Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 521 záznamů.  začátekpředchozí324 - 333dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie tenisového klubu Start Tenis Liberec
Vaňková, Kateřina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingová strategie tenisového klubu Start Tenis Liberec. Cíle: Tato diplomová práce si klade za cíl marketingovou analýzu tenisového klubu Start Tenis Liberec. Hlavním cílem diplomové práce je zjištění aktuální marketingové situace tenisového klubu a navrhnutí strategie, která zajistí jeho lepší budoucí vývoj. Metody: Pro výzkum a získání potřebných informací byla aplikovaná PEST analýza, SWOT analýza, analýza konkurence a analýza zdrojů. Výsledky: Práce popisuje současnou situaci marketingu v tenisovém klubu. V závěrečné části je na základě Ansoffovy strategie navrhnuta nová strategie zajišťující lepší prosperitu a fungování tenisového klubu v Liberci. Klíčová slova: Marketingová strategie, konkurence, PEST analýza, SWOT analýza, tenis, zákazník.
Závislost postavení týmů v žebříčku FIFA na dosažených výsledcích na vrcholných turnajích
Kotrba, Lukáš ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název: Závislost postavení týmů v žebříčku FIFA na dosažených výsledcích na vrcholných turnajích Cíle: Hlavním cílem této práce je zjištění závislosti postavení týmů v žebříčku FIFA na dosažených výsledcích na vrcholných turnajích. Jedná se o Mistrovství světa ve fotbale v letech 1998, 2002, 2006, 2010 a 2014. Metody: Ve své práci jsem použil metod korelační a regresní analýzy, korelační koeficientu a regresní přímky. Výsledky: Veškeré výsledky budou prezentovány v analytické části práce. Byla zjištěna závislost mezi sledovanými parametry a rostoucí tendence této závislosti. Největší závislost byla na MS 2014, kde dosahovala vysokých hodnot. Nejmenší byla na MS 1998 a 2002, kde výsledky dosahovaly podprůměrných hodnot. Klíčová slova: Fotbal, FIFA, Světový žebříček FIFA, Mistrovství světa ve fotbale, korelační analýza, regresní analýza, korelační koeficient, regresní přímka
Využití atomové absorpční spektrometrie pro stanovení vybraných prvků z oblasti potenciální ekologické zátěže
Juránková, Lada ; Hraníček, Jakub (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá stanovením vybraných prvků (Fe, Mn, Zn, Cr, Na, K, Mg a Ca) v místě potenciální ekologické zátěže pomocí plamenové atomové absorpční spektrometrie. Potenciální ekologickou zátěž představují pneumatiky použité jako stavení materiál i jako prostředí pro růst okrasných i konzumních rostlin. Analyty byly stanovovány ve vzorcích rostlinného původu. Tyto vzorky byly nejprve vysušeny v laboratorní elektrické sušárně. Navážené množství vysušeného vzorku (asi 0.2 g) bylo rozloženo s přídavkem kyseliny dusičné a peroxidu vodíku v mikrovlnném rozkladném zařízení. Před vlastním měřením byla provedena optimalizace metody stanovení konkrétního prvku, resp. optimalizace výšky paprsku nad hořákem, která byla pro většinu prvků zvolena 8 mm. Dále byly zjištěny pro každý prvek zvlášť základní charakteristiky metody. Mezi tyto charakteristiky patří mimo jiné i mez detekce, která pro tyto prvky Fe, Mn, Zn, Cr, K, Ca, Mg a Na činila 0,05; 0,01; 0,08; 0,21; 0,02; 0,01; 0,01; 0,01 mg L-1 v tomto pořadí. Rovněž byla pro jednotlivé prvky provedena měření pro zjištění meze stanovitelnosti, citlivosti a opakovatelnosti. Velká pozornost byla věnována obsahu zinku ve studovaném materiálu v souvislosti s možnou kontaminací z okolního prostředí. Zvýšený obsah zinku (v koncentračním rozmezí 150- 200...
Komparace marketingového mixu dvou dámských fitness klubů v Praze 6
Havrdová, Lenka ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Komparace marketingového mixu dvou dámských fitness klubů v Praze 6 Cíl: Cílem práce je porovnání dvou dámských fitness klubů, které se nachází v Praze 6. Jedná se o Contours Břevnov a Expresku Řepy. Na základě získaných dat fitness centra mezi sebou porovnat a určit, které z fitness center je pro potenciální zákaznice lákavější a navrhnout opatření, která by mohla zvýšit spokojenost nově příchozích zákaznic. Metody: Výzkum je prováděn kvalitativním šetřením na vzorku 8 respondentek, která si obě fitness centra vyzkoušela. Použitou technikou výzkumu je polostrukturovaný rozhovor s respondentkami. Výsledky: Z výsledků provedeného šetření vyplývá, že respondentky jsou víceméně spokojené se službami obou fitness center. Nedá se jasně určit, které z nich je lepší. K oběma fitness centrům měly respondentky určité výhrady. Ty jsem analyzovala a v závěru doporučila fitness centrům, na co se mají zaměřit, aby zlepšily svoje služby. Klíčová slova: služby, sportovní služby, marketingový mix, franchising
Návrh sponzorských balíčků pro partnery Grand Prix Brno
Michaličová, Eliška ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Návrh sponzorských balíčků pro partnery Grand Prix Brno Cíle práce: Cílem této práce bylo navrhnout nové sponzorské balíčky pro partnery dalšího ročníku závodu v moderní gymnastice Grand Prix Brno. Metody: V práci bylo využito analýzy dokumentů a zúčastněného pozorování. Názory organizátorů a sponzorů byly zjištěny pomocí interview. Jako doplňující metoda bylo zvoleno krátké písemné dotazování s bývalými a současnými sponzory. Výsledky: Výsledkem práce jsou návrhy sponzorských balíčků, které budou poskytnuty organizátorům akce. Ti je pak využijí při realizaci dalšího ročníku soutěže Grand Prix Brno. Klíčová slova: Sponzoring, sponzorská smlouva, sponzorský balíček
Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Sport centra Evropská, s.r.o.
Galušková, Silvie ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Sport Centra Evropská, s.r.o. Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit úroveň spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami vybraného sportovního zařízení - Sport Centrum Evropská, s.r.o., zanalyzovat jejich názory, odhalit případné mezery ve službách tohoto sportovního zařízení a následně navrhnout opatření, která by vedla ke zvýšení úrovně kvality služeb a tím k větší spokojenosti zákazníků. Metody: K získání informací od respondentů byl použit kvantitativní průzkum, konkrétně písemné dotazování prostřednictvím SERVQUAL dotazníku, který jsem osobně předkládala klientům sportovního centra. Tento dotazník zkoumá a porovnává očekávanou kvalitu nabízených služeb, jakou si zákazník představuje v ideálním fitness centru a skutečně vnímanou kvalitu poskytovaných služeb ve Sport Centru Evropská, s.r.o. Výsledky: Průzkum spokojenosti zákazníků se službami ve Sport Centru Evropská, s.r.o. ukázal, že jsou klienti s těmito službami spokojeni. Zejména odhalil rezervy u některých služeb, které je potřeba pro dosažení naprosté spokojenosti zákazníků vylepšit. Ke zvýšení úrovně kvality těchto služeb by mohla posloužit doporučení, která jsou navrhnuta v této práci. Klíčová slova: fitness centrum, sportovní služby, spokojenost zákazníka, kvalita...
Závislost televizní sledovanosti u vybraných kolektivních sportů na velikosti jejich členské základny
Furmánek, Jakub ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Landa, Pavel (oponent)
Název: Závislost televizní sledovanosti u vybraných kolektivních sportů na velikosti jejich členské základny Cíle: Hlavním cílem práce je zjištění závislosti mezi televizní sledovaností nejvyšší soutěže mužů u vybraných sportů (basketbal, florbal, házená a volejbal) na velikosti příslušné členské základny v letech 2008 až 2014. Dílčím úkolem je zmapování vývoje členských základen a televizní sledovanosti nejvyšších mužských soutěží vybraných sportů. Metody: V práci je použita analýza dat za pomoci lineární regrese, grafické analýzy reziduálních hodnot a výpočtu Pearsonova korelačního koeficientu a jeho statistického testování. Tyto analýzy jsou aplikovány na získaná data o televizní sledovanosti a o členských základnách sportovních svazů. Ve sledovaném období zjišťujeme závislost na základě Pearsonova korelačního koeficientu a jeho statistického testu. Výsledky: Získané modely lineární regrese mají u basketbalu, házené a volejbalu záporný trend, pro basketbal získaný model neprošel statistickým testem a u florbalu je střední a kladná síla asociace. Proto není vhodné získané modely využívat k popisu jmenované závislosti. Důvodem by mohla být chybovost statistiky ČUS. Z dílčích výsledků jsme zjistili poměr sledovanosti žen a mužů u domácích lig - 1:3 pro uvedené sporty, vyjma florbalu, kde je tento...
Konkurence ve vybraných sportovních centrech v regionu
Šafránek, David ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Konkurence ve vybraných sportovních centrech v regionu Cíl: Analýza a porovnání marketingových aktivit vybraných sportovních center působících v Kolíně. Data získaná z marketingového výzkumu posloužila pro analýzu konkurenčního prostředí v regionu a dále také k vytvoření a navržení opatření, která povedou ke zlepšení marketingové činnosti a zlepšení konkurenceschopnosti vybraných sportovních center. Metody: Pro analýzu konkurenčního prostředí v Kolíně byla využita PEST analýza a SWOT analýza. Marketingový výzkum byl proveden pomocí kvalitativní techniky hloubkového interview s manažery vybraných sportovních center. Výsledky: Výsledky analýzy konkurenčního prostředí Kolín dokazují nutnost využívání marketingových nástrojů k provozu fitness center. Bylo zjištěno, že konkurence mezi vybranými fitness centry je velmi intenzivní. Marketingové aktivity napomáhají odlišit se od konkurence a zvýšit klientskou základnu. Výsledky analýzy potvrdily, že zkoumaná fitness centra dostatečně nevyužívají marketingových nástrojů a mají v tomto směru velké rezervy. Klíčová slova: konkurence, marketing, marketingový mix, marketing služeb, fitness centrum
Marketingová komunikace oddílu házené TJ Sokol Praha Vršovice
Chvalná, Martina ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název práce: Marketingová komunikace oddílu házené TJ Sokol Praha Vršovice Cíl práce: Cílem této bakalářské práce bylo vytvoření návrhu na úpravu marketingové komunikace oddílu házené TJ Sokol Praha Vršovice zaměřené na jeden z hlavních aktuálních problémů oddílu, kterým je velikost a struktura členské základny. V souvislosti s tímto návrhem bylo nutné provést marketingový výzkum k zjištění situace v oblasti užívání stávajících nástrojů marketingové komunikace. Metody: Vedle kvalitativní metody (rozhovor) bylo využito i metody kvantitativní (písemné dotazování). Výsledky: Data získaná z dotazníkového šetření byla zpracována ve výsledkové části. Na základě výsledků byl vytvořen návrh nové podoby marketingové komunikace zaměřené na nábor nových členů. Klíčová slova: marketingová komunikace, nábor členů, sportovní klub, házená
Hodnocení kvality služeb ve sportovním zařízení Power Plate
Ctiborová, Martina ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Hodnocení kvality služeb ve sportovním zařízení Power Plate. Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit kvalitu poskytovaných služeb ve sportovním zařízení Power Plate Centrum v Jungmannově ulici v Praze. Na základě výsledků dotazníků doporučit případná zlepšení a zvýšit tak spokojenost zákazníků. Metody: V této práci byla použita kvantitativní metoda sběru dat pomocí dotazníku. Uspořádané výsledky byly znázorněny graficky. Výsledky: Po vyhodnocení výsledků se ukázalo několik nedostatků, které Power Plate Centrum má a byla provedena opatření a doporučení, na základě kterých by mohlo dojít ke zvýšení kvality poskytovaných služeb. Klíčová slova: Služba, kvalita, sportovní služba, marketingový výzkum, dotazník, sportovní zařízení, Power Plate.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 521 záznamů.   začátekpředchozí324 - 333dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.