Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Obnovené české retro značky a jejich vnímání spotřebiteli
Ševčík, Josef ; Říha, David (vedoucí práce) ; Chytková, Zuzana (oponent)
Tato práce se zabývá obnovenými českými retro značkami a tím, jak jsou vnímány spotřebiteli. Teoretická část definuje pojem retro v souvislosti se značkou a představuje příběhy takových značek na českém trhu. V praktické části je pak analyzován výzkum formou focus group, který zkoumá vnímání těchto značek spotřebiteli napříč věkovými kategoriemi. Cílem celé práce je zmapovat fenomén retro na českém trhu a zjistit, jak je vnímán spotřebiteli vzhledem k věku a výrobkové kategorii.
Senioři a zdravý životní styl: segmentace a aplikace brandingu veřejného zdraví
Kouřil, Michal ; Chytková, Zuzana (vedoucí práce) ; Holmerová, Iva (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na segmentaci seniorů podle jejich přístupu ke zdravému životnímu stylu a následnou aplikaci marketingových nástrojů pro zlepšení tohoto přístupu u vybraného segmentu. V teoretické části práce je nejprve provedena situační analýza objasňující souvislosti mezi stárnutím obyvatelstva, výdaji na zdravotnictví, zaměstnaností a zdravotním stavem populace, poté jsou zmapovány oblasti kvality života seniorů, jejich zdravého stylu života a dále marketingových metod a technik s těmito oblastmi souvisejícími. V praktické části je následně prostřednictvím analytického programu Data Analyzer provedena segmentace trhu seniorů založená na datech rozsáhlé databáze MML - TGI od společnosti Median. Z těchto segmentů je dále vybrán ten nejvhodnější z hlediska potenciálu k pozitivní změně chování týkajícího se zdravého životního stylu. V závěru práce je navrženo vytvoření nové značky veřejného zdraví a s ní spojené kampaně s cílem oslovit vybraný segment dle principů brandingu veřejného zdraví.
Spotřebitelské vnímání aspektu zdraví mezi kategoriemi tavených a čerstvých sýrů
Volbrechtová, Michaela ; Chytková, Zuzana (vedoucí práce) ; Říha, David (oponent)
Diplomová práce se věnuje vnímání spotřebitelů. Konkrétně se zaměřuje na vnímání čerstvých a tavených sýrů z hlediska zdraví. Zabývá se tím, jak volba zdravého životního stylu ovlivňuje chování spotřebitele a jeho volbu produktů, kterými prezentuje vybraný životní styl svému okolí. Práce shrnuje teoretické poznatky o chování spotřebitele, jaké vlivy na chování působí a jak se utváří schémata v mysli spotřebitele. Pomocí kvalitativního výzkumu a jeho analýzy se snaží odkrýt postoj spotřebitelů k fenoménu zdraví, jak jsou tavené a čerstvé sýry vnímány z pohledu zdraví a jak se konzumace tavených sýrů ztotožňuje s představou o zdravém životním stylu. Konkrétně byly v kvalitativním výzkumu využity metody Focus Group a individuální hloubkové rozhovory.
Národní divadlo jako symbol národní identity: kvalitativní výzkum motivací spotřebitelů
Kalhotková, Petra ; Chytková, Zuzana (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Cílem práce je ověřit a popsat míru utvrzování národní identity cílové skupiny ve spojitosti s konzumací kulturních statků na konkrétním příkladu Národního divadla. Na základě kvalitativního výzkumu prováděného formou osobních semistrukturovaných rozhovorů doplněných o prvky grafických projektivních technik představuji nový význam pojmu vlastenectví pro zvolenou cílovou skupinu (mladí lidé 16 -- 35 let) a postoj k Národnímu divadlu, tato vymezení následně dávám do kontextu s cílem práce a teoretickými východisky.
The emerging market of cosmetics for men: An investigation of consumer behavior in Czech republic
Orlichová, Zuzana ; Chytková, Zuzana (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem této diplomové práce je popsat bariéry přijetí kosmetiky u českých mužů prostřednictvím průzkumu trhu a průzkumu chování spotřebitelů - jaký vztah mají muži ke kosmetice, proč používají některé kosmetické přípravky, zatímco jiné odmítají. Pokud jde o trh s kosmetikou pro muže, jsou zde překážky, které brání mužům v přijetí kosmetiky. Cílem této práce je odhalit, co spůsobuje tyto bariéry a popsat jaký vliv mají na spotřební chování mužů. Tyto východiska jsou doplněny o doporučení pro výrobce kosmetiky jako lépe kapitalozovat z příležitostí vycházejícich z tohto trhu.
Studium využití volného času českými spotřebiteli
Marholdová, Lucie ; Chytková, Zuzana (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Tématem bakalářské práce je využití volného času českými spotřebiteli. Hlavním cílem této práce je zmapování volného času českého spotřebitele a jeho posouzení z hlediska faktorů pohlaví, věk a vzdělání. V teoretické části je vymezen pojem volný čas, jeho vývoj, funkce a dělení. Tato část také popisuje trendy trávení volného času v současné české společnosti. V praktické části jsou na základě data miningu analyzována data získaná z databáze Market, Media & Lifestyle -- TGI od společnosti MEDIAN, s. r. o.
Studium využití volného času českými spotřebiteli
Vogeltanzová, Pavla ; Chytková, Zuzana (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Ve své práci se zabývám spotřebou volného času českými spotřebiteli během jejich zahraniční dovolené na řeckém ostrově Korfu v létě 2011. Pomocí kvalitativního přístupu a polostrukturovaného rozhovoru se snažím zjistit rozdíly při trávení dovolené českých spotřebitelů.
Communication Strategy of Kenvelo
Plajner, Jan ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Chytková, Zuzana (oponent)
Diplomová práce je věnována problematice komunikační strategie v módním průmyslu s aplikací na jednoho z největších maloobchodních prodejců oděvů, společnost Kenvelo. Oděvní průmysl je stejně jako potravinářský, dopravní nebo komunikačním průmyslem neodmyslitelnou součástí našeho života. Z pohledu marketingu se také jedná o jedno z nejsložitějších a nejméně předvídatelných odvětví, protože je ovlivňováno množstvím faktorů a trendů. Hlavním cílem práce je identifikovat nejvhodnější nástroje marketingové komunikace ve vztahu k cílovým skupinám a kolekci společnosti Kenvelo, navrhnout nový koncept komunikační strategie a zvolit média odpovídající potřebám tohoto nového konceptu.
Company's marketing mix
Repaská, Kristína ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Chytková, Zuzana (oponent)
Předmětem uvedené diplomové práce je analýza vytvořeného marketingového mixu nově otevřeného podniku a jeho následná optimalizace, resp. návrh nového. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V první části jsou uvedeny teoretické východiska a poznatky o marketingovém mixu a jeho tvorbě. Jde o základní poznatky o analýzách a krocích potřebných při definování jednotlivých prvků marketingového mixu. V druhé části je charakterizován podnik Coffee Beer Wine bar u Kemov, jeho současný marketingový mix a návrh optimalizovaného marketingového mixu.
Postoje českých žen k plastické a estetické chirurgii
Študentová, Vanda ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Chytková, Zuzana (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na postoje českých ţen k plastické a estetické chirurgii a jejím cílem je provedení jejich analýzy a srovnání. V části teoretické jsou na základě odborné literatury vysvětleny a podrobněji rozebrány pojmy úzce související s touto tématikou. Jde o postoje, ideál krásy, sebe pojetí, postoje k vlastnímu tělu a plastickou a estetickou chirurgii včetně stručného historického vývoje těchto oborů. V navazující praktické části je proveden kvantitativní výzkum, který byl pro účely této práce proveden formou standardizovaného dotazníku, a jeho vyhodnocení bylo provedeno metodou prosté sumace. Výsledky jsou blíţe popsány a znázorněny pomocí grafů. Závěrem jsou dosaţené výstupy výzkumu okomentovány a mezi sebou porovnány.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.