Název: Marketingový plán pro vybranou společnost
Překlad názvu: Marketing plan based on a chosen company
Autoři: Ondrišová, Karolína ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kita, Peter (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; marketingové prostředí; marketingový plán; přírodní koupaliště; SWOT analýza; marketing; marketing environment; marketing plan; natural bathing; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/82779

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-559681


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet