Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 86 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové počínání developerské supiny JPS GROUP na příkladu projektů RD BOREK a KODETKA
Sova, Dominik ; Schneiderová, Soňa (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
V bakalářské práci se věnuji analýze marketingového počínání developerské skupiny JPS Group na projektech rezidenčního bydlení Kodetka a RD Borek. Projekt Kodetka je aktivní od roku 1995 a archivní informace o marketingovém počínání pro první dvě etapy projektu jsou ve velmi špatném stavu. Z toho důvodu jsem u projektu Kodetka zkoumal marketingové počínání pouze u třetí a finální etapy. Teoretická část pojednává o marketingovém mixu, marketingu a jeho historii. Dále je v této části pojednávám o developmentu, developerských firmách a marketingu v developmentu. V praktické části je popsán holding JPS Group, jeho historie a portfolio. Poté jsem stručně ale detailně sepsal, jak vypadá nemovitostní trh v Českých Budějovicích. Následně jsou v této části popsány předem zmíněné projekty, lokality, ve kterých se nacházejí, a marketing s projekty spojený.
Výzkum pozice second handových obchodů s vlastní značkou na českém trhu
Rejchrtová, Karina ; Schneiderová, Soňa (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce zkoumá, jak zákazníci vnímají pozici second handových obchodů s vlastní značkou na českém trhu. Jelikož se jedná o relativně nový segment obchodů, práce se z velké části věnuje i tomu, jak second handový trh vznikl a proč tak rychle roste. Mimo jiné se věnuje i změně nákupního chování zákazníků, která je jednou z příčin. Cílem práce je zjistit, jak si second handové obchody s vlastní značkou stojí v porovnání s konkurenčními řetězcovými obchody a second handy bez vlastní značky. Součástí práce je i návrh pyramidy second handového trhu, která rozděluje second handové obchody s vlastní značkou do segmentů navržených podle pyramidy značek autorkou Harriet Posner. Výzkum byl proveden dotazníkovým šetřením. Při analyzování odpovědí respondentů v praktické části byly využity teoretické poznatky a na základě výsledků byly v závěru práce prezentovány zjištění a závěry, které z výzkumu plynou.
Možnosti využití digitálního marketingu v prodeji realit na příkladu realitního projektu Byty Hejtmánkova
Stachurová, Anna ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Bakalářská práce na téma "Možnosti využití digitálního marketingu v prodeji realit na příkladu realitního projektu Byty Hejtmánkova" se věnuje konkrétnímu využití nástrojů digitálního marketingu v proběhlém realitním projektu. Cílem práce je využít poznatky získané výslednou analýzou vynaložených finančních nákladů, aplikovat je na budoucí projekt Viladomů Řevnice a navrhnout praktické kroky ke zlepšení využití jednotlivých nástrojů. Práce poukazuje na široké možnosti využití digitálního marketingu v oboru realitního prodeje pro budování značky realitní kanceláře a stále databáze investorů a poptávajících. Teoretická část práce se zabývá teoretickým ukotvením digitálního marketingu a jednotlivých použitých nástrojů. Praktická část analyzuje proběhlý projekt Byty Hejtmánkova, segmentaci cílové skupiny, použité nástroje a vynaložené finanční zdroje. Poté představuje nový realitní projekt Viladomy Řevnice a aplikuje získané poznatky do tvorby konkrétních doporučení, které povedou k efektivnějšímu využití digitálních nástrojů a organizaci prodeje v rámci projektu. Závěrem je zpětně zhodnocen průběh prodeje projektu Byty Hejtmánkova a shrnuty poznatky pro budoucí využití v rámci celé developerské společnosti
Postoj generace Z k influencer marketingu na Instagram
Čapková, Erika ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o fenoménu influencerů na sociálních sítích a jejich využití v rámci marketingové komunikace. Práce si klade za cíl zjistit postoj generace Z k influencer marketingu na sociální síti Instagram. V teoretické části práce jsou nejdříve vymezeny pojmy influencer a influencer marketing. Následují výhody, rizika, cena a možnosti spolupráce s influencery. Práce dále nastiňuje charakteristiku ideálního influencera a pro influencer marketing vymezuje legislativní a etický rámec. V praktické části práce jsou zpracovány hloubkové rozhovory se zástupci generace Z, které odkrývají, jak generace Z sponzorovaný obsah na Instagramu vnímá.
Komunikační strategie společnosti IKEA v oblasti CSR v letech 2019-2021
Dvořáková, Markéta ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Bakalářská práce se zabývá komunikační strategií společnosti IKEA v oblasti CSR na českém trhu v letech 2019-2021. V teoretické části jsou ucelené teoretické podklady k tématu zaměřené na společenskou odpovědnost firem a komunikační strategii. Praktická část je již zaměřena na globální nábytkářskou společnost IKEA. Práce nejprve popisuje zvolené výzkumné metody. Dále nabízí krátké představení společnosti a její strategii v oblasti společenské odpovědnosti. Popsán je nejen její současný přístup, který shrnuje dokument "People & Planet Positive" aktualizovaný v roce 2018, ale i cestu firmy do té doby. Následná analýza komunikační strategie ve zvoleném období předkládá podrobný popis 9 největších CSR kampaní, ale i menší témata z této oblasti komunikace. Součástí analýzy je i rozhovor s PR Leaderem IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko, který pomohl ucelit obraz o přístupu firmy k CSR komunikaci. V závěru práce lze nalézt i výzkum formou dotazníkového šetření, které bylo vedeno za účelem zjištění názorů spotřebitelů na zkoumanou problematiku.
Zjevná a skrytá manipulace v politických projevech socialistické éry
Švejda, Zdeněk ; Janovec, Ladislav (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Diplomová práce se zabývá identifikací a popsáním jazykových prostředků manipulativních strategií vybraných politických projevů z let 1948 až 1957. Práce se v první části zabývá podstatou politické komunikace, dále persvazí a manipulací s ohledem na vzájemný vztah těchto termínů. V dalších oddílech nalezneme formální a funkční popis jazykových prostředků s přihlédnutím k jejich pragmaticky významové složce, mechanismy propagandy a politické argumentace. Poznání jednotlivých jazykových aspektů umožňuje popis specifických manipulativních tendencí v politických projevech a dále jejich zatížení z hlediska zjevného a skrytého působení na adresáta.
Formy oslovování v TV
Škodová, Kateřina ; Hirschová, Milada (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Resumé Tato diplomová práce se věnuje oslovování v českých televizních pořadech typu tzv. talk- show. Celkem bylo analyzováno 54 pořadů z roku 2012 a přelomu roku 2013. Nejprve definujeme, co je oslovení a jaké jsou jeho funkce, dále pak na základě prostudované odborné literatury vydělujeme jednotlivé typy oslovení, zejm. oslovování přímé a nepřímé, vztah k vertikální sociální distanci a frekvenci užívání tzv. honorifik. Na základě analýzy vzorku vybraných televizních pořadů (jednotlivé pořady jsou charakterizovány, výsledky analytických pozorování jsou shromážděny v sumarizujících tabulkách - protokolech) dále popisujeme výskyty jednotlivých typů oslovení v souvislosti s typem talk-show (zaměření na jistou skupinu diváků), v níž se využívají (zábavná versus politická talk-show, klasické interview). Protože zvolený způsob oslovování do značné míry předurčuje celkový ráz komunikace vedené v pořadu, je jeho důležitost pro vyznění talk show značná. Někde je jednoznačně dán formální a distanční způsob oslovování (Otázky Václava Moravce), jinde se o způsobu oslovení "vyjednává" (Drzá Diana). Televize je vlivné médium, jehož komunikační normy a konvence se přenášejí do situací v komunikaci interpersonální - zejména se ukazuje nárůst neformálního oslovování, ať už jde o neformálnost skutečnou, nebo o komunikační...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 86 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.