Název:
Specifika internetového komunikačního mixu v Kazachstánu
Překlad názvu:
Specifics of The Internet Communication Mix in Kazakhstan
Autoři:
Rettikh, Valeriya ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Rojík, Stanislav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Téma bakalářské práce zní Specifika internetového komunikačního mixu v Kazachstánu. V rámci této práce na základě získaných teoretických znalostí a statistických údajů je popsán současný stav internet marketingu ve vybrané zemi. Primární pozornost je věnovaná nejvyužívanějším a nejefektivnějším - z pohledu marketingu - sociálním sítím, vyhledavačům a jiným nástrojům komunikačního mixu, které firmy využívají, respektive které by mohly využívat pro oslovení svých cílových zákazníků.
Teoretická část práce obsahuje popis základních pojmů, vztahujících se k internet marketingu. Je popsán marketingový a komunikační mix na internetu a jeho jednotlivé nástroje, jako jsou SEO optimalizace, PPC reklama, marketing na sociálních sítích a další. Aplikační část se již zaměřuje na analýzu online trhu Kazachstánu a podle vybraných kritérií je porovnán se stavem internet marketingu v České republice.
Tato bakalářská práce také obsahuje návrhy doporučení, které by mohly využít české firmy při vstupu na kazašský trh.The topic of the thesis is the specifics of Internet communication mix in Kazakhstan. This work on the basis of theoretical knowledge and statistical data describes the current state of Internet marketing in the selected country. Primary attention is devoted to the most used and most effective, in terms of marketing, social networks, search engines and other online marketing tools that companies use, or which could be used to reach their target customers.
The theoretical part provides the basic concepts related to the Internet marketing. It describes marketing and communication mix on the Internet and its various tools such as SEO, PPC advertising, marketing on social networks, and others. The application part is focused on the analysis of online market of Kazakhstan and compares it with the state of Internet marketing in the Czech Republic according to selected criteria.
This thesis also contains recommendations, which could be used by Czech companies entering the Kazakh market.
Klíčová slova:
internetový marketing; Kazachstán; PPC reklama; SEO; sociální sítě; vyhledávače