Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 153 záznamů.  začátekpředchozí125 - 134dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
NATO a jeho komunikační aktivity, případová studie Česká republika
Prchlík, Václav ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce NATO a jeho komunikační aktivity, případová studie Česká republika se věnuje problematice informování veřejnosti o bezpečnostně politických tématech na území České republiky. V teoretické části jsou vymezeny pojmy politická a institucionální komunikace. Dále je představena Severoatlantická aliance z hlediska její role, aktivit a vztahu k České republice. V praktické části se věnuji deskripci hlavních komunikačních kanálů Severoatlantické aliance na území naší republiky a vymezení prioritních komunikačních témat a cílové skupiny komunikace NATO. Věnuji se jak globálním, tak i lokálním informačním platformám, mezi něž patří internetové či facebookové stránky, informační centrum či speciální akce vztahující se k NATO. V závěrečné části analyzuji obsah vybraných komunikačních kanálů ve vztahu k prioritním komunikačním tématům a České republice.
Persvazivní komunikace potravinářských firem v edukativní oblasti
Mikulka, Jan ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce na téma Persvazivní komunikace potravinářských firem v edukativní oblasti se zabývá komunikačními aktivitami, které vyvíjejí potravinářské firmy na studenty středních odborných škol a učilišť, budoucí profesionály v oblasti gastronomie. Cílem práce je prozkoumat persvazivní techniky a prostředky, které firmy používají k ovlivňování v edukativní oblasti. Součástí výzkumu je deskriptivní analýza komunikace na tyto cílové skupiny. Důraz je kladen na jazykovou analýzu, která je třeba pro dešifrování marketingových sdělení, které jsou umístěny ve školních materiálech a prostorách školy. Nastíněna je i situace problematiky reklamních sdělení ve školních učebnicích na obecné rovině. Součástí práce je také vyjádření zaměstnankyně Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy, autorky učebnice Technologie přípravy pokrmů a profesionálních šéfkuchařů.
Analýza reklamní komunikace soukromých vysokých škol v roce 2013
Holanová, Šárka ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce se věnuje reklamní komunikaci soukromých vysokých škol v Praze v roce 2013. Teoretická část práce nejprve mapuje tržní prostředí oblasti vysokoškolského vzdělávání v České republice, v němž soukromé vysoké školy působí společně s vysokými školami veřejnými a státními, a všímá si rysů, jež formují jeho charakter. Po nastínění výchozí situace následuje teoretická část, která se odvíjí od marketingu ve vzdělávání, jímž dále proniká skrze marketingový mix vysokých škol, propagaci a komunikační mix vysokých škol až k reklamě. Teoretický výklad těchto částí je doplněn podkapitolami, které přibližují oborovou praxi s odkazem na některé soukromé vysoké školy v Praze. Zvláštní prostor je v závěru teoretické části práce vyhrazen kapitole o image a její souvislosti s reklamou. Praktická část práce skrze deskriptivní jazykovou analýzu osmi reklamních vizuálů, jež zastupují reklamní komunikaci osmi různých pražských soukromých vysokých škol v roce 2013, přináší poznatky o této specifické oblasti reklamní komunikace, společné rysy zkoumaných inzerátů shrnuje v závěrečném vyhodnocení a nabízí možné nové přístupy k uvažování o roli reklamy a jejích úkolech v rámci propagace.
Marketingová komunikace Pivovaru Svijany, a.s., po roce 2005
Kargerová, Diana ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Hlavním tématem práce je analýza faktorů, díky kterým se dříve nepopulární značka Svijany dostala mezi nejziskovější značky piva v České republice. Práce je nejprve věnována deskripci jednotlivých nástrojů marketingové komunikace, které využívá Pivovar Svijany ke své propagaci a komunikaci s veřejností. Každý nástroj je teoreticky charakterizován a následně je popsáno jeho využití v komunikační praxi Pivovaru Svijany. Ve druhé části práce analyzuji vliv marketingové komunikace na narůstající popularitu značky. Klíčovým tématem je kvalita piva značky Svijany a postup a technologie využívané při jeho výrobě, jakožto zásadní faktory ovlivňující narůstající popularitu a úspěšnost piva značky Svijany.
Diskursivní pojetí přírodních věd v českých médiích v roce 2013
Hrabánková, Markéta ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Diplomová práce na téma "Diskursivní pojetí přírodních věd v českých médiích v roce 2013" se věnuje oblasti přírodních věd a způsobu, jakým bylo téma přírodních věd prezentováno české veřejnosti v roce 2013. Jejím cílem je představit podobu této vědecké oblasti v českém mediálním prostředí a odhalit vyskytující se trendy v komunikaci. Dalším z cílů je interpretovat dominantní diskurs přírodních věd, využívané narativní rámce a struktury. Ambicí diplomové práce je nastínit podobu využívaných příběhů a odhalit případnou existenci velkého příběhu přírodních věd. Diplomová práce nahlíží na zkoumanou oblast prostřednictvím kombinovaného výzkumu, který umožňuje využití výhod kvantitativní i kvalitativní analýzy. Výzkumné téma je analyzováno prostřednictvím kvantitativní obsahové analýzy, které předchází pilotní studie. Následně je aplikována kvalitativní analýza. Konkrétně se jedná o metodu diskursivní a narativní analýzy. Využité metody pomohou k dosažení vytyčených výzkumných cílů. Na základě výsledků jsou následně představena některá doporučení ke zlepšení komunikace přírodních věd. Doporučení vycházejí z myšlenek issues managementu. Tato diplomová práce nabízí komplexní výzkumnou studii, díky níž je možné představit podobu přírodních věd na české mediální scéně.
Krizová komunikace Vlády České republiky v průběhu metylalkoholové aféry v roce 2012
Hájek, Lukáš ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce Krizová komunikace vlády České republiky v průběhu metylalkoholové aféry v roce 2012 se zabývá případovou studií krizové komunikace vládní instituce během bezprecedentní krize. V první části jsou přiblížena teoretická východiska problematiky krizové komunikace skrze různé přístupy domácích i zahraničních odborníků na krizovou komunikaci. Na základě jejich studií a zjištěných závěrů je popsána podoba modelu ideální krizové komunikace, který definuje správné komunikační postupy a strategie v jednotlivých fázích každé krize. Následně se text věnuje vládě ČR a jejím komunikačním strukturám jako hlavnímu subjektu vybrané krizové komunikace. Popsána je i bezprecedentní krizová situace, kterou je tzv. metylalkoholová kauza. Dále se studie zabývá samotnou krizovou komunikací vlády ČR a jednotlivých ministerstev prostřednictvím popisu jednotlivých komunikačních výstupů v čase. Sledován je i mediální prostor a reflexe komunikačních výstupů vlády ČR v něm. Na závěr je krizová komunikace vyhodnocena na základě své vlastní úspěšnosti a také pomocí srovnání se zjištěními expertů na krizovou komunikaci. Toto vyhodnocení je doprovozeno i konkrétními návrhy na zlepšení krizové komunikace pro případné další potenciální krize a potřeby jejich řešení.
Kampaň Chodící lidé v letech 2011-2013 se zaměřením na prvky teaser kampaně
Skopalová, Pavla ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce Kampaň Chodící lidé v letech 2011− 2013 se zaměřením na prvky teaser kampaně analyzuje komunikaci prvních dvou fází této kampaně. První, teoretická část práce, se zabývá teaser kampaní, jejíž prvky kampaň Chodící lidé nese. Dále se věnuje teoretickému náhledu na problematiku handicapovaných, otázce pojmenování, stereotypizaci a konkrétním stereotypům ve vztahu k lidem s postižením. Další část práce je věnována samotné kampani Chodící lidé, její první a druhé fázi, zadavatelům a financování projektu, cílové skupině, timingu a konkrétním komunikačním aktivitám a jejich cílům v jednotlivých fázích kampaně. Poslední částí práce je kvantitativní výzkum, kde je pomocí analýzy dat z post-testů jednotlivých fází kampaně vyhodnocována znalost kampaně a změna v postojích vůči handicapovaným. Práce v závěru také na základě výzkumu a studia komunikace obsahuje možná doporučení do budoucna.
Srovnání korporátní komunikace českých společností prostřednictvím sociální sítě Twitter
Falzonová, Anna ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce se zabývá korporátní komunikací na síti Twitter. V teoretické části se zaměřuje na její základní charakteristiku, vývoj popularity a současnou pozici. Dále se soustředí na Twitter v České republice, profilaci uživatele, nejvlivnější účty a způsoby využití ve veřejné sféře. Stěžejní část práce tvoří výzkum, v němž je metodou kvantitativní obsahové analýzy definována komunikační strategie na Twitteru deseti českých firem v období listopad 2014 - leden 2015. Na základě analýzy 731 příspěvků je vypracován detailní rozbor komunikace jednotlivých firem z hlediska sentimentu, vizuální formy, komunikovaných témat a užitých funkcionalit. V rámci kategorií je také definován typ příspěvku s nejvyšší mírou interakce a celková efektivita komunikace. Na základě analýzy korporátní komunikace jednotlivých firem je dále charakterizována celková podoba korporátní komunikace na Twitteru v České republice. V závěru práce jsou spojeny poznatky výzkumné a teoretické části, které slouží ke srovnání korporátní komunikace na Twitteru v České republice a zahraničí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 153 záznamů.   začátekpředchozí125 - 134dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.