Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Specifika internetového komunikačního mixu v Kazachstánu
Rettikh, Valeriya ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Rojík, Stanislav (oponent)
Téma bakalářské práce zní Specifika internetového komunikačního mixu v Kazachstánu. V rámci této práce na základě získaných teoretických znalostí a statistických údajů je popsán současný stav internet marketingu ve vybrané zemi. Primární pozornost je věnovaná nejvyužívanějším a nejefektivnějším - z pohledu marketingu - sociálním sítím, vyhledavačům a jiným nástrojům komunikačního mixu, které firmy využívají, respektive které by mohly využívat pro oslovení svých cílových zákazníků. Teoretická část práce obsahuje popis základních pojmů, vztahujících se k internet marketingu. Je popsán marketingový a komunikační mix na internetu a jeho jednotlivé nástroje, jako jsou SEO optimalizace, PPC reklama, marketing na sociálních sítích a další. Aplikační část se již zaměřuje na analýzu online trhu Kazachstánu a podle vybraných kritérií je porovnán se stavem internet marketingu v České republice. Tato bakalářská práce také obsahuje návrhy doporučení, které by mohly využít české firmy při vstupu na kazašský trh.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.