Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 667 záznamů.  začátekpředchozí232 - 241dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie vybrané mezinárodní společnosti
Sklenářová, Petra ; Mráček, Pavel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií mezinárodní společnosti. V teoretické části je uvedena charakteristika marketingu a jednotlivých vybraných analýz. Praktická část analyzuje mezinárodní společnost WABCO Holding Inc. a obsahuje analýzy makroprostředí a mikroprostředí a průzkum. Na závěr jsou představeny návrhy sestavené pomocí zjištěných dat z analýz a průzkumu, které představují opatření na zlepšení marketingové strategie společnosti.
Návrh spolupráce firmy Znovín Znojmo na marketingových aktivitách pohraničí okresu Znojmo
Matuščin, Zdeněk ; Mucha, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá posouzením podmínek pro navržení vhodných marketingových aktivit ve spolupráci s firmou Znovín Znojmo na propagaci jižní oblasti okresu Znojmo. Práce se zabývá teoretickými p ístupy ke zkoumané problematice, vymezuje a charakterizuje ešené území, analyzuje danou oblast a firmu Znovín Znojmo. Na základ SWOT analýzy je vytvo en nový produkt
Návrh komunikačního mixu podnikatele Mgr. Lumíra Bednaříka
Mizerová, Petra ; Bednařík, Lumír (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce obsahuje návrhy na zlepšení komunikačního mixu podnikatelského subjektu Mgr. Lumír Bednařík, který se zabývá prodejem nástrojů pro obrábění dřeva, dřevěných derivátů, plastů a lehkých slitin. Práce se má stát podkladem pro zavedení efektivního komunikačního mixu, který zahrnuje návrhy a doporučení, jejichž cílem je upevnit vztahy se stávajícími zákazníky a nalézt nové odběratele. Uplatnění návrhů by mělo vést k růstu zisku podnikatele.
Proposal Marketing Mix for Selected Company
Filková, Lucia ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
The bachelor's thesis focuses on mapping the current state of the company, which operates in the market as a store with natural stone tiles, paving and various garden accessories. The content of the work is divided into three parts. The first part of the thesis contains a theory focused on the basic concepts of marketing. The second part is the analysis in which the company is presented, as well as the individual elements of the marketing mix. The last part of the work contains, based on the findings from the previous part, new proposals to improve the current marketing mix of the company.
Rozvoj obchodních aktivit wellness centra
Urbánková, Andrea ; Mráček, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na rozvoj obchodních aktivit společnosti Ponder a.s., jejíž hlavní náplní je provoz wellness centra 4Comfort. Obsahuje návrh rozvoje obchodních aktivit vedoucí ke zvýšení příjmů v letním období a současně napomáhá snížit výkyvy tržeb, které se vprůběhu roku vyskytují. Návrh je realizován pomocí rozšíření obchodního modelu.
Marketingový mix společnosti DATO-FOREST s.r.o.
Hamadová, Michaela ; Mucha,, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na zhodnocení současného stavu marketingového mixu společnosti DATO-FOREST s.r.o. pomocí vybraných analýz. Na základě výsledků těchto analýz budou navrhnuta řešení, jejichž cílem je zlepšení současného marketingového mixu.
Návrh změn/doplnění v marketingové komunikaci farmářského řeznictví
Kalus, Jiří ; Škarková, Andrea (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti Mikrofarma, s.r.o., konkrétně na prodejnu v centru Brna. Teoretická část práce obsahuje poznatky z oblasti marketingového mixu se zaměřením na propagaci a nástroje komunikačního mixu. Následně je vypracována analýza komunikačního mixu prodejny v centru Brna a porovnání s blízkými konkurenty. Na základě poznatků vyplývajících z analytické části jsou vytvořeny návrhy na posílení propagace.
Návrh změn v marketingovém mixu společnosti Balónový zámek s.r.o.
Náglová, Denisa ; Marková, Jitka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozborem jednotlivých složek marketingového mixu společnosti Balónový zámek s.r.o., která svým působením spadá pod firmu Balóny Kubíček spol. s.r.o.. Práce je rozdělena do 3 částí. První část se zaobírá teorií, od základních pojmů marketingu, přes nástroje až po definice. Druhá část analyzuje vybranou společnost, současný stav a jeho vyhodnocení. Poslední, závěrečná část, vychází z analytické části, ve které došlo k vyhodnocení současného stavu, a díky tomuto jsou zde navrhnuty vlastní nápady na zlepšení složek marketingového mixu.
Podnikatelský záměr pro založení fitness kavárny
Trandová, Hana ; Mráček, Pavel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vypracování podnikatelského záměru pro založení fitness kavárny, respektive kavárny zdravého životního stylu, v Brně. Diplomová práce bude rozdělena do tří vzájemně provázaných částí – teoretickou, analytickou a návrhovou. Teoretická část, opírající se o literární rešerši, bude popisovat základní pojmy týkající se dané problematiky a upřesnění metod použitých pro analytickou část práce. Analytická část bude, na základě strategické analýzy, zaměřena na zhodnocení celkové situace na trhu a předpoklady daného trhu. Návrhová část práce bude popisovat konkrétní podnikatelský plán, který se bude opírat o výsledky zjištěné z průzkumu trhu. V této části bude projekt podrobně popsán, bude stanoven finanční, organizační a marketingový plán. Dále budou zhodnoceny rizika projektu a popsány finanční aspekty celého záměru.
Marketingový plán pro vybranou společnost
Ondrišová, Karolína ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kita, Peter (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je vytvoření marketingového plánu pro přírodní koupaliště Albatros v Ostrožské Nové Vsi. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy marketingového plánování a základy vnější a vnitřní analýzy podniku. V analytické části je popsán současný stav podniku a je provedena samotná vnitřní a vnější analýza. V praktické části je popsán a navržen samotný marketingový plán společnosti, který vychází z poznatků získaných pomocí předchozí analýzy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 667 záznamů.   začátekpředchozí232 - 241dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.