Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 161 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analysis of the client's preferences on a given bank.
Zelenková, Martina ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Bartejsová, Vladimíra (oponent)
Předmětem diplomové práce je zjištění důvodů, proč banka GE Money Bank není v současnosti nejpreferovanějším poskytovatelem bankových služeb z klientského pohledu. V prvé části práce bude vytýčený teoretický základ pro následné zpracovaní praktických poznatků. Druhá část práce je věnovaná porovnáni GE Money bank s dvěma vybranými bankami. Porovnáni zahrnuje oblasti jako produktová nabídka bank, kvalita nabízených služeb po internetu, na obchodním místě a zákaznické lince. Následné zjištění doplňují výsledky marketingového výzkumu. Na závěr jsou vytýčené doporučení pro banku GE Money Bank, implementaci kterých, by se mohla stať preferovanějším poskytovatelem bankových služeb z klientského pohledu.
Marketing activities in the General Hospital and Policlinic Lučenec n.o.
Höfferová, Gabriela ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Alexová, Katarína (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami VšNsP Lučenec n.o. Cílem této práce je zjištění a zhodnocení používaných marketingových aktivit Všeobecné nemocnice s poliklinikou Lučenec n.o. Hlavní úlohou této práce je vyhodnocení dotazníků spokojenosti hospitalizovaných pacientů, které nemocnice nemá zpracované. A následné vyhodnocení vlastního výzkumu zaměřeného na spokojenost zaměstnanců VšNsP Lučenec n.o., který přiblíží stav spokojenosti zaměstnanců nemocnice a tím přinese pohled na interní marketing nemocnice. Oba výzkumy jsou realizované formou úplně anonymních dotazníků. Práce obsahuje výsledky výzkumu, na základě kterých jsou určené doporučení.
Marketingové aktivity ve školství
Šnajdrová, Eva ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Karhánková, Soňa (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu marketingových aktivit Střední odborné školy Olomouc, s.r.o. Jedná se o soukromou střední školu, která nabízí maturitní vzdělání v oborech Veřejnosprávní činnost a Mediální komunikace. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. První část dává práci teoretická východiska a definuje marketingový mix a analýzy prostředí vzdělávacích institucí. Definuje také nástroje marketingového výzkumu. Cílem druhé části je pomocí popisu současného marketingového mixu a provedení strategických analýz a marketingového výzkumu zjistit příčiny dlouhodobého poklesu nezájmu studentů o služby zkoumané školy. Výstupem práce jsou návrhy na zlepšení současného marketingového mixu.
Marketingové aktivity Židovského města v Praze
Vintrová, Michaela ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Šnajdrová, Dita (oponent)
Tato diplomová práce je rozdělena do dvou částí. V první (teoretické) části se zabývám teoretickými východisky pro navazující praktickou část, tedy marketingem služeb, marketingovým a komunikačním mixem. V praktické části pak toto aplikuji na konkrétním příkladu Židovského města v Praze, které je tvořeno dvěma organizacemi -- Židovskou obcí v Praze a Židovským muzeem v Praze. Cílem této práce je přehledně popsat současné marketingové aktivity Židovského města v Praze a zhodnotit jejich kvalitu a účinnost. Na základě těchto poznatků a výsledků provedeného marketingového výzkumu jsou stanovena doporučení nových marketingových aktivit do budoucna.
Marketingové aktivity společnosti SilesNet s.r.o.
Hlinšťák, David ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Škandera, Marian (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení současných marketingových aktivit společnosti SilesNet s.r.o. a zároveň navržení kroků pro zlepšení marketingové strategie. Práce je rozdělena na teoretickou a na praktickou část. Teoretická část je zaměřená na popis základních pojmů souvisejících s marketingem. Praktická část se zabývá již samotnou společností SilesNet s.r.o. Obsahuje představení firmy, popis současných marketingových aktivit, jejich zhodnocení a konkrétní doporučení pro zlepšení současné marketingové strategie společnosti. Východiskem pro tyto návrhy budou provedené analýzy a marketingový výzkum.
Marketingové aktivity vybraného podniku
Nguyen, Thanh Hang ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Novák, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické částí. V teoretické části je vysvětlena základní terminologie jako je marketing, marketingový mix, marketingová komunikace, segmentace trhu, analýza konkurence, analýza SWOT a marketingový výzkum. Znalosti získané v první části práce jsou aplikovány na skutečnou existující firmu. Praktická část se zaměřuje na kavárnu Lucky Café, která se nachází v městě Domažlice, situované v západních Čechách. Tato část práce zahrnuje charakteristiky kavárny, marketingový mix, analýzu konkurence, a SWOT analýzu. Navíc byl proveden i marketingový výzkum. Cílem práce je popsat marketingové aktivity vybraného podniku a podat návrhy na zlepšení těchto aktivit.
Nákupní rozhodování zákazníka na základě slevových nabídek
Topičová, Kristýna ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Štirský, František (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vliv slevových nabídek na nákupní rozhodování zákazníka z různých příjmových skupin. Teoretická část vysvětluje základní pojmy spjaté s marketingem. Dále se zabývá marketingovými strategiemi, tvorbou cen a cenovými změnami. V neposlední řadě je zde vysvětleno nákupní chování zákazníka a efektivita slevových nabídek dle loajálnosti zákazníků ke značce. V praktické části lze nalézt výsledky dotazníkového šetření, ze kterého jsem zjistila, jak lidé s různým měsíčním příjmem reagují na slevové nabídky drogistického zboží a jaká je loajalita respondentů k drogistickým značkám.
Marketingová strategie malé firmy
Boroňová, Martina ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Kusovský, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na vypracování jednotné komunikační strategie Mortimer English Club Praha 4, pobočky franchisové jazykové školy, která poskytuje kurzy anglického jazyka pro děti a dospělé. Práce je tvořena dvěma částmi, teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá procesem tvorby strategie firmy vedoucí k naplnění podnikových cílů s využitím informací získaných situační analýzou. Druhá část se věnuje aplikaci kroků tohoto postupu na zkoumaný subjekt. Výstupem práce je doporučení, na jakou cílovou skupinu se má jazyková škola zaměřit, spolu s výčtem nástrojů, kterými je vhodné ji oslovit.
Marketingové aktivity projektu "Pomozte dětem"
Zemanová, Petra ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Pekarčíková, Tereza (oponent)
Bakalářská práce pojednává o marketingu neziskových organizací, s následnou aplikací na projekt Nadace rozvoje občanské společnosti a České televize Pomozte dětem. Práce je rozdělena na dvě části, teoretická část vymezuje marketing a neziskový sektor obecně. Praktická část využívá těchto získaných poznatků a aplikuje je přímo na projekt Pomozte dětem. V práci je provedeno vlastní dotazníkové šetření k zhodnocení známosti projektu a neziskového sektoru v České republice. Cílem práce je představit projekt Pomozte dětem, zhodnotit jeho marketing a uvést vlastní doporučení pro zlepšení jeho marketingu.
Marketingová strategie Fakulty strojní ČVUT v Praze
Jirků, Radek ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Švec, David (oponent)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout vhodnou marketingovou strategii Fakulty strojní ČVUT v Praze. Práce je zaměřena na vyhodnocení vhodných postupů a cílení na zájmovou skupinu s následnou realizací. Realizace by měla spočívat v dlouhodobé práci, jejímž výsledkem budou nové moderní komunikační kanály, které se stanou základním kamenem pro rozvoj Fakulty strojní.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 161 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.