Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 294 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Portfolio profesného rozvoje Andrey Hlobilové
Hlobilová, Andrea ; Hanková, Zdeňka (vedoucí práce) ; Blažková, Veronika (oponent)
Portfolio profesního rozvoje Andrey Hlobilové zahrnuje deset povinných částí seřazených dle závazné struktury. Portfolio zahrnuje odbornou esej na téma Společná tvorba dítěte a rodiče na kroužku keramiky, dále pak konspekt knihy Čáry, klikyháky, paňáci a auta: výtvarný projev a psychický život dítěte Jaromíra Uždila, profesiogram pedagoga volného času, případovou studii školského zařízení Dům dětí a mládeže a přípravu na volnočasovou lekci keramického kurzu. Napříč celou prací je mapován autorčin profesní růst. Své zkušenosti a zde zaznamenané milníky svého růstu čerpala při studiu, praxi a z odborné literatury. Práce je koncipována tak, aby byla pro autorku užitečným shrnutím nabytých znalostí a získáním nových poznatků užitečných pro její praxi.
Dopravní výchova ve školní družině
Škaldová, Karolína ; Hanková, Zdeňka (vedoucí práce) ; Richterová, Magdalena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem dopravní výchovy ve školní družině. Teoretické kapitoly se zabývají oblastí volného času školní družiny a Domu dětí a mládeže. Cílem bakalářské práce je charakterizovat různé pojetí dopravní výchovy pro mladší školní věk v současné době. Dále je cílem bakalářské práce didaktický návrh projektu dopravní výchovy pro školní družiny na dopravním hřišti Domu dětí a mládeže. Východiskem pro návrh je analýza zkušeností a očekávání vychovatelek školní družiny. KLÍČOVÁ SLOVA školní družina, školní kurikulum, dopravní výchova, dětské dopravní hřiště
Secesní umění ve volném čase dětí
Lachnit, Ondřej ; Hanková, Zdeňka (vedoucí práce) ; Blažková, Veronika (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na secesní umění ve volném čase. V první části, která je teoretická, se zaměřuji na vymezení pojmů volného času, funkcí volného času a vstupní charakteristikou secese, kde se zabývám především dekorativními prvky, jako jsou štuková, malířská a sochařská výzdoba, vitráže, kovové prvky a svítidla. Praktická část se věnuje projektu, který jsem vytvořil pro volnočasové pedagogy a učitele výtvarné výchovy. Na základě vytvořeného projektu jsem s lektory kroužků a učiteli výtvarné výchovy diskutoval nad vytvořeným projektem a bakalářkou práci doplnil jejich výstupy. Koncept projektu je rozdělen do čtyř bloků, které na sebe vzájemně navazují a je určen pro žáky druhého stupně. V prvním bloku se zaměřuji nad hledáním znaků secese s procházkou k architektuře v Praze. Druhý blok se věnuje poznáváním secesních šperků a jeho tvorbě. Třetí blok je zaměřený na architekturu a tvorbu modelu. Poslední, čtvrtý blok se věnuje tématu vernisáže a její přípravy a celkové reflexe všech bloků.
Volný čas a volnočasové aktivity žáků na druhém stupni ZŠ ve Slaném
Zůna, Marek ; Blažková, Veronika (vedoucí práce) ; Hanková, Zdeňka (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá volným časem a volnočasovými aktivitami žáků na druhém stupni ZŠ ve Slaném. Práce se skládá ze dvou částí - teoretické a výzkumné. Teoretická část popisuje a definuje základní pojmy vztažené k práci, jako je volný čas, výchova ve volném čase, zařízení pro zájmové vzdělávání a charakteristika dětí středního školního věku. Poslední kapitola je pak věnovaná stručnému popisu a charakteristice zájmového vzdělávání ve Slaném. Výzkumná část zpracovává dotazníkové šetření provedené u žáků šestých a sedmých ročníků ZŠ ve Slaném. Hlavními cíli bylo zjistit, jak žáci tráví svůj volný čas, jaké zájmové aktivity a kroužky ve svém volném čase preferují a zdali panuje s nabídkou zájmových aktivit ve Slaném spokojenost či nikoli. Výsledky byly zpracovány do tabulek a grafů a údaje, které z výzkumu vyplývají, odráží aktuální situaci. KLÍČOVÁ SLOVA děti, dotazník, druhý stupeň, Slaný, volnočasová zařízení, volnočasové aktivity, volný čas, výzkum, zájmy, základní škola
Pedagogická podpora dětí ze znevýhodňujícího prostředí
Macků, Anna ; Hanková, Zdeňka (vedoucí práce) ; Blažková, Veronika (oponent)
Bakalářská práce se soustředí na mapování podpory sociálně znevýhodněných dětí v oblasti neziskového sektoru, konkrétně na program doučování české nevládní neziskové lidskoprávní organizace Člověk v tísni. Tematicky se práce pohybuje na pomezí pedagogiky volného času, školní přípravy a sociální práce. Teoretická část se věnuje podstatám neziskového sektoru a v souvislostech vymezuje pojmy jako pedagogika volného času, sociální znevýhodnění školou povinných dětí nebo doučování. Empirická část se opírá o postupy šetření kvalitativní povahy. Pomocí případové studie popisuje fungování programu doučování a snaží se představit jeho ucelený obraz. Ve čtyřech kazuistikách případové studie figurují děti, jež jsou v programu doučovány a jejichž méně podnětné sociální prostředí, které je jejich společným atributem, pramení z rozličných příčin. Kazuistiky vznikaly z dat sesbíraných v rozhovorech s doučujícími a také na podkladech zjištění ze zúčastněného pozorování. Ze sesbíraných informací vznikl také praktický výstup práce, jímž jsou metodické karty pro osoby, které se do programu chtějí zapojit jako vyučující-dobrovolníci.
Zdravý životní styl dětí v atletickém zájmovém kroužku
Mundil, Petr ; Hanková, Zdeňka (vedoucí práce) ; Kočí, Jana (oponent)
Cílem bakalářské práce je zjistit, jakým způsobem života žijí děti, které navštěvují kroužek atletiky a porovnat jejich denní režim s obecně platnými doporučeními, které je vhodné dodržovat, pokud chceme žít zdravě a kvalitně. Následně po zhodnocení výstupů případové studie navrhnout vhodné úpravy a změny vedoucí k zvýšení kvality života či zlepšení sportovního výkonu. Teoretická část se věnuje objasnění zdravého životního stylu a definuje obecně platná doporučení, které má člověk dodržovat, pokud chce žít zdravým způsobem života. Dále se teoretická část věnuje tématu vzdělávání dětí o zdraví ve školách porovnání způsobu života v historii a v dnešní době. Praktická část přebírá poznatky z teoretické části a s využitím případové studie zjišťuje, jakým způsobem žijí děti na zájmovém kroužku atletiky. Výsledky analýzy jsou pak porovnány s obecně platnými doporučeními. Dětem jsou pak na základě výsledků analýzy během rozhovoru předána doporučení ke zlepšení. KLÍČOVÁ SLOVA Volný čas, atletika, zájmový útvar, zdravý životní styl, sport a pohyb, starší školní věk

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 294 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.