Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 137 záznamů.  začátekpředchozí104 - 113dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh zdokonalení marketingové komunikace společnosti
Ščudla, Roman ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o Marketingové komunikaci v rámci nebankovní společnosti poskytující spotřebitelské úvěry fyzickým osobám. V první části jsou uvedeny základní pojmy marketingu, marketingový a komunikační mix a analýzy. Analytická část popisuje konkrétní společnost a zpracovává údaje uvedené v předešlé části na míru společnosti. Na základě dostupných a analyzovaných údajů je zpracována poslední část a to návrhy na zlepšení marketingové komunikace společnosti.
Návrh zdokonalení marketingové komunikace společnosti
Fíbek, David ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Význam práce spočívá v návrhu řešení, které může být implementováno do popsané společnosti. Obsahem je seznámení s firmou a jejími současnými postupy v oblasti marketingové komunikace. Následně jsou navrhována řešení, která jsou založena na popsaných nedostatcích.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Foltýn, Filip ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem na zdokonalení marketingového mixu společnosti Decathlon, v České republice zapsané v obchodním rejstříku pod názvem DECASPORT s.r.o. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První, teoretická část, vysvětluje pojmy z oblasti marketingu a marketingového prostředí. Analytická část je zaměřena na analýzu marketingového mixu společnosti a poté jsou provedeny jednotlivé analýzy. Poslední část se zabývá jednotlivými návrhy na zdokonalení marketingového mixu.
Návrh zdokonalení vybraných prvků marketingového mixu
Vinkler, Vojtěch ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na analýzu současného komunikačního mixu společnosti Prograin ZIA, s.r.o. a následně na návrhy pro upravení, respektive zdokonalení komunikačního mixu. Teoretická část práce se zabývá marketingem, kvalitativním výzkumem, komunikačním mixem a marketingovou komunikací. Praktická část je věnována návrhům ke zdokonalení komunikačního mixu a jejich aplikaci. Firma Prograin Zia, s.r.o. se zabývá obchodní činností specializovanou na obchod s osivy sóji, lupiny a zemědělskými produkty.
Marketingový mix společnosti
Vymazalová, Tereza ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na zpracování návrhu změn v marketingovém mixu společnosti zabývající se poskytováním ekologických služeb. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se marketingu a marketingových analýz, a jsou popsány jednotlivé složky marketingového mixu služeb (7P). Analytická část obsahuje podrobně zpracované analýzy vnitřního a vnějšího prostředí podniku, na jejichž základě jsou vytvořeny návrhy změn v marketingovém mixu podniku.
Návrh marketingové strategie pro zvýšení využití výrobního zařízení ve vybrané společnosti
Vozák, Tomáš ; Havíř, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou strategii menší rodinné firmy a je rozdělena do tří hlavních částí. První část popisuje teoretické pozadí oblasti marketingu a je důležitá především pro lepší pochopení dané problematiky. Ve druhé části práce je na základě teoretických poznatků provedena analýza vnitřního i vnějšího okolí společnosti. Závěry z těchto analýz jsou následně využity ve třetí části práce, která je zaměřena na formulaci konkrétních návrhů pro zlepšení marketingové strategie společnosti.
Tvorba strategie pro online marketingovou komunikaci ve vybraném podniku
Krbec, Michal ; Havíř, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Náplní níže sepsané diplomové práce je návrh marketingové strategie v online prostředí pro pobočku společnosti OK For You a.s. ve Svitavách, která se věnuje oblasti finančního poradenství pro fyzické osoby. Práce je svou strukturou dělena na tři hlavní části. První část poskytuje nezbytný teoretický základ spojený s problematikou této práce spolu s nezbytnými pojmy a metodami, které jsou dále v práci použity. Druhou částí je analýza samotné pobočky společnosti spolu s její klientelou. Třetí část vycházejíc z části analytické předkládá konkrétní podobu online marketingové strategie spolu s návrhy na její úspěšné naplnění. Součástí této třetí části práce je také ekonomické zhodnocení, plán pro realizaci návrhů i analýza rizik spolu s návrhem pro minimalizaci dopadů z nich plynoucích.
Návrh změn marketingové komunikace společnosti
Pokorná, Lucie ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na změnu marketingové komunikace společnosti TechFides Solutions s.r.o. Práce se skládá z teoretické, analytické a návrhové části. Teoretická část popisuje základní marketingové pojmy. V druhé části je analyticky zpracovaný současný stav podniku. A v poslední částí jsou na základě provedených analýz vytvořeny návrhy na zlepšení marketingové komunikace. Cílem návrhů je zlepšit image podniku, získat nové zákazníky a zlepšit své postavení na trhu.
Financování podnikatelských aktivit
Bartík, Vlastimil ; Havíř, David (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o výběru optimálního způsobu financování dlouhodobého hmotného majetku pro konkrétní společnost. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Část teoretická popisuje možné způsoby podnikového financování a metody pro zhodnocení aktuální situace vybrané společnosti. Analytická část tyto způsoby a metody aplikuje a vytváří tak základ pro část návrhovou, v níž bude nalezen optimální a nejvýhodnější způsob financování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 137 záznamů.   začátekpředchozí104 - 113dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.