National Repository of Grey Literature 270 records found  beginprevious241 - 250nextend  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Potenciál českého trhu pro mobilní marketing v letech 2008?2010
Janečka, Petr ; Mikeš, Jiří (advisor) ; Vasilenko, Ondřej (referee)
Práce popisuje průběh vývoje na poli mobilního marketingu v České republice. Výchozím bodem je situace na internetovém trhu. Práce se věnuje třem hlavním oblastem mobilního marketingu. Mobilnímu vyhledávání, sponzorovaným službám a bannerové reklamě v mobilu. Pro každou z oblastí je stanoven finanční přínos mobilního marketingu v závislosti na dostupných datech. Součástí kapitol je vyzdvižení výhod jednotlivých přístupů včetně rad a doporučení pro příslušné subjekty hodnotového řetězce mobilního marketingu.
Nové formy a trendy v komerčních komunikacích v ČR a ve světě
Seidner, Petr ; Mikeš, Jiří (advisor) ; Puchýř, Milan (referee)
Diplomová práce pojednává o nových trendech v komerčních komunikacích. Vychází z předpokladu, že tradičními formami komunikace nelze zákazníky oslovovat zcela efektivně. Nové trendy jsou založeny na rozvoji internetu a technologickém pokroku. Tradiční formy doplněné o nové formy vytvářejí synergický efekt a vedou k vyšší efektivitě.
Customer's loyalty to retailing chain TETA drogerie
Čeledová, Andrea ; Postler, Milan (advisor) ; Mikeš, Jiří (referee)
First chapter describes customers' behaviour. Second chapter concerns about customers' typology. Third chapter analyze loyalty itself. Fourth chapter describes market research. The last part is about my own market research.
Nové trendy uplatnení médií v komerčných komunikáciách
Bodnár, Marcel ; Postler, Milan (advisor) ; Mikeš, Jiří (referee)
Táto bakalárska práca vymedzuje pojmy marketingové a komerčné komunikácie, reklama, reklamné výdaje a definuje jednotlivé reklamné médiá ? televíziu, rádio, tlač, Internet a ostatné médiá. Stručne popisuje históriu vývoja každého média a jeho výhody i nevýhody použitia jako reklamného média. Na základe výdajov do reklamných médií v Českej republike analyzuje ich použitie a načŕta trendy ich uplatnenia v budúcnosti. Práca obsahuje i odhad výdajov do reklamných médií v roku 2010.
Loajalita zákazníka k vybrané retailingové firmě (DM drogerie)
Stibořík, Pavel ; Puchýř, Milan (advisor) ; Mikeš, Jiří (referee)
Práce se teoreticky i prakticky zabývá významem postavení loajálního zákazníka k řetězci retailingové firmy, v tomto případě k DM drogerii. Kromě analýzy vztahu zákazníka a jeho loajality k firmě je důraz kladen na komparaci úrovně spokojenosti zákazníka z velkoměsta oproti zákazníkovi z velkoměsta. To je podstatou především závěrečné části bakalářské práce, kde jsou zpracovány a interpretovány údaje z vlastního výzkumu z DM drogerie. Přitom se výchází z poznatků z předchozí části, kde jsou teoreticky popsány náležitosti výzkumu trhu.
Návrh komunikační strategie Institutu rozvoje podnikání
Kešner, Martin ; Postler, Milan (advisor) ; Mikeš, Jiří (referee)
Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout základní prvky komunikační strategie vznikajícího Institutu rozvoje podnikání. Především jasné stanovení poslání společnosti a její vize. Podstatná je příprava koncepce manuálu jednotného vizuální stylu, navržení loga společnosti a dalších prvků firemního stylu. Stručný manuál upraví pravidla pro používání značky. Práce si klade za cíl vymezit proces komunikace s jednotlivými relevantními cílovými skupinami a určit zásady práce s médii, která v dnešní době mají značný vliv na fungování podniku.
Loajalita zákazníka k vybrané retailingové firmě (TETA drogerie)
Leblochová, Radka ; Puchýř, Milan (advisor) ; Mikeš, Jiří (referee)
Cílem bakalářské práce je na základě vymezení pojmu zákaznická loajalita stanovit její determinanty pro zákazníky sítě drogerií TETA. Práce definuje Customer Relationship Management. Zabývá se typologií zákazníku a metodami výzkumu trhu. Praktická část uvádí příklad zákaznické loajality na příkladu sítě drogerií TETA.
Strategické řízení značky Oskar
Hradil, Radek ; Puchýř, Milan (advisor) ; Mikeš, Jiří (referee)
Práce v teoretické části vymezuje pojmy značka a strategické řízení značky s důrazem na kvantifikaci hodnoty značky, poskytuje přehled nástrojů pro řízení a typologii spotřebitele. V praktické části je popsán start značky Oskar podle metodologie z teoretické části s důrazem na kreativní reklamu a analýzu televizních spotů které značku na český trh uvedly.
Advertisement Regulation in the European Community Law
Novotná, Alžběta ; Pavlok, Jan (advisor) ; Mikeš, Jiří (referee)
Advertisement plays an important role in the life of companies and it is understandable that there can be advertisements created, which will try to gain benefits for the company in various ways, causing damage to other competitors or to consumers included. A logical reaction is the creation of legal and ethical regulation in order to prevent this. Advertisement regulation exists on national level and in the course of the european integration development also a regulation on the community level has been created, especially in form of directives that have to be incorporated into member states' national legislation. Some of the directives allow the states to preserve stricter provisions, unless they are in conflict with the Treaty establishing the European Community, whereas in others the principle of maximal harmonisation is applied, forbidding stricter regulation. This diploma thesis describes legal regulation in the Czech Republic and the European Union as well as ethical regulation on the domestic and european level. It introduces the most important statutes and directives. One part is completely focused on self-regulation in the area of advertising. The last chapter then outlines possibilities of protection against advertisements that violate the mentioned legal and ethical standards by means of judicial or other authorities and self-regulation.
Chinese Advertisement and Media Market
Rezek, Tomáš ; Mikeš, Jiří (advisor) ; Přibová, Marie (referee)
The aim of this thesis is to present Chinese advertisement and media market to European entrepreneurs. Effective marketing is a very important factor for the success of every business strategy, especially in China. When talking about marketing and commercial communications, it is important to mention culture that has strong influence on the whole economy. First part of my thesis contains basic information about Chinese business environment.Onwards I deal with crucial cultural factors, which have in my opinion the biggest influence on the Chinese's behavior. The very same factors cause many problems to foreign entrepreneurs coming to China. I asses the evolution of Chinese media market in the second part of my thesis. In this part, I pay attention especially to expenditures on advertisement in different means. I use the comparison with United States -- example of a country with mature advertisement and media market, in the analysis. Third part of my thesis is about EXPO 2010, which will take place in Shanghai. I consider mainly the Czech participation.

National Repository of Grey Literature : 270 records found   beginprevious241 - 250nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.