Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 610 záznamů.  začátekpředchozí255 - 264dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Požadavky vybraných českých médií na mediální vztahy sportovních organizací
Slobodníková, Aneta ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Požadavky vybraných českých médií na mediální vztahy sportovních organizací Cíle: Cílem práce je vytvoření souhrnu požadavků v oblasti mediálních vztahů sportovních organizací. Požadavky představují názory jednotlivých zástupců vybraných českých médií ve sportovním odvětví. Smyslem souhrnu je vytvoření materiálu, který může přispět k efektivnější komunikaci mezi médii a sportovními subjekty. Metody: Ke sběru dat bylo využito kvalitativní metody rozhovorů pomocí návodu, který vychází z teoretické reflexe. Respondenti byli vybráni účelovým vzorkováním za pomocí kritérií. Rozhovory byly nahrávány a následně převedeny transkripcí do písemné podoby. Získaná data byla zpracována deduktivním způsobem tematické analýzy. Výsledky: Výsledkem práce je souhrn požadavků mediálních zástupců. Výsledky reflektují teoretické poznatky s praktickými připomínkami pro české prostředí sportu. Celkově se mediální zástupci zaměřují především na důvěru ze strany sportovních organizací a jejich zástupců. Zároveň připomínají, že součástí sportovní kariéry sportovců je i mediální výstup. Přejí si, aby na ně nebylo nahlíženo jako na nepřátele, ale jako na partnery v šíření informací veřejnosti a především fanouškům. Klíčová slova: public relations, mediální komunikace, tisková zpráva, tisková konference, sportovní...
Dobrovolnictví v rámci sportovní akce - Olympijské parky 2016-2018
Svobodová, Markéta ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Dobrovolnictví v rámci sportovní akce - Olympijské parky 2016-2018 Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je na základě výzkumu vývoje spokojenosti spolupráce dobrovolníků s Českým olympijským výborem poskytnout konkrétní doporučení pro zlepšení vzájemné součinnosti mezi těmito stranami. Výzkum se zaměří na spolupráci ČOV a dobrovolníků v rámci olympijských parků Rio - Lipno 2016 a PyeongChang 2018. Metody: Výzkum byl proveden pomocí kvalitativní a kvantitativní metody. Pro kvalitu získaných dat byl realizován rozhovor s hlavním koordinátorem dobrovolníků Tomášem Mirovským a zúčastněné pozorování v přirozeném prostředí. Této sportovní události se autorka účastnila jako dobrovolník. Působila jako účastník pozorovatel, tzv. rovnoprávný člen skupiny, který informuje spolupracovníky o své pravé totožnosti. Kvantitativní metoda byla realizována prostřednictvím písemných a elektronických dotazníků. Výsledky: Z výsledku výzkumu vyplynulo, že vývoj spokojenosti spolupráce dobrovolníků s Českým olympijským výborem se v roce 2018 zlepšil. Pomocí výzkumu byly odhaleny nedostatky ČOV zejména v oblasti organizace, nedostatečné informovanosti a aroganci některých placených členů ve vyšších postech. V případě, že ČOV nebude věnovat pozornost kvalitní péči dobrovolníkům a zajištění jejich potřeb, může se...
Marketingová komunikace Tenisu pro děti
Klímová, Alžběta ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingová komunikace TENISU PRO DĚTI Cíle: Hlavním cílem této práce vylepšení, popř. vytvoření nové marketingové komunikace projektu TENIS PRO DĚTI. Tento cíl bude realizován na základě analýzy stávající marketingové komunikace z vedení projektu potenciálního zákazníka bakalářské práci byly využity zejména primární zdroje kvantitativní výzkum v podobě písemného dotazování, který byl určen rodičům žáků prvních stupňů základních škol spolupracujících s TENISEM PRO DĚTI Rovněž byl realizován kvalitativní výzkum v podobě kturované jedním z tvůrců projektu zároveň s projektovým manažerem rozboru online komunikace byla využita analýz webových stránek analýz Facebookových stránek. Výsledky: Na základě výzkumu bylo zjištěno, že ne všechny komunikační nástroje jsou využívány efektivně. výše uvedeného důvodu bylo doporučeno vylepšení. Taktéž došlo k navržení nových komunikačních nástrojů, které by mohly budoucnosti sloužit ke splnění některých marketingových cílů. navrhované nástroje patří například konání náborových akcí či navázání spolupráce s médii. Klíčová slova: trénink, komunikační mix, nábor dětí, sportovní kroužek
Marketingový plán studia Yoga Karlín
Levá, Zuzana ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingový plán studia Yoga Karlín Cíle: Cílem bakalářské práce je vytvoření marketingového plánu, který bude sloužit jako podklad pro budoucí činnost studia Yoga Karlín. Plán je zpracován na základě analýzy aktuální situace, ve které se studio nachází. Metody: Pro získání potřebných dat bylo využito několik metod. Mezi ně patří pozorování, které popisuje dobu odbavení klientů na recepci, dále probíhalo hloubkové interview s majitelem a provozním studia, kteří subjektivně hodnotili aktuální situaci. Jako další byla vytvořena analýza konkurence a scoring model, soustřeďující se na 7 jógových studií. Na základě výsledků předchozích metod byla vytvořena SWOT analýza. Výsledky: Analýza konkurence ukázala, že největším konkurentem je studio Jógovna. Je to místo, které dosáhlo nejlepších výsledků v rámci uskutečněného scoring modelu, díky kvalitě svých služeb, dostupnosti a dalším pozorovaným faktorům. Pro marketingový plán byla stěžejní SWOT analýza, která přehledně zobrazila silní a slabé stránky studia Yoga Karlín a příležitosti a hrozby trhu. Jako největší slabinou se ukázal nedostatečný systém vzduchotechniky, chybějící rezervační systém a slabé využití místnosti fyzioterapie. Klíčová slova: služby, marketingový mix, pozorování, hloubkový rozhovor, SWOT analýza, jóga
Marketingová komunikace České baseballové asociace
Rovňanová, Michaela ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Marketingová komunikace České baseballové asociace Cíle: Cílem práce je předložit návrhy a doporučení na zlepšení marketingové komunikace České baseballové asociace. Návrhy a doporučení budou zformovány na základě vyhodnocení současné situace marketingové komunikace asociace. Metody: Pro sběr dat byly využity metody kvantitativní i kvalitativní. Největším přínosem bylo osobní dotazování fanoušků na začátku Extraligy, na jehož základě byl sestaven dotazník pro elektronické dotazování na zářijových finálových utkáních baseballové Extraligy. Pro více informací o současné marketingové komunikaci byla použita analýza interních dokumentů, webových stránek, sociálních sítí a bylo provedeno zúčastněné pozorování strategické marketingové schůzky České baseballové asociace. Na téma marketingové komunikace České baseballové asociace byl proveden také polostrukturovaný rozhovor s odborníkem. Získaná data o výstupech marketingové komunikace jsem porovnala ve vybraných obdobích a vyhodnotila. Teoretická část byla vypracována pomocí studia odborné literatury. Výsledky: Svaz má velký potenciál, protože využívá marketingovou komunikaci jen z části a má velký prostor pro realizaci řady nových marketingových nástrojů, jako je internetový, influencer nebo video marketing. Aby byly změny efektivní a vedly k...
Vliv zahraničních hráčů na český ligový fotbal
Riedl, Jakub ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Vliv zahraničních hráčů na český ligový fotbal Cíle: Cílem práce je zjistit, jaký vliv mají zahraniční hráči na český ligový fotbal v sezónách 1993/94 až 2017/18, uvést a porovnat rozdíly nebo podobnosti se zbylým fotbalovým světem z pohledu ekonomického, kulturního, historického a geografického. Dále analyzovat toky hráčů z různých destinací do České republiky a naopak státy, kam směřují čeští hráči. Sekundárním cílem práce je sběr dat, jež budou využita v diplomové práci a poslouží k detailnějšímu popisu hypotéz pomocí vícestupňové analýzy. Metody: V práci je provedena deskriptivní statistická analýza sekundárních dat z českého nejvyššího fotbalového prostředí, od sezóny 1993/1994 až do 2017/2018, v níž jsou prezentovány výsledky na úrovni klubů a soutěže. Výsledky: Výsledky vypovídají o tom, že zahraniční hráči negativně ovlivňují počty českých hráčů v české nejvyšší fotbalové lize. Výsledek se neliší od fungování jiných evropských týmů, kde tlak manažerů a investorů na úspěch v krátkém časovém období se projevuje v nabídce fotbalových pracovních pozic talentům z Afriky, Jižní Ameriky a jihu Evropy. Ale pro většinu těchto hráčů nejsme cílovou zemí, jejich cílem je hrát za evropské velkokluby a zahrát si evropské poháry. Přínos nově příchozích hráčů pro naše kluby je ve zvýšení kvality...
Kritéria pro porovnání fitness center z pohledu zákazníka
Kmecko, Matěj ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Kritéria pro porovnání fitness center z pohledu zákazníka Cíle: Cílem této bakalářské práce je sestavení vnitřních a vnějších faktorů (kritérií), které ovlivňují zákazníkovo rozhodování při volbě fitness centra. Dalším úkolem práce je vyhodnocení primárně sestavených kritérií podle zákaznických preferencí. Jinými slovy jsou tato kritéria hodnocena podle důležitosti samotnými zákazníky. Metody: Tato práce je založena na dvou typech primárních zdrojů, které slouží k sestavení kritérií a následnému škálování. Kvalitativní metoda polostrukturovaného rozhovoru zajišťuje doplnění teoretických základů a data o současných i tradičních marketingových metodách. Naopak kvantitativní metoda poskytuje informace o preferencích jednotlivých zákazníků. Prvky, podle kterých zákazník zvolí nejvhodnější fitness centrum, jsou vyhodnoceny podle důležitosti. Výsledky: Služby tohoto odvětví by měly reagovat na zákazníkovy požadavky a potřeby. Tato práce mapuje faktory, na které jsou zákazníci citlivější, a na které naopak mnoho důrazu nekladou. Jednotlivá fitness centra tak mohou zjistit své silné stránky, nebo mohou objevit prostor pro optimalizaci a inovaci. Při objektivním zhodnocení podniku může práce sloužit jako "návod" pro provozovatele fitness center. Zaměřením se na zásadní kritéria mohou provozovatelé...
Spolupráce značky Pilsner Urquell s Českým olympijským výborem
Müllerová, Anne-Marie ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Spolupráce značky Pilsner Urquell s Českým olympijským výborem Cíle: Hlavním cílem práce je na základě zjištěných informací o spolupráci těchto dvou subjektů a údajů týkajících se olympijských reklamních kampaní značky Pilsner Urquell konkrétně i využívaných komunikačních kanálů, navrhnout daná doporučení, jakými kroky by se dala propagace olympijských reklamních kampaní této značky v jednotlivých komunikačních kanálech zlepšit, popřípadě obohatit. Metody: V práci bylo využíváno kvalitativní metody marketingového výzkumu, konkrétně polostrukturovaných rozhovorů s představiteli značky Pilsner Urquell. Další část práce vznikla na základě analýzy sekundárních dat, ať už veřejně dostupných či dat poskytnutých společností Plzeňský Prazdroj, a.s. Výsledky: Výsledky práce ukázaly, že značka Pilsner Urquell využívá všech vhodných a dostupných komunikačních kanálů k propagaci svých olympijských kampaní. Avšak je zde prostor pro možná zlepšení v rámci jednotlivých kanálů. Patří sem např. zlepšení propagace aktivit na olympijských festivalech prostřednictvím sociálních sítí, rozšíření zábavných aktivit pro návštěvníky olympijských domů. Nabízí se i navázání užšího vztahu s některým z řetězců supermarketů v rámci tzv. off-trade kanálu a vytvoření speciálních nabídek pro zákazníky těchto supermarketů....
Popularita atletiky u studentů vysokých škol v Praze
Viplerová, Tereza ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Popularita atletiky u studentů vysokých škol v Praze Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit popularitu atletiky u pražských vysokoškolských studentů a na základě toho stanovit doporučení pro Český atletický svaz. Vedlejšími úkoly jsou zjištění aktivního i pasivního zájmu o tento sport a jeho sledovanost v masmédiích. Metody: Pro marketingový výzkum popularity atletiky byla využita metoda elektronického dotazování, která zjišťovala aktivní a pasivní zájem o atletiku, její sledovanost v masmédiích, atraktivitu disciplín atletiky a také získávala názory respondentů na propagaci atletiky, vlivy na její popularitu a také vědomosti v oblasti osobností atletiky. Výsledky: Zjistili jsme, že atletika u studentů vysokých škol v Praze není až tak populární, jejich postoj ale není zcela pesimistický. Mezi aktivním a pasivním zájmem o atletiku existují jisté vazby, ale také existují rozdíly. Studenti spíše nevyhledávají informace o atletice v masmédiích, větší část nechodí ani na stadiony. Mnoho z nich zná hlavně sprintera Usaina Bolta jakožto největší osobnost atletického prostředí. Studenti si myslí, že nedostatečná propagace závodů je jeden z nejvíce negativních vlivů působících na popularitu atletiky a také uvádějí, že by se zlepšením této propagace dala popularita zvýšit. Hlavním...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 610 záznamů.   začátekpředchozí255 - 264dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.