutí zjištěných výsledků a vyhodnocení, zda došlo ke splnění stanovených cílů.
Komunikační mix
Majnerová, Tereza ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Bednarčík, Zdeněk (oponent)
Hlavním tématem bakalářské práce je marketingový komunikační mix. Hlavním cílem této práce je návrh doporučení v oblasti komunikačního mixu s cílem zvýšení prodeje služeb ve vybrané společnosti. Práce je rozdělena na dvě části a to na teoretická východiska a praktickou část. Teoretická část je zpracována na základě analýzy sekundárních zdrojů. V teoretické části práce je popsána podstata marketingu, marketingová komunikace a komunikační mix. V praktické části je představena společnost Labyrint, zabývající se nabídkou služeb. Dále je popsán její komunikační mix a jednotlivé nástroje, které využívá. Praktická část je zpracována na základě vyhodnocení analýzy komunikačního mixu. Analýza komunikačního mixu vychází z výstupů polo-strukturovaných rozhovorů. V poslední části práce je sepsáno doporučení pro komunikační mix společnosti. Závěrem této práce je shrnutí a doporučení do budoucna.
Spokojenost zákazníků s vozy značky KIA
Kalátová, Monika ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Zuzana, Zuzana (oponent)
Předmětem diplomové práce je zjištění spokojenosti zákazníků společnosti Kia Motors Czech se zakoupenými vozy. V teoretické části práce je nastíněna problematika situační analýzy, která slouží k získání primárních informací potřebných ke korektní aplikaci rozhodovacího procesu vrcholového managementu společnosti. Součástí situační analýzy je průzkum trhu, který zahrnuje oblasti segmentace trhu a definici pojmů targeting a positioning. Situační analýza je v teoretické části práce zaměřena především na analýzu zákazníků, kde je definována loajalita a spokojenost zákazníků, jejich očekávání, věrnost a navrženy způsoby dlouhodobé péče o zákazníky společnosti. Praktická část diplomové práce je zaměřena na monitorování spokojenosti a loajality zákazníků ve vybraném podniku. Součástí práce je zvolení vhodného systému pro měření výsledků, který je ve vybraném podniku uplatněn. Pomocí polo strukturovaného dotazníku jsou získávána potřebná data k identifikaci zákazníků společnosti, jejich preferencí a požadavků na produkt a provedeno hodnocení předností a nedostatků produktu dle mínění zákazníků společnosti. Pomocí komparace interních dat společnosti a výzkumu je proveden průzkum současné situace na trhu. Závěrem je provedeno shrnutí dosažených výsledků a tvorba doporučení pro zlepšení marketingové činnosti podniku a pro zefektivnění komunikace společnosti se zákazníkem.
Kritické faktory implementace LEAN Managementu
Bíško, Petr ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Poláková, Jana (oponent)
Celá práce se zabývá problematikou implementace vybraných prvků štíhlé výroby ve středně velkém výrobním podniku. Cílem práce je nalézt kritické faktory implementace, pomocí nichž dokáže podnik změnu lépe řídit. V první fázi se práce zabývá literární rešerší nejen zvolené problematiky, ale poskytuje i základní informace o celkovém konceptu štíhlé výroby pro lepší pochopení souvislostí. Ve druhé praktické části je popsána implementace vybraných prvků štíhlé výroby ve středně velkém výrobním podniku, která zachycuje jak pohled zdola tzn. od vedoucích a výrobních pracovníků ve výrobě, tak i pohled shora od garanta změny tzn. osoby, která měla celou dobu implementaci na starosti a byla pověřena přímo vedením společnosti. V praktické části byla zvolena forma polostrukturovaného rozhovoru k získání pohledu zdola a pohled shora pak získané informace z rozhovorů rozebíral a doplňoval o svůj pohled. Na konci práce byly na základě praktické části identifikovány kritické faktory implementace podpořené teoretickou částí.
Specifika internetového komunikačního mixu v Kazachstánu
Rettikh, Valeriya ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Rojík, Stanislav (oponent)
Téma bakalářské práce zní Specifika internetového komunikačního mixu v Kazachstánu. V rámci této práce na základě získaných teoretických znalostí a statistických údajů je popsán současný stav internet marketingu ve vybrané zemi. Primární pozornost je věnovaná nejvyužívanějším a nejefektivnějším - z pohledu marketingu - sociálním sítím, vyhledavačům a jiným nástrojům komunikačního mixu, které firmy využívají, respektive které by mohly využívat pro oslovení svých cílových zákazníků. Teoretická část práce obsahuje popis základních pojmů, vztahujících se k internet marketingu. Je popsán marketingový a komunikační mix na internetu a jeho jednotlivé nástroje, jako jsou SEO optimalizace, PPC reklama, marketing na sociálních sítích a další. Aplikační část se již zaměřuje na analýzu online trhu Kazachstánu a podle vybraných kritérií je porovnán se stavem internet marketingu v České republice. Tato bakalářská práce také obsahuje návrhy doporučení, které by mohly využít české firmy při vstupu na kazašský trh.
Analýza vybraných marketingových ukazatelů na sociálních sítích
Pejcha, Martin ; Prášilová, Marie (vedoucí práce) ; Pilař, Ladislav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou vývoje investic do marketingu na sociálních sítích u vybraných společností a také vnímáním reklamy z pohledu uživatelů sítí. Práce analyzuje vývoj investic prostřednictvím časových řad. Data pro analytickou část byla poskytnuta zkoumanými společnostmi, kterými jsou Komerční banka, a.s., Pražská čokoláda, s.r.o. a Stunnview, s.r.o. Pro posouzení vlivu reklamy na uživatele sociálních sítí bylo provedeno vlastní dotazníkového šetření, které probíhalo od 25. listopadu 2016, do 31. ledna 2017. Za pomoci dotazníku bylo zjištěno, do jaké míry se uživatelé sociálních sítí nechávají ovlivnit reklamou při rozhodování o pořízení produktů, zda sledují diskuze a hodnocení produktů, případně nakolik se do hodnocení aktivně zapojují. Zjištěné výsledky byly porovnány s šetřením prováděným Českým statistickým úřadem v roce 2016. Získaná data jsou zpracována pomocí statistických metod pro testování vztahů kvalitativních znaků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 54 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.