Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 214 záznamů.  začátekpředchozí185 - 194dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Řízení lidských zdrojů
Kučerová, Marie ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Cílem práce je zjistit, zda lze stabilizovat po stránce řízení lidských zdrojů neziskovou organizaci. Pokud ano, jak lze fluktuaci pracovníků omezit a co ji vůbec způsobuje.
Adaptace nového zaměstnance
Benešová, Barbora ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem adaptace nového zaměstnance. V teoretické části práce je kladen důraz na vysvětlení toho, jakým způsobem se adaptace a práce s lidskými zdroji odráží na ekonomickém výkonu firmy a plnění jejích cílů. Pozornost je věnována aktuálním průzkumům a poznatkům o současných podmínkách na trhu práce, které poukazují na rostoucí význam práce s novými zaměstnanci. V praktické části práce je zanalyzován adaptační proces vybrané společnosti a na základě výstupů z výzkumu je předložen návrh na optimalizaci stávajícího procesu.
Vietnamské kulturní standardy a jejich vliv na život Vietnamců v ČR
Nguyenová, Zuzana ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Práce se zaměřuje na vietnamskou kulturu z pohledu modelu kulturních dimenzí Geerta Hofstedeho a zároveň popisuje její vývoj a faktory, které ji utvářely. Důraz je kladen na vietnamskou obchodní etiketu, jenž se snaží zahrnout doposud objevené poznatky ohledně vietnamského způsobu myšlení a jednání. Pozornost je dále věnovaná charakteristice vietnamské menšiny na území ČR, zpracování statických dát týkajících se této menšiny a zhodnocení míry její integrace. Cílem vlastního výzkumu je odhalit kulturní odlišnosti vietnamské a české společnosti a popsat vliv českého prostředí na původní kulturní hodnoty a zvyky příslušníků vietnamské menšiny v ČR.
Vliv reklamy na děti školního a předškolního věku
Jantošová, Nicole ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Reklama je všude kolem nás. Denně na nás působí obrovské množství reklamních sdělení, ať už z televize, z internetu či z časopisů, ale reklamu také můžeme vidět v obchodech a na ulicích. Oblíbeným cílem obchodníků jsou děti, tato práce se proto zabývá vlivem reklamy na děti. Cílem práce je analyzovat vliv reklamy na děti školního a předškolního věku, dále pak zjistit, jak děti reklamu vnímají a do jaké míry jsou jí ovlivněny v závislosti na jejich věku a pohlaví. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá reklamou, spotřebním chováním a segmentací trhu, poslední kapitola už je přímo zaměřena na specifika dětského segmentu, na metody oslovení dětí a závěr je věnován regulaci reklamy ve vztahu k dětem. Praktická část práce se týká vlastního výzkumu, který byl proveden formou skupinové diskuze s předškolními dětmi, papírového dotazování školních dětí a dotazníkového šetření mezi rodiči.
Komunikační dovednosti ideálního manažera
Zufalý, Jakub ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Cílem práce je určit nejdůležitější kategorie komunikace pro manažerskou praxi a následně s přispěním a rámcovým popisem vzdělávání ve společnosti HP Inc navrhnout vlastní modul pro vzdělávání manažerů v komunikaci. Práce je rozdělena na čtyři hlavní části, dvě teoretické a dvě praktické. V první části se zabývám vymezením tématiky komunikace a manažerské komunikace, přičemž zahrnuji také pokusy o definování manažerských standardů. Následuje druhá část, kde vytyčuji nejdůležitější kategorie manažerské komunikace, tedy pro potřeby bakalářské práce osobnost manažera, základní zásady jednání s lidmi a základní manažerské zásady komunikace, asertivitu a v neposlední řadě také řeč těla. V první kapitole praktické části se věnuji výzkumu vzdělávání ve společnosti HP Inc, načež popisuji hlavní principy vzdělávání v této společnosti. V poslední kapitole pak využívám poznatky ze všech předchozích kapitol a vlastních nápadů z praxe pro návrh vlastního komplexního modulu pro vzdělávání manažerů v různých organizacích.
Marketingová komunikace v bankovním sektoru
Plašilová, Zuzana ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza marketingové komunikace v bankovním sektoru na příkladu vybrané banky, v tomto případě Raiffeisenbank, a.s. Použité metody analýzy jsou dotazníkové šetření a rozhovor. Dotazníkové šetření slouží pro získání informací z extrerního prostředí banky a rozhovor pro získání informací z interního prostředí banky. Diplomová práce je členěna v teoretické části do 4 kapitol. První kapitola se věnuje charakteristice bankovního sektoru a jeho mikroprostředí a makroprostředí. Druhá kapitola je zaměřena na teorii marketingové komunikaci služeb, zejména finančních služeb. Třetí kapitola se zabývá složením marketingového mixu a v poslední teoretické části se pojednává o komunikačním mixu služeb. První odstavce praktické části zahrnují představení, historii a současnost Raiffeisenbank, a.s. Druhá část se věnuje marketingovému výzkumu současné komunikace RB, třetí kapitola praktické části obsahuje informace o situační analýze vybraných faktorů, jako jsou cíle marketingové komunikace RB a cílové skupiny marketingové komunikace RB. Další kapitoly se věnují způsobům marketingové komunikace, vnímané image RB a SWOT analýze. V závěru práce jsou vyhodnoceny hypotézy na základě použitých metod analýzy a jsou navržena konkrétní opatření vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace RB.
Psychická zátěž a její význam v pracovním prostředí
Podešvová, Monika ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Psychická zátěž je v současné době velmi aktuálním a diskutovaným tématem, k čemuž vedou především vzrůstající nároky na život, uspěchanější doba a zrychlující se životní tempo, které zvyšují tlak na jedince. Diplomová práce se věnuje problematice psychické zátěže všeobecně, avšak zaměřuje se také na působení psychické zátěže v pracovním prostředí a na to, zda pracovní psychická zátěž ovlivňuje pracovní výkon, pracovní spokojenost a kvalitu práce pracovníků. Teoretická část práce se zabývá příčinami psychické zátěže, jejími zdroji, působením a zvládáním. Empirická část práce se zaměřuje na vlastní provedené šetření, vyhodnocuje a interpretuje výsledky a podává možné návrhy a doporučení pro zlepšení výsledného stavu. Cílem diplomové práce je rozbor problematiky psychické zátěže, zhodnocení její významnosti v pracovním prostředí a ověření tohoto faktu na daných respondentech, kteří se zúčastnili provedeného výzkumu.
Innovation management
Bačová, Michaela ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá inovacemi, které charakterizuje jako hnací motor světové ekonomiky. První kapitola se věnuje manažerskému pojetí inovací v podniku a následně na mikroekonomický pohled následuje pohled makroekonomický. Cílem této části je definovat klíčové faktory, které mají přímý dopad na inovace a konkurenceschopnost ekonomiky. Třetí kapitola je věnovaná institucionální podpoře vědy a výzkumu v Evropské unii, Spojených státech amerických, Japonsku a v Číně. Výsledkem této práce jsou teoretická doporučení a vytvoření jednoduchého modelu inovačního podniku a ekonomiky.
Analýza benefitů
Kováříková, Kamila ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá zaměstnaneckými benefity na současném pracovním trhu zejména z pohledu mladých zaměstnanců. První část práce je zaměřena na motivaci a teorii zaměstnaneckých benefitů včetně jejich daňových dopadů na příjem zaměstnance. Druhá část práce se věnuje současnému stavu zaměstnaneckých benefitů na pracovním trhu, spokojenosti zaměstnanců a přístupu zaměstnavatelů k této otázce.
Komunikační strategie neziskové organizace - Mladí konzervativci, z.s.
Vítek, Lukáš ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá komunikační strategií vybrané neziskové organizace. V první části, teoretické, je popsáno teoretické ukotvení konceptů marketingu a komunikace s ohledem na neziskové organizace. Dále se práce zabývá neziskovými organizacemi a jejich právním zakotvením v České republice. V praktické části je popsán a analyzován spolek Mladých konzervativců, následovaný návrhem komunikační strategie a komunikačního plánu pro sledované období.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 214 záznamů.   začátekpředchozí185 - 194dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.