Název: Marketingová komunikace Pivovaru Svijany, a.s., po roce 2005
Překlad názvu: Marketing communication of Pivovar Svijany, a.s., after the year 2005
Autoři: Kargerová, Diana ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; kvalita; marketing; marketingová komunikace; popularita; communication mix; marketing; marketing communication; popularity; quality

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/68294

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-337430


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet