Název: Analýza reklamní komunikace soukromých vysokých škol v roce 2013
Překlad názvu: Analysis of Advertising Communication of The Private Universities in 2013
Autoři: Holanová, Šárka ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: image; marketing; marketingová komunikace; propagace; reklama; soukromé vysoké školy; Vysoké školství; advertising; Higher education; image; marketing; marketing communication; private higher educational institutions; promotion

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/68747

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-337883


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet