Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Národní divadlo jako symbol národní identity: kvalitativní výzkum motivací spotřebitelů
Kalhotková, Petra ; Chytková, Zuzana (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Cílem práce je ověřit a popsat míru utvrzování národní identity cílové skupiny ve spojitosti s konzumací kulturních statků na konkrétním příkladu Národního divadla. Na základě kvalitativního výzkumu prováděného formou osobních semistrukturovaných rozhovorů doplněných o prvky grafických projektivních technik představuji nový význam pojmu vlastenectví pro zvolenou cílovou skupinu (mladí lidé 16 -- 35 let) a postoj k Národnímu divadlu, tato vymezení následně dávám do kontextu s cílem práce a teoretickými východisky.
Design a marketing
Kalhotková, Petra ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Práce v teoretické části stručně definuje samotný pojem design, zařazuje průmyslový a produktový design do systému marketingového mixu, rozhodovacího procesu zákazníka, poukazuje na vliv designu na image značky a připomíná možné konflikty s CSR. Teoretická část obsahuje i kapitolu věnovanou současné situaci designu v ČR. V praktické části jsou zpracovány odpovědi z dotazníků a rozhovoru se specialistkou Design pro export.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.