Název: Marketingová strategie Fakulty strojní ČVUT v Praze
Překlad názvu: Marketing strategy of Faculty of Mechanical Engineering, CTU in Prague
Autoři: Jirků, Radek ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Švec, David (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Fakulta strojní ČVUT v Praze; Marketing vysoké školy; Marketingová strategie; Faculty of Mechanical Engineering at CTU; Marketing of universities; Marketing strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40690

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197497


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet