Název: Návrh marketingové strategie pro zvýšení využití výrobního zařízení ve vybrané společnosti
Překlad názvu: Proposal of a Marketing Strategy to Increase the Use of Production Equipment in a Selected Company
Autoři: Vozák, Tomáš ; Havíř, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: CO2 laser; Marketing; marketingová strategie; propagace; SLEPTE analýza; SWOT analýza; CO2 laser; Marketing; marketing strategy; promotion; SLEPTE analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/205077

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-502341


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-06-12, naposledy upraven 2022-10-09.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet