Original title:
Loajalita zákazníka k vybrané retailingové firmě (DM drogerie)
Authors:
Stibořík, Pavel ; Puchýř, Milan (advisor) ; Mikeš, Jiří (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Práce se teoreticky i prakticky zabývá významem postavení loajálního zákazníka k řetězci retailingové firmy, v tomto případě k DM drogerii. Kromě analýzy vztahu zákazníka a jeho loajality k firmě je důraz kladen na komparaci úrovně spokojenosti zákazníka z velkoměsta oproti zákazníkovi z velkoměsta. To je podstatou především závěrečné části bakalářské práce, kde jsou zpracovány a interpretovány údaje z vlastního výzkumu z DM drogerie. Přitom se výchází z poznatků z předchozí části, kde jsou teoreticky popsány náležitosti výzkumu trhu.
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/2963