Název:
Analýza klientských preferencií u vybranej banky
Překlad názvu:
Analysis of the client's preferences on a given bank.
Autoři:
Zelenková, Martina ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Bartejsová, Vladimíra (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Predmetom diplomovej práce je zistenie dôvodov, prečo banka GE Money Bank nie je v súčasnosti najpreferovanejším poskytovateľom bankových služieb z klientskeho pohľadu. V prvej časti práce bude vytýčený teoretický základ pre následné spracovanie praktických poznatkov. Druhá časť práce je venovaná porovnaniu GE Money bank s dvomi vybranými bankami. Porovnanie zahŕňa oblasti ako produktová ponuka bánk, kvalita ponúkaných služieb na internete, obchodnom mieste a zákazníckej linke. Následné zistenia dopĺňajú výsledky marketingového výskumu. Na záver sú vytýčené odporúčania pre banku GE Money Bank, implementáciou ktorých, by sa mohla stať preferovanejším poskytovateľom bankových služieb z klientskeho pohľadu.Předmětem diplomové práce je zjištění důvodů, proč banka GE Money Bank není v současnosti nejpreferovanějším poskytovatelem bankových služeb z klientského pohledu. V prvé části práce bude vytýčený teoretický základ pro následné zpracovaní praktických poznatků. Druhá část práce je věnovaná porovnáni GE Money bank s dvěma vybranými bankami. Porovnáni zahrnuje oblasti jako produktová nabídka bank, kvalita nabízených služeb po internetu, na obchodním místě a zákaznické lince. Následné zjištění doplňují výsledky marketingového výzkumu. Na závěr jsou vytýčené doporučení pro banku GE Money Bank, implementaci kterých, by se mohla stať preferovanějším poskytovatelem bankových služeb z klientského pohledu.The subject of the thesis is to study the reasons why the GE Money Bank is not the most preferred provider of banking services from the client point of view. In the first part of the thesis, a theoretical basis will be established for the subsequent processing of practical knowledge. The second part is devoted to comparison of the GE Money bank and two other selected banks. The comparison includes areas such as bank product offers, the quality of the services offered on the Internet, Bank Branch and Customer Care Line. Subsequent findings are complemented with the results of marketing research. Finally, recommendations for GE Money Bank are set out, by implementation of those, the bank could become more preferred provider of banking services from the client point of view.
Klíčová slova:
banka; bankovní produkty; internet; mystery shopping; obchodné místo; výzkum; zákaznická linka; Bank; bank products; branch; customer care line; internet; mystery shopping; research
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39420