|
Analysis of the client's preferences on a given bank.
Zelenková, Martina ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Bartejsová, Vladimíra (oponent)
Předmětem diplomové práce je zjištění důvodů, proč banka GE Money Bank není v současnosti nejpreferovanějším poskytovatelem bankových služeb z klientského pohledu. V prvé části práce bude vytýčený teoretický základ pro následné zpracovaní praktických poznatků. Druhá část práce je věnovaná porovnáni GE Money bank s dvěma vybranými bankami. Porovnáni zahrnuje oblasti jako produktová nabídka bank, kvalita nabízených služeb po internetu, na obchodním místě a zákaznické lince. Následné zjištění doplňují výsledky marketingového výzkumu. Na závěr jsou vytýčené doporučení pro banku GE Money Bank, implementaci kterých, by se mohla stať preferovanějším poskytovatelem bankových služeb z klientského pohledu.
|
|
Marketing activities in the General Hospital and Policlinic Lučenec n.o.
Höfferová, Gabriela ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Alexová, Katarína (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami VšNsP Lučenec n.o. Cílem této práce je zjištění a zhodnocení používaných marketingových aktivit Všeobecné nemocnice s poliklinikou Lučenec n.o. Hlavní úlohou této práce je vyhodnocení dotazníků spokojenosti hospitalizovaných pacientů, které nemocnice nemá zpracované. A následné vyhodnocení vlastního výzkumu zaměřeného na spokojenost zaměstnanců VšNsP Lučenec n.o., který přiblíží stav spokojenosti zaměstnanců nemocnice a tím přinese pohled na interní marketing nemocnice. Oba výzkumy jsou realizované formou úplně anonymních dotazníků. Práce obsahuje výsledky výzkumu, na základě kterých jsou určené doporučení.
|
|
Marketingové aktivity ve školství
Šnajdrová, Eva ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Karhánková, Soňa (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu marketingových aktivit Střední odborné školy Olomouc, s.r.o. Jedná se o soukromou střední školu, která nabízí maturitní vzdělání v oborech Veřejnosprávní činnost a Mediální komunikace. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. První část dává práci teoretická východiska a definuje marketingový mix a analýzy prostředí vzdělávacích institucí. Definuje také nástroje marketingového výzkumu. Cílem druhé části je pomocí popisu současného marketingového mixu a provedení strategických analýz a marketingového výzkumu zjistit příčiny dlouhodobého poklesu nezájmu studentů o služby zkoumané školy. Výstupem práce jsou návrhy na zlepšení současného marketingového mixu.
|
|
Marketingové aktivity Židovského města v Praze
Vintrová, Michaela ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Šnajdrová, Dita (oponent)
Tato diplomová práce je rozdělena do dvou částí. V první (teoretické) části se zabývám teoretickými východisky pro navazující praktickou část, tedy marketingem služeb, marketingovým a komunikačním mixem. V praktické části pak toto aplikuji na konkrétním příkladu Židovského města v Praze, které je tvořeno dvěma organizacemi -- Židovskou obcí v Praze a Židovským muzeem v Praze. Cílem této práce je přehledně popsat současné marketingové aktivity Židovského města v Praze a zhodnotit jejich kvalitu a účinnost. Na základě těchto poznatků a výsledků provedeného marketingového výzkumu jsou stanovena doporučení nových marketingových aktivit do budoucna.
|
|
Marketingové aktivity společnosti SilesNet s.r.o.
Hlinšťák, David ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Škandera, Marian (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení současných marketingových aktivit společnosti SilesNet s.r.o. a zároveň navržení kroků pro zlepšení marketingové strategie. Práce je rozdělena na teoretickou a na praktickou část. Teoretická část je zaměřená na popis základních pojmů souvisejících s marketingem. Praktická část se zabývá již samotnou společností SilesNet s.r.o. Obsahuje představení firmy, popis současných marketingových aktivit, jejich zhodnocení a konkrétní doporučení pro zlepšení současné marketingové strategie společnosti. Východiskem pro tyto návrhy budou provedené analýzy a marketingový výzkum.
|
|
Marketingové aktivity vybraného podniku
Nguyen, Thanh Hang ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Novák, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické částí. V teoretické části je vysvětlena základní terminologie jako je marketing, marketingový mix, marketingová komunikace, segmentace trhu, analýza konkurence, analýza SWOT a marketingový výzkum. Znalosti získané v první části práce jsou aplikovány na skutečnou existující firmu. Praktická část se zaměřuje na kavárnu Lucky Café, která se nachází v městě Domažlice, situované v západních Čechách. Tato část práce zahrnuje charakteristiky kavárny, marketingový mix, analýzu konkurence, a SWOT analýzu. Navíc byl proveden i marketingový výzkum. Cílem práce je popsat marketingové aktivity vybraného podniku a podat návrhy na zlepšení těchto aktivit.
|
|
Nákupní rozhodování zákazníka na základě slevových nabídek
Topičová, Kristýna ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Štirský, František (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vliv slevových nabídek na nákupní rozhodování zákazníka z různých příjmových skupin. Teoretická část vysvětluje základní pojmy spjaté s marketingem. Dále se zabývá marketingovými strategiemi, tvorbou cen a cenovými změnami. V neposlední řadě je zde vysvětleno nákupní chování zákazníka a efektivita slevových nabídek dle loajálnosti zákazníků ke značce. V praktické části lze nalézt výsledky dotazníkového šetření, ze kterého jsem zjistila, jak lidé s různým měsíčním příjmem reagují na slevové nabídky drogistického zboží a jaká je loajalita respondentů k drogistickým značkám.
|
|
Marketingová strategie malé firmy
Boroňová, Martina ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Kusovský, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na vypracování jednotné komunikační strategie Mortimer English Club Praha 4, pobočky franchisové jazykové školy, která poskytuje kurzy anglického jazyka pro děti a dospělé. Práce je tvořena dvěma částmi, teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá procesem tvorby strategie firmy vedoucí k naplnění podnikových cílů s využitím informací získaných situační analýzou. Druhá část se věnuje aplikaci kroků tohoto postupu na zkoumaný subjekt. Výstupem práce je doporučení, na jakou cílovou skupinu se má jazyková škola zaměřit, spolu s výčtem nástrojů, kterými je vhodné ji oslovit.
|
|
Marketingové aktivity projektu "Pomozte dětem"
Zemanová, Petra ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Pekarčíková, Tereza (oponent)
Bakalářská práce pojednává o marketingu neziskových organizací, s následnou aplikací na projekt Nadace rozvoje občanské společnosti a České televize Pomozte dětem. Práce je rozdělena na dvě části, teoretická část vymezuje marketing a neziskový sektor obecně. Praktická část využívá těchto získaných poznatků a aplikuje je přímo na projekt Pomozte dětem. V práci je provedeno vlastní dotazníkové šetření k zhodnocení známosti projektu a neziskového sektoru v České republice. Cílem práce je představit projekt Pomozte dětem, zhodnotit jeho marketing a uvést vlastní doporučení pro zlepšení jeho marketingu.
|
|
Marketingová strategie Fakulty strojní ČVUT v Praze
Jirků, Radek ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Švec, David (oponent)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout vhodnou marketingovou strategii Fakulty strojní ČVUT v Praze. Práce je zaměřena na vyhodnocení vhodných postupů a cílení na zájmovou skupinu s následnou realizací. Realizace by měla spočívat v dlouhodobé práci, jejímž výsledkem budou nové moderní komunikační kanály, které se stanou základním kamenem pro rozvoj Fakulty strojní.
|