Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie pro zvýšení využití výrobního zařízení ve vybrané společnosti
Vozák, Tomáš ; Havíř, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou strategii menší rodinné firmy a je rozdělena do tří hlavních částí. První část popisuje teoretické pozadí oblasti marketingu a je důležitá především pro lepší pochopení dané problematiky. Ve druhé části práce je na základě teoretických poznatků provedena analýza vnitřního i vnějšího okolí společnosti. Závěry z těchto analýz jsou následně využity ve třetí části práce, která je zaměřena na formulaci konkrétních návrhů pro zlepšení marketingové strategie společnosti.
Marketingový mix vybraného podniku
Vozák, Tomáš ; Domanižová, Petra (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu vybrané společnosti. Na základě provedených analýz budou navrhnuta vlastní doporučení na jeho zlepšení. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. V první jsou uvedeny teoretické poznatky, které jsou použity při následné analýze současného stavu v podniku. Třetí část je zaměřena na vlastní návrhy vedoucí ke zlepšení marketingového mixu společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.