Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 197 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv reklamy na děti školního a předškolního věku
Jantošová, Nicole ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Reklama je všude kolem nás. Denně na nás působí obrovské množství reklamních sdělení, ať už z televize, z internetu či z časopisů, ale reklamu také můžeme vidět v obchodech a na ulicích. Oblíbeným cílem obchodníků jsou děti, tato práce se proto zabývá vlivem reklamy na děti. Cílem práce je analyzovat vliv reklamy na děti školního a předškolního věku, dále pak zjistit, jak děti reklamu vnímají a do jaké míry jsou jí ovlivněny v závislosti na jejich věku a pohlaví. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá reklamou, spotřebním chováním a segmentací trhu, poslední kapitola už je přímo zaměřena na specifika dětského segmentu, na metody oslovení dětí a závěr je věnován regulaci reklamy ve vztahu k dětem. Praktická část práce se týká vlastního výzkumu, který byl proveden formou skupinové diskuze s předškolními dětmi, papírového dotazování školních dětí a dotazníkového šetření mezi rodiči.
Komunikační dovednosti ideálního manažera
Zufalý, Jakub ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Cílem práce je určit nejdůležitější kategorie komunikace pro manažerskou praxi a následně s přispěním a rámcovým popisem vzdělávání ve společnosti HP Inc navrhnout vlastní modul pro vzdělávání manažerů v komunikaci. Práce je rozdělena na čtyři hlavní části, dvě teoretické a dvě praktické. V první části se zabývám vymezením tématiky komunikace a manažerské komunikace, přičemž zahrnuji také pokusy o definování manažerských standardů. Následuje druhá část, kde vytyčuji nejdůležitější kategorie manažerské komunikace, tedy pro potřeby bakalářské práce osobnost manažera, základní zásady jednání s lidmi a základní manažerské zásady komunikace, asertivitu a v neposlední řadě také řeč těla. V první kapitole praktické části se věnuji výzkumu vzdělávání ve společnosti HP Inc, načež popisuji hlavní principy vzdělávání v této společnosti. V poslední kapitole pak využívám poznatky ze všech předchozích kapitol a vlastních nápadů z praxe pro návrh vlastního komplexního modulu pro vzdělávání manažerů v různých organizacích.
Marketingová komunikace v bankovním sektoru
Plašilová, Zuzana ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza marketingové komunikace v bankovním sektoru na příkladu vybrané banky, v tomto případě Raiffeisenbank, a.s. Použité metody analýzy jsou dotazníkové šetření a rozhovor. Dotazníkové šetření slouží pro získání informací z extrerního prostředí banky a rozhovor pro získání informací z interního prostředí banky. Diplomová práce je členěna v teoretické části do 4 kapitol. První kapitola se věnuje charakteristice bankovního sektoru a jeho mikroprostředí a makroprostředí. Druhá kapitola je zaměřena na teorii marketingové komunikaci služeb, zejména finančních služeb. Třetí kapitola se zabývá složením marketingového mixu a v poslední teoretické části se pojednává o komunikačním mixu služeb. První odstavce praktické části zahrnují představení, historii a současnost Raiffeisenbank, a.s. Druhá část se věnuje marketingovému výzkumu současné komunikace RB, třetí kapitola praktické části obsahuje informace o situační analýze vybraných faktorů, jako jsou cíle marketingové komunikace RB a cílové skupiny marketingové komunikace RB. Další kapitoly se věnují způsobům marketingové komunikace, vnímané image RB a SWOT analýze. V závěru práce jsou vyhodnoceny hypotézy na základě použitých metod analýzy a jsou navržena konkrétní opatření vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace RB.
Psychická zátěž a její význam v pracovním prostředí
Podešvová, Monika ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Psychická zátěž je v současné době velmi aktuálním a diskutovaným tématem, k čemuž vedou především vzrůstající nároky na život, uspěchanější doba a zrychlující se životní tempo, které zvyšují tlak na jedince. Diplomová práce se věnuje problematice psychické zátěže všeobecně, avšak zaměřuje se také na působení psychické zátěže v pracovním prostředí a na to, zda pracovní psychická zátěž ovlivňuje pracovní výkon, pracovní spokojenost a kvalitu práce pracovníků. Teoretická část práce se zabývá příčinami psychické zátěže, jejími zdroji, působením a zvládáním. Empirická část práce se zaměřuje na vlastní provedené šetření, vyhodnocuje a interpretuje výsledky a podává možné návrhy a doporučení pro zlepšení výsledného stavu. Cílem diplomové práce je rozbor problematiky psychické zátěže, zhodnocení její významnosti v pracovním prostředí a ověření tohoto faktu na daných respondentech, kteří se zúčastnili provedeného výzkumu.
Innovation management
Bačová, Michaela ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá inovacemi, které charakterizuje jako hnací motor světové ekonomiky. První kapitola se věnuje manažerskému pojetí inovací v podniku a následně na mikroekonomický pohled následuje pohled makroekonomický. Cílem této části je definovat klíčové faktory, které mají přímý dopad na inovace a konkurenceschopnost ekonomiky. Třetí kapitola je věnovaná institucionální podpoře vědy a výzkumu v Evropské unii, Spojených státech amerických, Japonsku a v Číně. Výsledkem této práce jsou teoretická doporučení a vytvoření jednoduchého modelu inovačního podniku a ekonomiky.
Analýza benefitů
Kováříková, Kamila ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá zaměstnaneckými benefity na současném pracovním trhu zejména z pohledu mladých zaměstnanců. První část práce je zaměřena na motivaci a teorii zaměstnaneckých benefitů včetně jejich daňových dopadů na příjem zaměstnance. Druhá část práce se věnuje současnému stavu zaměstnaneckých benefitů na pracovním trhu, spokojenosti zaměstnanců a přístupu zaměstnavatelů k této otázce.
Komunikační strategie neziskové organizace - Mladí konzervativci, z.s.
Vítek, Lukáš ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá komunikační strategií vybrané neziskové organizace. V první části, teoretické, je popsáno teoretické ukotvení konceptů marketingu a komunikace s ohledem na neziskové organizace. Dále se práce zabývá neziskovými organizacemi a jejich právním zakotvením v České republice. V praktické části je popsán a analyzován spolek Mladých konzervativců, následovaný návrhem komunikační strategie a komunikačního plánu pro sledované období.
Výběr pracovníků do firmy
Kykalová, Eva ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje celkovému výběrovému řízení. Hlavním cílem práce je popsat, rozebrat a zhodnotit proces získávání a výběru pracovníků do firmy. Práce je členěna do čtyř kapitol. První a druhá kapitola jsou zpracovány na základě pozorování teoretických poznatků, třetí a čtvrtá kapitola tvoří praktickou část. První kapitola se vztahuje k pojmu řízení lidských zdrojů a personální práce. Druhá kapitola se zabývá přímo náborem a výběrem pracovníků, kde se zaměřuji především na popis a specifikaci pracovního místa, kvalifikační požadavky, formulaci nabídky zaměstnání, a především metody používané pro získávání a výběr pracovníků. Ve třetí kapitole popisuji proces získávání a výběru pracovníků aplikovaný v reálné firmě. Čtvrtá kapitola zahrnuje moje zhodnocení a doporučení na základě získaných teoretických poznatků.
Marketingová strategie firmy Smart Wings
Dvořáková, Michaela ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Cílem této práce je popsat, analyzovat a vyhodnotit marketingovou strategii značky SmartWings. Konkrétně se zaměřuji na rozšířený marketingový mix a optimalizaci všech jeho složek. Teoretická část nejprve osvětluje základní problematiku marketingu služeb a její odlišnosti od běžného marketingu produktového. Následuje vhled do leteckého prostředí v kontextu měnícího se liberalizovaného trhu, který je nutný pro pochopení praktické části. Konkurence je vysoká, potenciál trhu ale stále není vyčerpán. Praktická část je následně zpracována na základě interních informací podniku, vyhodnocení marketingové pozice značky je provedeno na základě srovnání se současnou situací na trhu a s vlastním pohledem na problematiku. Navrhované změny a doporučení se týkají především marketingové komunikace a propagace společnosti. Je nutná aplikace integrované komunikace. Zajímavá je především pozice, ve které se na trhu SmartWings nalézají. V práci lze najít srovnání s modelem nízkonákladovým i klasickým.
Analýza spokojenosti zaměstnanců
Baraćová, Kristina ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vlková, Jarmila (oponent)
Práce je zaměřena na problematiku spokojenosti zaměstnanců. Cílem mé práce je provést analýzu spokojenosti zaměstnanců v konkrétní společnosti, zjistit potenciální zdroje nespokojenosti a vypracovat návrh doporučení, která pomohou ke zvýšila pracovní spokojenost zaměstnanců dané firmy. V teoretické části vymezuji pojem pracovní spokojenost a faktory které na ni mají vliv. V další části popisuji metodický postup práce, metody získávání dat a postup jejich zpracování. V praktické části následuje charakteristika dané společnosti, analýza výsledků šetření doplněna doporučením pro danou firmu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 197 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.