Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 344 záznamů.  začátekpředchozí325 - 334další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Právní a etická regulace reklamy
Chlebounová, Pavla ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Horová, Olga (oponent)
Předmětem bakalářské práce na téma Právní a etická regulace reklamy je shrnutí českých právních norem zabývajících se reklamou nebo činnostmi s ní souvisejícími. Dále je zde popsáno zejména etické hledisko regulace reklamy, tak jak jej stanovuje Kodex reklamy. Praktická část je věnována popisu vybraných kauz minulých let, které řešila Rada pro reklamu. V závěru práce je uveden i rozdíl etického vnímání komerční a sociální reklamy.
Analýza konkurence na regionálním trhu hraček
Červenková, Lenka ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Práce se zabývá analýzou konkurence na regionálním trhu hraček, konkrétně analýzou dvou srovnatelných prodejen situovaných v obchodních domech v centru Prahy. V úvodu své práce uvádím a definuji klíčové pojmy, které hrají zásadní roli při posuzování konkurenceschopnosti (konkurence, konkurenční výhoda, trh hraček, zákazník a jeho specifika). Pro vlastní výzkum jsem zvolila kritéria, která výrazně ovlivňují spokojenost zákazníka při nákupu a předurčují případný budoucí nákup, a uspořádala je do dotazníku. Při hodnocení jsem okomentovala bodové zisky, hledala jsem silné a slabé stránky a navrhla jsem možnosti zlepšení. Celkový bodový zisk jsem použila k porovnání konkurenceschopnosti obou firem. Má práce není jen návodem pro zlepšení sledovaných prodejen a určením jejich konkurenceschopnosti. Dá se využít také jako obecný návod ke zvýšení konkurenceschopnosti jiných prodejen, popřípadě jako výchozí bod pro další návazné práce a výzkumy.
Product placement ve filmu - James Bond
Kalová, Simona ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Product placement jako způsob marketingové komunikace nabývá v současnosti stále většího významu. Práce product placement definuje, ve stručnosti se věnuje jeho historickému vývoji a vysvětluje některé jeho formy. Primárně se zaměřuje na jeho výskyt ve filmu, především v sérii filmů o britském tajném agentovi Jamesi Bondovi. Ve výzkumné části se pak věnuje především pohledu samotných spotřebitelů na product placement.
Marketingové zhodnocení Olympijských her v Pekingu 2008
Lubas, Martin ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na specifika sponzoringu sportovního odvětví, konkrétně na olympijské hry. K tomuto účelu byl proveden marketingový výzkum formou face-to-face dotazování, který poukázal na znalost partnerů Českého olympijského týmu. Záměrem práce je zhodnotit marketing na olympijských hrách v Pekingu 2008 jak z pohledu globálních firem, tak i z pohledu těch českých.
Marketingová strategie nové televizní stanice TV Barrandov
Zábrodská, Jana ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce popisuje marketingovou strategii nové digitální televize, která vstoupila na televizní trh počátkem roku 2009. První část práce se věnuje teoretickému popisu marketingové strategie a českému televiznímu trhu. Druhá část představuje marketingovou strategii TV Barrandov a vyhodnocení průzkumu vnímání televize po třech měsících jejího vysílání. Poznatky praktické části pak shrnuje provedená SWOT analýza.
Marketing a paralympijské hry
Čechová, Pavla ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Práce se v teoretické části zabývá historií paralympijských her a problematikou marketingu neziskové organizace. V souvislosti s touto problematikou jsou nastíněny i základní informace ohledně sponzoringu a public relations. V praktické části se nachází stručný přehled marketingových kampaní z předchozích ročníků paralympijských her a následně návrhy do budoucna pro zlepšení a zkvalitnění komunikace jak s veřejností, tak s potenciálními i současnými sponzory Českého paralympijského výboru.
Design a marketing
Kalhotková, Petra ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Práce v teoretické části stručně definuje samotný pojem design, zařazuje průmyslový a produktový design do systému marketingového mixu, rozhodovacího procesu zákazníka, poukazuje na vliv designu na image značky a připomíná možné konflikty s CSR. Teoretická část obsahuje i kapitolu věnovanou současné situaci designu v ČR. V praktické části jsou zpracovány odpovědi z dotazníků a rozhovoru se specialistkou Design pro export.
Využití grafického designu k posílení image firmy
Bauerová, Marie ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem této práce je ujasnění pozice grafického designu resp. Corporate Designu v oblasti marketingu. Pochopit rozdíl mezi Corporate Identity, Corporate Image a uvědomit si, co tyto pojmy znamenají a jaká je jejich důležitost. V praktické části vysvětluji vytváření jednotného vizuálního stylu na konkrétním příkladě z praxe, včetně využití vlastních zkušeností. Ve své práci se snažím ukázat, že budování image je nelehkým, ale velice důležitým úkolem firmy.
Multilevel jako jedna z forem podnikání
Nádvorník, Pavel ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Zámečník, Petr (oponent)
Mým cílem je srovnání společností řízených formou multi level marketingu s klasickými společnostmi s plochou strukturou řízení. Budu tyto dva druhy řízení srovnávat pomocí SWOT analýzy, což je metoda, která zjišťuje a hodnotí čtyři oblasti. Silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Výsledek budu interpretovat ze tří úhlů pohledu. Pohled dopadu na trh, poradce a na klienta.
Fenomén Multilevel marketing
Hochman, Jiří ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Křížek, Miroslav (oponent)
Práce se zabývá fenoménem multilevel marketing, který je v České republice v posledních letech na vzestupu. Snaží se objasnit proč to tak je a ukázat reálné problémy a situace, se kterými se zájemce o tento druh podnikání setká. Praktická část je zaměřená na společnost EFCZ. V této části je nastíněno několik praktických problémů, se kterými se společnost potýká. V závěru jsou doporučeny kroky které by společnost měla provést k zlepšení její situace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 344 záznamů.   začátekpředchozí325 - 334další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.