Název:
Rozdílnosti implementace PPC kampaní v Kazachstánu v komparaci s Českou republikou
Překlad názvu:
Specifics of implementation of PPC campaigns in Kazakhstan in comparison with the Czech Republic
Autoři:
Akhmetzhanova, Adina ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Poláková, Jana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce analyzuje rozdílnosti a specifiku implementace PPC reklamy na internetu v rámci České republiky a Kazachstánu. Vymezuje základní pojmy a nástroje internetového marketingu a popisuje internetovou reklamu Kazachstánu ve srovnání se specifikou reklamy v České republice. Detailně se práce zaměřuje na popis a vysvětlení efektu Pay-Per-Click reklamních kampaní. Posuzovány budou geografické výhody a možnosti, budou získány důležité statistiky a osobně zpracovávány průhledné grafy. Systémy, které budou popsány jsou AdWords, Sklik, a Direct.Yandex. Tyto nástroje jsou vybrány, protože jsou nejvyužívanější na českém a kazašském trhu a mají potenciál pokrýt inzerci po celém světě. Možnosti jejich využití a zjištěné odlišnosti jsou interpretovány uvedením konkrétních specifik uvedených států.The paper analyzes the differences and specifics of using PPC adversting on internet in the Czech Republic and Kazakhstan. It defines the basic concepts and tools of internet marketing and describes the internet advertising of Kazakhstan in comparison to advertising campaigns in the Czech Republic. The work mainly focuses on description and explanation of the effect of the Pay-Per-Click advertising campaigns. Geographical advantages will be considered, important statistics and personally designed graphs will be included into the work. Systems, which will be described by AdWords, Sklik, and Direct.Yandex. These tools are selected because they are most commonly used in Czech and Kazakh markets and have the potential to cover advertising around the world. The options for their use and the identified differences are interpreted stating the key specifics of those countries.
Klíčová slova:
globální marketing; internetový marketing; PPC