Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 318 záznamů.  začátekpředchozí202 - 211dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Financování sportu z veřejných rozpočtů v Dánsku v porovnání s ČR
Štrbíková, Barbara ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Financování sportu z veřejných rozpočtů v Dánsku v porovnání s Českou republikou Cíl: Hlavním cílem této bakalářské práce je podat ucelený pohled na strukturu financování sportu z veřejných rozpočtů v Dánsku. Dalším cílem je vytyčení hlavních rozporů v dánském a českým způsobu financování. Metody: V této práci byla použita analýza dokumentů ke zjištění způsobů financování sportu v Dánsku. Byl rozebrán systém finančních toků z veřejných rozpočtů do konkrétních programů, sportovních klubů a sdružení pomocí popisné analýzy. Tento systém byl dále podroben komparaci se systémem českým. Výsledky: Výsledkem této práce je přesný pohled na financování sportu z veřejných rozpočtů v Dánsku a vytyčení největších rozdílů mezi českým a dánským systémem financování. Klíčová slova: veřejný sektor, veřejné finance, veřejná ekonomie, analýza dokumentů, komparativní analýza, sportovní orgány ČR, sportovní orgány Dánsko, financování sportu Dánsko, financování sportu ČR
Návrh marketingového plánu relaxačního komplexu
Tužová, Lucie ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název práce: Návrh marketingového plánu relaxačního komplexu Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit marketingový návrh relaxačního komplexu. Úkolem je objasnit situaci na trhu fitness center v ČR a částečně i ve světě. Dále i prozkoumat sféru wellness a nalézt inovativní prostředky, jež jsou používány v moderních sportovních zařízeních. Práce zahrnuje marketingový mix poskytovaných služeb. Metody: V metodologické části se tato práce opírá o analýzu konkurence v oblasti wellness a fitness v rámci Prahy. Dále práce využívá analýzy požadavků zákazníka v oblasti wellness a hloubkového rozhovoru s manažery fitness a wellness center. Analýzu vnějšího a vnitřního prostředí shrnuje swot analýza. Výsledky: Práce obsahuje marketingový mix služeb navrhovaného relaxačního komplexu, v němž se lze dočíst, jaká je idea wellness centra, jaké poskytuje služby a produkty, jaký upřednostňuje přístup a prezentaci produktu. Dále navrhuje určitý způsob propagace komplexu, cenovou politiku a obsahuje otázky personalistiky. Klíčová slova: Wellness centrum, fitness centrum, marketingový plán, inovace, marketingový mix, cílové trhy.
Vliv psychických stavů na výkon v lukostřelbě
Kobzová, Tereza ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Vliv psychických stavů na výkon v lukostřelbě Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je vymezit základní psychické stavy, které mohou sportovní výkon v lukostřelbě ovlivnit a následně ověřit jejich souvislost pomocí použitého dotazníku, který je předkládán střelcům před soutěží a ihned po jejím skončení, aby mohl být porovnán jich vývoj. Následně se analyzují získaná data a určí se, jakým směrem psychické stavy ovlivňují výkon a případně se naleznou stavy, které jsou pro sportovní výkon přínosné a které naopak nikam nevedou a pouze střelci zhoršují jeho výkon Metody: Pro výzkumné šetření je využita dotazníková metoda SUPSO, kterou vytvořil pan Mikšík v roce 2004. Tato metoda se zaměřuje na zkoumání a popis aktuálního psychického stavu člověka. Dotazník SUPSO je aplikován na lukostřelce z šesti lukostřeleckých klubů v České republice. Výsledky: Použitý dotazník SUPSO je po aplikaci na lukostřeleckou skupinu vyhodnocen. Ze získaných dat je popsán psychický stav všech jedinců zkoumané skupiny. Jsou zajištěny i dosažené sportovní výsledky na Mistrovství České republiky a je objevena souvislost mezi aktuálním psychickým stavem a sportovním výkonem. Klíčová slova: psychické stavy, sportovní výkon, dotazník.
Návrh kamenného a internetového obchodu s hokejovým vybavením a službami
Krejsa, Jiří ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Návrh kamenného a internetového obchodu s hokejovým vybavením a službami. Cíle: Cílem této práce je navrhnout plán pro fungující obchod s hokejovým zbožím a službami pro hokejisty. V plánu budou doporučení pro zlepšení některých částí podniku. Metody: V této práci byla použita metoda analýzy konkurence a SWOT analýza, která vycházela z předešlé analýzy. Výsledky: Výsledkem této práce je celý plán, který v sobě nese všechny potřebné specifikace úspěšného podnikání a slouží k objektivnímu náhledu na podnik. Klíčová slova: Marketingový mix, hokejový obchod, internetový obchod, analýza konkurence, SWOT analýza
Financování sportovního klubu - neziskové organizace, TJ Sokol Horní Počernice
Coufal, Tomáš ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Financování sportovního klubu - neziskové organizace, TJ Sokol Horní Počernice Cíl práce: Cílem této práce je poskytnout pohled na způsob hospodaření a financování sportovního klubu a charakterizovat ekonomické a právní normy spojené s občanským sdružením působícím v oblasti sportu na území České republiky. Mezi hlavní cíle práce patří především porovnání rozpočtů v jednotlivých letech, analýza rozpočtů v jednotlivých letech - struktura příjmů a výdajů, zpracování SWOT analýzy, vypracování návrhů a doporučení pro zlepšení financování TJ Sokol Horní Počernice. Metoda: Při zpracování bakalářské práce byly použity výzkumné metody: popisná analýza dostupných dokumentů TJ Sokol Horní Počernice související s financováním této tělovýchovné jednoty, rozhovory s představiteli TJ Sokol Horní Počernice a SWOT analýza zaměřená na financování, která napomohla k odhalení slabých míst a hrozeb, a zároveň nastínila možné příležitosti a silné stránky organizace. Výsledky: Výsledky by měly přiblížit problematiku financování neziskové organizace na bázi občanského sdružení v konkrétních podmínkách TJ Sokol Horní Počernice. V hospodaření zkoumané tělovýchovné jednoty se vyskytuje celá řada problémů a nedostatků, na které se práce snaží nabídnout možná řešení. Tato bakalářská práce bude ve svém finálním užitku...
Management a outsourcing lyžařských kurzů středních škol
Hrkal, Jan ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Management a outsourcing lyžařských kurzů středních škol Cíle: Cílem práce je sestavení případové studie fiktivní firmy, jejímž podnikatelským záměrem je organizace lyžařských kurzů s využitím outsourcingu pro střední školy. Tohoto cíle je dosaženo pomocí průzkumu trhu, který zjišťuje názor vybraných českých ředitelů středních škol na danou problematiku. Metody: Pro výzkumné šetření je užita kvantitativní metoda dotazování, které proběhlo v písemné i elektronické podobě. Případová studie fiktivní firmy využívá marketingového mixu služeb jakožto taktické pomůcky pro její sestavení. Výsledky: Sestavená případová studie fiktivní firmy, vycházející z výsledků výzkumného šetření, je konkrétním plánem pro první rok její existence. Fiktivní firma je schopna zajistit organizaci v konkurenceschopné cenové hladině stávajících lyžařských kurzů na středních školách. Klíčová slova: management outsourcing, lyžařské kurzy, management sportovní akce, marketingový mix služeb, případová studie, výzkumné šetření
Vývoj medializace florbalu v České televizi
Šišma, Vojtěch ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Vývoj medializace florbalu v České televizi Cíle: Hlavním cílem této práce je analyzovat vývoj medializace florbalu v České televizi, podrobněji v letech 2008 - 2011 na sportovním kanálu České televize, ČT4. Dalším cílem je zjistit, jak tuto medializaci vnímají v klubech nejvyšší české soutěži mužů ve florbalu - Fortuna Extralize. Metody: V této práci bylo použito metody kvantitativní obsahové analýzy a metody dotazování. Metoda kvantitativní obsahové analýzy byla aplikována v analýze televizního programu České televize od roku 2008 do 2011. Metoda dotazování byla použita pro zjištění vnímání medializace v klubech Fortuna Extraligy. Výsledky: Prostor věnovaný florbalu na kanálu ČT4 má v posledních třech letech tendenci pozvolně růst. Na medializaci florbalu má výrazný vliv významná akce. Nejvíce je prezentována Fortuna Extraliga. Kluby Fortuna Extraligy pociťují zvýšený zájem České televize o florbal, avšak s mediální prezentací svých týmů spokojeni nejsou a výrazný vliv medializace na získávání sponzorů nevnímají. Klíčová slova: florbal, medializace, historie florbalu, media, Česká televize, Česká florbalová unie, marketingový výzkum
Dopady zavedení eura pro ekonomiku
Záloha, Jiří ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Tošovský, Prokop (oponent)
Název: Dopady zavedení eura pro ekonomiku Cíle: Zjistit dopady zavedení eura na ekonomiku přistupující země do eurozóny a podle toho určit zda je výhodné přijmout společnou měnu. Metody: Sběr makroekonomických ukazatelů zemích EU a jejich vzájemné komparace mezi členy eurozóny a nečlenskými zeměmi. Výsledky: Po zavedení eura došlo u členských států ke sbližování vývoje jejich makroekonomických ukazatelů, což se dá počítat jako pozitivní krok ve vývoji ekonomické integrace, která by měla vést k hospodářské unii. Na druhou stranu země eurozóny vykazují větší výkyvy hodnot než ostatní země EU, což může přinést problémy v době krize. Klíčová slova: Evropská unie, euro, Evropský měnová unie, ekonomika IV

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 318 záznamů.   začátekpředchozí202 - 211dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.