Název:
Marketing a ochrana osobních údajů
Překlad názvu:
Marketing and protection of personal data
Autoři:
Koudelová, Eliška ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá ochranou osobních údajů v marketingu a vysvětluje důležité pojmy týkající se této problematiky. Hlavní pozornost je dána internetu, možnosti ohrožení osobních údajů spojené s jejím používáním a zdůraznění ochranných prostředků. První část práce je charakterizována Zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých údajů, a vysvětlení základních pojmů (osobní údaj, subjekt údajů, zpracovatel apod.). Nechybí ani seznam legislativních předpisů ochrany osobních údajů v České republice. Druhá část se zabývá legislativou Evropské unie. Třetí část je krátce věnována mezinárodnímu marketingu. Čtvrtá část obsahuje internetový marketing a možnosti ohrožení osobních údajů. Zahrnuje i praktické příklady ohrožení a ochranné prostředky.This work deals with the protection of personal data in marketing and explains the important terms relating to this issue. Main focus is on internet, the possibilities of personal data´s threat associated with its use and the emphasis on the protective equipment. The first part of work is characterized by the Act no. 101/2000 coll. on the protection of personal data and explamination of basic terms (personal data, data subjects, processor etc.). It does not miss the list of legislative provisions protecting personal data in the Czech Republic. The second part deals with the European Union´s legislative. The third part is shortly devoted to international marketing. The fourth part includes internet´s marketing and the possibilities of personal data´s threat. It also includes the practical examples of threat and the preventatives.
Klíčová slova:
internet; ochrana osobních údajů; osobní údaj; Zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých údajů; Act no. 101/2000 coll. on the protection of personal data; internet; personal data; protection of personal data
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19898