Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 522 záznamů.  začátekpředchozí334 - 343dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení kvality služeb ve sportovním zařízení Power Plate
Ctiborová, Martina ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Hodnocení kvality služeb ve sportovním zařízení Power Plate. Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit kvalitu poskytovaných služeb ve sportovním zařízení Power Plate Centrum v Jungmannově ulici v Praze. Na základě výsledků dotazníků doporučit případná zlepšení a zvýšit tak spokojenost zákazníků. Metody: V této práci byla použita kvantitativní metoda sběru dat pomocí dotazníku. Uspořádané výsledky byly znázorněny graficky. Výsledky: Po vyhodnocení výsledků se ukázalo několik nedostatků, které Power Plate Centrum má a byla provedena opatření a doporučení, na základě kterých by mohlo dojít ke zvýšení kvality poskytovaných služeb. Klíčová slova: Služba, kvalita, sportovní služba, marketingový výzkum, dotazník, sportovní zařízení, Power Plate.
Popularita a postoje k házené v České republice
Šimůnek, Ondřej ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Popularita a postoje k házené v České republice Cíle: Cílem práce je zjistit postoje veřejnosti k házené a vnímání její popularity v České republice. V rámci toho je také cílem zkoumat četnost a formy kontaktu respondentů s házenou a povědomí o tomto sportu. Metody: Pro získání dat potřebných pro zpracování tématu je použita metoda elektronického dotazování pomocí dotazníku vytvořeného výhradně pro účely této práce. Zpracování teoretických východisek práce bylo dosaženo za pomoci metody studia pramenů Výsledky: Výzkumem byly zjištěny postoje české veřejnosti k házené a také vnímání její popularity v rámci České republiky. Na základě dotazování byly objeveny hlavní faktory ovlivňující popularitu házené a také možná opatření, která by měla sloužit k jejímu zvýšení. Klíčová slova: Popularita, historie a vývoj házené, výzkum, házená, elektronické dotazování
Hodnocení efektivity vynaložených prostředků na reklamu během sportovních přenosů
Kozlová, Natálie ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Hodnocení efektivity vynaložených prostředků na reklamu během sportovních přenosů Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je porovnat prostředky vynaložené na reklamu do sportovních přenosů vysílaných ČT sport s jejich sledovaností. K porovnání poslouží koeficient, který vznikne na základě podílu konkrétní sledovanosti sportovního přenosu a k tomu příslušné ceny za reklamu pomocí metody Cost per Thousand. Metody: Analýza sekundárních dat České televize a internetového portálu Mediaguru. Především užití získaných interních sekundárních dat k vyhodnocení efektivity vložených prostředků do televizní reklamy v rámci zvolených sportovních událostí. Těmi jsou tři zvolené akce - Mistrovství světa ve fotbale 2014, Mistrovství světa v alpském lyžování 2015 a Tipsport extraliga 2013/2014. Efektivita je vyhodnocena na základě stěžejní metody pro tuto práci, kterou je metoda Cost per Thousand. Výsledky: Porovnání vynaložených finančních prostředků na oslovení tisíce diváků pro danou sportovní událost a určení nejefektivnější události, konkrétně její části. Z hlediska investovaných prostředků vyšlo nejlépe MS v alpském lyžování, konkrétně pak mužská superkombinace, naopak nejhůře dopadla základní část Tipsport extraligy. Klíčová slova: reklama, sportovní přenos, alpské lyžování, televizní sledovanost,...
Kvalita tělovýchovných a sportovních služeb v pražských fitness centrech z pohledu zákazníka.
Šíma, Jan ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Tomek, Gustav (oponent) ; Hobza, Vladimír (oponent)
Bibliografická identifikace: Jméno a příjmení autora: Mgr. Jan Šíma Název disertační práce: Kvalita tělovýchovných a sportovních služeb v pražských fitness centrech z pohledu zákazníka Pracoviště: Katedra managementu sportu Školitelka: doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc. Rok obhajoby disertační práce: 2015 Abstrakt: Disertační práce je zaměřena na problematiku hodnocení kvality sportovních služeb v prostředí fitness. Byla provedena rešerše nejčastěji používaných metod pro hodnocení kvality služeb ve sportu, přičemž pozornost byla věnována zejména měřením podle subjektivních kritérií, kde o hodnocení kvality služeb rozhodují sami zákazníci. Praktická část práce se zabývá mezikulturním převodem a validizací vybrané metody SERVQUAL (PARASURAMAN, ZEITHAMLOVÁ & BERRY, 1988) původně validizovaného pro zákazníky v USA. Dotazník byl přeložen do českého jazyka metodou modifikovaného přímého překladu a v rámci pilotní standardizace byl testován na vzorku 146 respondentů ve 2 fitness centrech. Upravená podoba české verze dotazníku SERVQUAL byla následně hlavním nástrojem sběru dat v marketingovém výzkumu realizovaného v 6 náhodně vybraných fitness centrech s počtem respondentů 697. Hlavním cílem tohoto výzkumu bylo získat a analyzovat názory zákazníků navštěvujících pražská fitcentra na jednotlivé vlastnosti kvality...
Prezentace sportu ve vysílání televize v České republice
Trnková, Lucie ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Prezentace sportu ve vysílání televize v České republice Cíle: Cílem této práce je měření a porovnání stopáže věnované jednotlivým sportům a sportovním reprezentacím ve veřejnoprávní a komerční televizi v rámci pravidelného sportovního zpravodajství v hlavním vysílacím čase. Na základě výsledků pozorování bude navrženo doporučení pro využití v marketingu a ve sportovních klubech. Metody: Samotný výzkum bude proveden pomocí metody pozorování sportovního zpravodajství v hlavním vysílacím čase na televizních stanicích ČT1 a TV Nova. Jedná se o nepřímé pozorování s využitím technického zařízení - televizní USB tuner a počítač. Z hlediska obsahu bude využita Berelsonova kvantitativní obsahová analýza, jež zkoumá obsah mediálních sdělení. V teoretické části je využita analýza dokumentů. Výsledky: Výsledky pozorování názorně zobrazují odlišné přístupy veřejnoprávní a komerční televize pro zařazení jednotlivých sportů do vysílání sportovního zpravodajství v hlavním vysílacím čase. Pro obě televize platí, že nejpopulárnějšími sporty ve sportovním zpravodajství jsou fotbal a lední hokej. Zároveň se projevuje trend popularity letních sportů, a to i v zimním období. Sportovní reprezentace dostávají větší prostor ve vysílání veřejnoprávní České televize. TV Nova se zaměřuje na self-promotion sportů...
Marketingová komunikace nově vznikajícího dámského eshopu
Myšíková, Adéla ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingová komunikace nově vznikajícího dámského eshopu Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je vytvořit marketingovou komunikaci nově vznikajícímu dámskému eshopu. Tohoto hlavního cíle bude dosaženo na základě marketingového výzkumu. Metody: V této práci bude použit marketingový dotazník, pomocí kterého bude navržena marketingová komunikace pro nově vznikající dámský eshop Activelady.cz. Výsledky: Pomocí marketingového výzkumu byly zjištěny vlastnosti a chování sportovních žen, tedy potenciálních zákaznic nového dámského eshopu Activelady.cz. Následně na základě anonymního dotazníku bylo vytvořeno několik návrhů pro marketingovou komunikaci eshopu se zákaznicemi. Jednotlivé návrhy budou poskytnuty majitelům nového dámského eshopu Activelady.cz ke zlepšení marketingové komunikace s potenciálními zákaznicemi. Klíčová slova: marketingová komunikace, marketingový výzkum, eshop
Typologie zákazníka pražských fitness center
Pešek, Ondřej ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název práce: Typologie zákazníka pražských fitness center Cíle práce: Hlavním cílem tohoto výzkumu je vytvoření specifické typologie současných zákazníků pražských fitness center. Metody: Byl proveden kvantitativní marketingový výzkum, kde základní soubor byl tvořen 1004 respondenty. Výběr respondentů byl dvoustupňový náhodný - náhodný výběr fitness, náhodný výběr respondentů. V syntetické části byla použita analýza latentních tříd. Výsledky: Výsledky dotazování jsou prezentovány v analytické části práce, ověřují předem stanovené hypotézy, jsou důležitým zdrojem pro syntetickou část, kde pomocí analýzy latentních tříd jsou získány jednotlivé typy zákazníků fitness center v Praze. Muži, jako zákazníci pražských fitness center, se dělí na studenty, dravce a usedlíky. Ženy byly rozděleny na manažerky, lovkyně a studentky. Klíčová slova: fitness, segmentace, typologie, zákazník, marketing, marketingový výzkum
Srovnání definovaných subjektů v tanečním oboru
Machová, Veronika ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Srovnání definovaných subjektů v tanečním oboru Cíle: Cílem této práce je utvoření analýz dvou tanečních skupin z České taneční organizace (CDO), konkrétně taneční skupiny Paul-Dance Jilemnice a Enliven Centre, jejich následné srovnání a vytvoření doporučení pro zefektivnění jejich práce. Metody: V této práci jsem použila interní analýzu, PEST analýzu a komparativní analýzu, na jejichž základě byly vytvořeny SWOT analýzy obou tanečních skupin, díky kterým jsem navrhla možná doporučení. Výsledky: Tato diplomová práce přináší oběma tanečním skupinám informace o jejich současném stavu, upozorňuje na jejich nedostatky a doporučuje kroky ke zlepšení. Obě skupiny postihla celosvětová ekonomická krize, která způsobila jak na úbytek členů, tak úbytek sponzorů. TS Paul-Dance navíc vybírá nízké členské příspěvky, které zajišťují stabilní příliv financí do rozpočtu, a Enliven Centre nemá zcela naplněny jednotlivé věkové kategorie. Klíčová slova: sdružení, tanec, taneční skupina, interní analýza, PEST analýza, komparativní analýza, SWOT analýza
Výzkum spokojenosti zákazníků firmy ePojisteni.cz s.r.o.s využitím metody Net Promoter Score
Pokorná, Štěpánka ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název práce: Výzkum spokojenosti zákazníků firmy ePojisteni.cz s.r.o. s využitím metody Net Promoter Score. Cíle práce: Cílem práce je provést výzkum spokojenosti a loajality zákazníků s firmou ePojisteni.cz s.r.o. a navrhnout taková opatření, která by vedla ke zvýšené spokojenosti a loajalitě jak na straně zákazníka, tak na straně společnosti ePojisteni.cz s.r.o. Metody: Spokojenost a loajalita byly měřeny pomocí metody Net Promoter Score. Jedná se o nástroj, který umožňuje rychlé měření zákaznické loajality. Otázka: ,,Jak pravděpodobné je, že nás doporučíte svým známým?" byla zaslána 400 respondentům. Tato otázka byla ještě rozšířena o slovní ohodnocení. Na některé nedostatky jsem pak hledala řešení společně s produktovým manažerem společnosti. Výsledky: Společnost ePojisteni.cz s.r.o. je zprostředkovatelem pojištění pro české pojišťovny. Výsledek měření metodou Net Promoter Score je příznivý. Zákazníci jsou s touto firmou velice spokojeni a jsou vůči ní loajální. V druhé části výzkumu upozornili zákazníci na některé nedostatky. Klíčová slova: loajalita, pojištění, pojistná smlouva, pojistník, pojistitel, pojišťovna, makléř, zprostředkovatel, metoda, analýza.
Internetový marketing a sociální sítě společnosti Počítačová pohotovost s.r.o.
Matějka, Martin ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Internetový marketing a sociální sítě společnosti Počítačová pohotovost s.r.o. Cíle: Analýza využití sociální sítě Facebook v rámci internetového marketingu společnosti Počítačová pohotovost s.r.o., zhodnocení firemních a klientských reklamních kampaní prezentovaných na sociální síti Facebook. Metody: kvalitativní výzkum, analýza využití sociální sítě Výsledky: Bylo zjištěno, že společnost Počítačová pohotovost s.r.o. využívá sociální síť Facebook jako doplňující nástroj internetového marketingu. Její využití nenaplňuje plný potenciál, který sociální sítě představují, a je zde prostor pro další zlepšení. Klíčová slova: internetový marketing, sociální sítě, marketing na sociálních sítích, sociální síť Facebook

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 522 záznamů.   začátekpředchozí334 - 343dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.