Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 653 záznamů.  začátekpředchozí288 - 297dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie vybrané společnosti
Vybíhal, Tibor ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Doubravský, Karel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Marketingová strategie vybrané společnosti“ je návrh marketingové strategie vybrané firmy podnikající v informačních technologiích. Část literární východiska pojednává o malých a středních podnicích, jejich vymezení a omezení, dále pojednává o strategické analýze, tvorbě marketingové strategie a marketingovému výzkumu. V analytické části je charakterizován vybraný podnik, kdy následně je analyzováno externí i interní okolí vybraného podniku. Na základě získaných poznatků je provedena SWOT analýza. Poté je prováděn kvantitativní výzkum a následně je navrhnuta konkrétní marketingová strategie vycházející z analytické části a z kvantitativního výzkumu. V závěru práce je zhodnocen přínos návrhů.
Proposal for New Brand Development for Own Business Project
Šviha, Richard ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The bachelor's thesis focuses on the strategic development of my brand, Pastelle Apparel which is positioned in a niche part of the clothing market. The brand is currently in its conceptual stage; thus, this thesis covers all aspects behind this brand, together with a complete vision for its creation. To reach this desired goal, several theoretical models, methods, and experiments were conducted to first create the brand itself on a theoretical level, second to gauge customer interest, and third to analyze the competition on the market. These methods together with my vision for this brand are key to the successful creation of my brand.
Marketingová strategie podpory prodeje zboží a služeb
Daniel, Petr ; Daniel, Jan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Práce zpracovává problematiku prodeje IT (Informačních Technologií) zboží a služeb. Analyzuje stávající zákazníky, služby, které se pro ně zpracovávají, komunikaci a prodej nového zboží. Jaká je spokojenost aktuálních zákazníků, kde jsou nedostatky a tyto nedostatky minimalizovat nebo úplně odstranit. S pomocí strukturovaného dotazníku a dalších analytických metod vylepšit spokojenost se službami a prodejem zboží u stávajících i možných budoucích zákazníků. Výsledkem práce jsou návrhy na zlepšení celkové marketingové politiky firmy.
Critical Analysis and Comparison of Possible Entry of Company AMICUS SK Into the Foreign EU and non EU Market
Balát, Dominik ; Štefko, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diploma thesis deals with analyses possible options of entry of Slovak company into the foreign market. The aim of this thesis is comparison the most effective options of company expansion to the member state of EU with the non EU state and finding one of the most suitable alternative. Findings from literature attached in theoretical part of this diploma thesis represent essential base for selection of appropriate methods and analyses to design an analytical part. Final part of thesis is dedicated to specific suggestions and proposals of feasible solutions, which lead to the achievement of defined objectives.
Návrh marketingové strategie pro společnost Dach system s.r.o.
Urbášková, Jana ; RNDr. Ing. Miroslav Rössler, CSc., MBA (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření návrhu marketingové strategie pro společnost Dach system s.r.o. Práce je standardně členěna na část teoretickou, praktickou a návrhovou, přičemž teoretická část obsahuje rešerši vybraných titulů a praktická část vycházející z cíle práce je věnována analýzám vnitřního a vnějšího prostředí. S ohledem na dosavadní činnost a působení společnosti jsou v návrhové části na základě výsledků jednotlivých analýz vypracované podrobné návrhy řešení, které přispějí k jejímu dalšímu rozvoji a ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti.
Návrh marketingové strategie nového produktu vybrané stavební společnosti
Valová, Aneta ; Čaputa, Jan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce vytváří návrh marketingové strategie synergického stavebního produktu u vybrané společnosti. Pomocí teoretických poznatků je prováděn výzkum, jenž vymezuje hlavní směr a cílové segmenty marketingové strategie. Na základě těchto atributů jsou prováděny analýzy trhu, které vedou k mapování potencionálních příležitostí a rizik, jimiž je navržen proces uvádění nového stavebního systému Timbex na trh.
Expanze vybrané společnosti na zahraniční trh
Štěpánková, Tereza ; BA, Jan Klaiba (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na expanzi vybrané společnosti na zahraniční trh. Hlavním cílem je zjistit, zda by společnost měla vstoupit na zahraniční trh. První část diplomové práce je věnována teoretickým poznatkům v oblasti expanze firmy na zahraniční trh. V analytické části jsou provedeny analýzy, které jsou pro tuhle práci důležité. V návrhové části práce představím společnost, navrhnu strategii vstupu na zahraniční trh a vyhodnotím celý návrh.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na její zvýšení.
Kochová, Adriána ; Mráček, Pavel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa týka analýzy spokojnosti zákazníkov. Konkrétne sa zameriava na spokojnosť zákazníkov predajne a autoservisu firmy JR-Cars, s.r.o. Zároveň sa na základe zistených údajov z analýzy venuje následným stanovením návrhov na zvýšenie spokojnosti zákazníkov.
Expansion of the Selected Company into a New Market
Bartošová, Markéta ; MSc, SEBASTIAN KUMMLE, (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The aim of this diploma thesis is to evaluate the possibility of Citylife Nottingham expansion into a new market in London and to propose a suitable strategy for this expansion. The company has experience in Nottingham, Leeds, and Sheffield, where their concept is successful and popular with customers. However, there is definitely presumption for success, London differs greatly from these cities, especially by its market size. Thus, this crucial step of expansion into such a large and unknown market must be thoroughly prepared. In this work, internal and external analyses are presented and evaluated. Subsequently, there is introduced a new marketing mix together with the strategy of this expansion.
Podnikatelský plán pro založení restaurace a kavárny
Zůbková, Markéta ; Halata, Antonín (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavením podnikatelského plánu pro založení restaurace s kavárnou umístěnou ve Zlíně. Cílem práce je zanalyzovat okolí podniku, konkurenci, počáteční strategii podniku, posouzení finanční náročnosti a zhodnocení proveditelnosti daného záměru.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 653 záznamů.   začátekpředchozí288 - 297dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.