Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 394 záznamů.  začátekpředchozí365 - 374dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing malé firmy ve vybraném segmentu
Zajfertová, Alena ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Šubrt, Vít (oponent)
Cílem této Bakalářské práce je analyzovat marketing malé firmy a její postavení a význam na měnícím se trhu. Bude rovněž analyzována informační a finanční podpora EU. Pro praktickou část BP byla zvolena firma Nana Vogue, která se zaměřuje na prodej luxusního oblečení pod štítkem outlet/ vintage. Dále bude vymezen marketing uvedené firmy a její úspěšnost.
Personální marketing
Hrádková, Eva ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem této práce je vytvořit materiál, který shrnuje základní požadavky na současného žadatele o zaměstnání. Text má za úkol poskytnout rady a doporučení, jak se při hledání práce zachovat, abychom byli v hledání úspěšnými. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. První je teoretickým podkladem, budou zde nastíněny obecné zákonitosti fungování trhu práce a personálních agentur. Dále budou rozebrány povinné dokumenty, jež musí žadatel o práci poskytnout. Zmíním se o sebeprezentaci a důležitých obecných i odborných kompetencích. Ve druhé části provedu průzkum mezi deseti personálními agenturami, které se v současné době vyskytují na českém trhu práce. Při průzkumu budu vystupovat jako zájemce o zaměstnání.
Marketing a ochrana osobních údajů
Koudelová, Eliška ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá ochranou osobních údajů v marketingu a vysvětluje důležité pojmy týkající se této problematiky. Hlavní pozornost je dána internetu, možnosti ohrožení osobních údajů spojené s jejím používáním a zdůraznění ochranných prostředků. První část práce je charakterizována Zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých údajů, a vysvětlení základních pojmů (osobní údaj, subjekt údajů, zpracovatel apod.). Nechybí ani seznam legislativních předpisů ochrany osobních údajů v České republice. Druhá část se zabývá legislativou Evropské unie. Třetí část je krátce věnována mezinárodnímu marketingu. Čtvrtá část obsahuje internetový marketing a možnosti ohrožení osobních údajů. Zahrnuje i praktické příklady ohrožení a ochranné prostředky.
Aktuální problémy marketingové komunikace
Kalitukha, Laura ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Valenčík, Radim (oponent)
Diplomová práce je analýzou marketingového komunikačního v Rusku. Jejím hlavním cílem je deskripce a analýza nástrojů marketingové komunikace v Rusku.
Kit Kat Nestlé media campaign proposal
Marečková, Táňa ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Práce pojednává o procesu mediálního plánování jednotlivých typů médií. Popisuje jednotlivá média, analyzuje situaci na mediálním trhu. V praktické části se věnuje návrhu mediální kampaně produktu Kit Kat společnosti Nestlé.
Analýza marketingové strategie směnárenské společnosti
Hladík, Miroslav ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Kozler, Miloslav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou směnáren v centru Prahy. Autor definuje typy společností, stejně jako typy jejich zákazníků. Na příkladech několika konkrétních směnáren analyzuje jejich marketingové chování v minulosti, současnosti a možné budoucnosti. Rozebírá strategie společností v oblasti získávání klientů a propagace svých produktů. Autor také poukazuje na některé nekalé praktiky směnáren a možné řešení i v rámci změny legislativy.
Nové trendy v internetovém marketingu
Řežábová, Božena ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Budiš, Petr (oponent)
Rozvoj technologií otvírá stále nové možnosti jak pro realizaci nových nápadů a služeb na trhu, tak pro marketing a komunikaci stávajících produktů a značek, jejichž historie se počítá na desetiletí. Internet přináší nové možnosti všem, podstata a otevřenost nových online platforem, sociálních sítí nevyjímaje, umožňuje vyniknout i malým značkám nad globálními giganty. Práce se věnuje novým trendům v internetovém marketingu, zejména sociálním sítím a způsobům jak tyto trendy využít v komerčním světe.
Elektronický podpis a První certifikační autorita
Suková, Lenka ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá elektronickým podpisem a První certifikační autoritou. Teoretická část je zaměřena na definici elektronického podpisu, zmiňuje jeho přednosti a zápory a principy symetrické a asymetrické kryptologie, na kterých je elektronický podpis založen. Dále popisuje vývoj české legislativy upravující elektronický podpis a uvádí definice vybraných pojmů -- certifikační autorita, certifikát. Druhá část se věnuje společnosti První certifikační autorita, a.s., která je jedním ze tří akreditovaných poskytovatelů certifikačních služeb v České republice. Obsahuje představení společnosti, jejích služeb, statistiky českého trhu s certifikáty a statistiky vydaných certifikátů společnosti. Dále je uveden popis procesu pořízení kvalifikovaného certifikátu u společnosti První certifikační autorita, zhodnocení této služby a návrhy na její vylepšení.
Marketingové strategie firmy APPLE
Preněk, Tomáš ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Cílem práce je definice marketingových cílů a strategií společnosti Apple na základě komplexně provedené situační analýzy, jejímž výstupem je SWOT analýza. Pro praktické zohlednění nástrojů marketingu, které tato společnost využívá, je součástí práce vyhodnocení marketingového mixu vybraného produktu z portfolia této firmy. Součástí studie jsou i interpretované výsledky průzkumu trhu, který zkoumal spotřebitelské vnímání značky Apple.
Event marketing
Nováková, Jana ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Kozler, Miloslav (oponent)
Tato práce se zabývá event marketingem -- marketingem založeným na propojení zážitku (emocí) a určitého marketingového sdělení. V úvodu je čtenář seznámen se samotným pojmem "event marketing" a jeho zařazením v komunikačním mixu firmy. Další část práce se zabývá hlavními principy, na kterých je založena podstata event marketingu, a zaváděním event marketingové strategie do určité firmy. Praktická část je věnována jednotlivým fázím přípravy eventu. Závěrem práce pojednává o způsobech získání know-how v daném oboru.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 394 záznamů.   začátekpředchozí365 - 374dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.